A meghívás

527 41 4
                                    

Sötét varázslatok kivédésével kezdtünk. Minden átlagosan zajlott az órán, egy rakat tanulni valót kaptunk. Draco szokás szerint rám sem nézett. Aztán kimentünk a teremből és ahogy a szőke fiú elment mellettem megragadta a kezemet és behúzott egy eldugott helyre.
-Mi csinálsz? - kérdeztem csodálkozva. Nem válaszolt, helyette az én ajkaimra tette az övét. Csókolóztunk.
-Miért csináltad ezt? - néztem rá újra
-Ettől még mindig nem járunk - mondta és elviharzott. Ez az egész olyan hideg zuhanyként ért, hogy csak ott álltam pár percig és bámultam előre. Hogy tehette ezt? Csak jön, lesmárol, majd közli, hogy ez nem jelent semmit? Komolyan?

Másnap reggelinél csomagom érkezett. Johntól jött. Először a levelet olvastam el.

Kedves Sky!

Ezt a házban találtam, ezért gondoltam elküldöm.

John

A levél elolvasása után a csomag felé nyúltam, ami ekkor megmozdult.
-Mi a....? - mondtam majd kinyitottam a dobozt, és ott volt egy......macska. Kivettem, szép kis cica volt. Nem sok időm volt ezért gyorsan felvittem a szobámba.
-Kérlek maradj itt. Majd délután jövök.

Az órák közben végig azon gondolkodtam, hogy hogyan nevezzem el az új állatomat. Végül a Simi mellett döntöttem. Amikor vége lett a Mágiatörténetnek sietve a házamba indultam. A kölyök cica ott aludt az ágyám végében. Felemeltem, elfért a kezemben. Békésen aludt tovább.
-Jó helyed lesz itt Simi - suttogtam.
Délután a könyvtár felé vettem az irányt ahol Hermione és Ginny már várt. A cicát az ölembe raktam és úgy tanultam. Amikor kialudta magát felugrott az asztalra és onnan figyelt minket. Miután végeztünk lementem találkozni Violettel.
-Szia - mondtam fülig erő mosollyal - Ő Simi, John találta házban ezért elküldte nekem - Violet nagyon örült a cicának. Mellesleg, hogy ne érezze magát rosszul rábíztam Bubót. A lépcsőn ülve simogatta a cicát.

Gyorsan teltek a napok, nem történt semmi izgalmas. Dracoval semmi újdonság. Ma ebéd után Lunával elmentünk a Theszrálokhoz. Miután elosztogattuk a nekik szánt ételt visszaindultunk. Mielőtt beértünk a Roxfortba szinte rögtön Parkinsonba ütköztünk.
-Ó itt van a volt hercegnő - szó nélkül mentem tovább. Lunával már szokásosan leültünk Harryékhez a könyvtárban.
-Sziasztok - pattanunk le melléjük.
-Sky, te és a húgod otthon karácsonyoztok, vagy itt maradtok?
-Ó ezen még nem gondolkoztunk. Szerintem Johnt az se érdekelné ha itt maradnánk - mondtam elszontyolodva.
-Nincs kedvetek eljönni hozzánk? - kérdezte Ginny.
-De, persze - mondtam és gyorsan feláltam és átöleltem Ginnyt. Majd mindenkit sorban.
-Luna ez a meghívás rád is vonatkozik - tette hozzá Ront.
-Köszönöm, de én az apámmal töltöm majd a karácsonyt - mondta keserű mosollyal.

Nagyon szeretem őket, Ginnyt legjobb barátomnak tekintem Luna mellett, de talán a mardekárosok között otthonosabban érzem magamat, főleg MELLETTE. De amióta nem járok vele azóta egy mardekáros sem beszél velem. Szóval most így lesz a legjobb a karácsony. Violet is örült. A hírnek amikor megtudta.

-Legalább nem kellesz abban az üres házban lennünk. És majd eldicsekedhetek vele, hogy Harry Potterrel karácsonyoztam - szóval jó ha hangulatban szálltunk fel a Roxfort Expresszre. Ron és Hermione Prefiektusi körútra indultak. Ott maradtunk Harryvel, Ginnyvel és Lunával.
-Olyan jó dolgotok lesz ott nektek - szólalt meg Luna - én is úgy mennék.
-Majd gyakran írok - mondtam és megszorítottam a lány kezét.
-Érdekes vagy Sky - mondta Harry - Azt hittem, hogy olyan vagy mint Malfoy. Kellemesen csalódtam benned.
-Mi van már Skyra mozdulsz rá? - jelent meg Draco a fülke ajtajában.
-Draco, szerintem most megfordulhatsz és el is mehetsz - mondtam neki.
-De csak a te kedvedért - kacsintott egyet és elment.
-Ez jó volt - mondta ki Ginny.
-Ja - szomorúan vissza ültem a a helyemre. Miért ilyen? Nem sokkal később kimentem a mosdóba. Visszafelé viszont Davidbe botlottam.
-Szia Sky.
-Te még szóba állsz velem? - kérdeztem meglepődve.
-Persze - mosolyodott el szemtelenül - Tudod én szívesen lennék veled, de azt azért jó hogyha tudod, hogy Draco mióta szakítottatok nagyon maga alatt van - ahogy befejezte én a nyakába borultam és megöleltem.
-Köszönöm, hogy elmondtad - mondtam és visszamentem a fülkébe.

Sziasztok!
Úristen 1K, el sem hiszem 😍 Köszönöm ❤️💓 Örülök, hogy ennyien olvassátok. Várom a kommenteket is, jöhet hideg-meleg.
(Tudom, hogy ez kicsit gyenge fejezet lett)

Kívülállók (Fanfiction) Onde histórias criam vida. Descubra agora