A Sátán Barlangja

845 55 3
                                    

A szünet után visszatért minden a normális kérek vágásba. Ismét elkezdődött a nagy hajtás, sok tanulással és házifeladattal. Már rögtön első nap sötét varázslatok kivédésével kezdtünk. Umbrige professzorral megint egy unalmas elméletet vettünk. Összevont óránk volt Griffendélesekkel.
-Fogunk valaha is varázsolni? - nyújtottam fel a kezem.
-Khmm.. Több tiszteletet - kezdett bele nyávogos hangon Umbrige - ahogy már év elején is elmondtam, ez a biztonságis tanterv, amit a minisztérium készített.
-És így hogyan vegyjük meg magunkat?
-Nincs mitől félni - jelentette ki, és ekkor reflexből felnevettem. Nem hangosan, de még pont hallotta Umbrige.
-10 pont a Hugrabugtól, téged meg várlak az utolsó tanítási óra után az irodámba.
Tudom, hogy nem kellett volna, de már rég ideges voltam emiatt a nő miatt, és előjött a belső kis ördögöm. A nap lassan eltelt, és én meg elindultam a büntetésemre. Bekopogtam az ajtón.
-Szabad - benyitottam - Á, jónapot Lawson kisasszony. Írni fogsz nekem. Üllj le - mutatott a vele szembeni székre. Elhelyezkedtem, majd elém rakott egy tollat és egy papírt. Az iroda televolt macskás képekkel.
-Írd folyamatosan erre a lapra azt hogy "A tisztelet fontos" addig ameddig nem szólok - Furcsáltam, hogy tintát nem kaptam, de próba képpen rányomtam a tollat a lapra, ami fogott. Elkezdtem írni, éles fájdalmat éreztem a bal kezemen. Megnéztem a kezemet, ahol megjelentek a papírra leírt szavak. Újra és újra írtam. Már tisztán kilehett olvasni a kézemen lévő hegetek. Ekkor kopogtak.
-Ki az? - nézett fel Umbrige.
-Draco Malfoy vagyok, híreket hoztam - a gyomrom hírtelen összeugrot. Milyen híreket? Mit csinál Draco Umbrigenek?
-Gyere.
Az ajtó nyílt egy pillanatig odapillantottam.
-Lawson kisasszony nem mondtam, hogy elég - folytattam az írást, és tudomást sem vettem a fiúról, aki oda ment Umbrigehoz és valamit a fülébe súgott.
-Köszönöm Draco - mondta amikor a Malfoy elhagyni készült a szobát.
-Most dolgom van, menjen, és remélem megjegyezte a tisztelet fontosságát - szólalt meg egy pár perc múlva.
-Igen - szólaltam meg. Felálltam, és ránéztem a véres kezemre. Kisiettem a teremből. Ahogy kiléptem beleütköztem valakibe. Megszorította a csuklóm, és elhúzott az ajtó elől, tudtam, hogy azért csinálja, hogy nem halljon minket Umbrige.
-Mi van Draco ? - néztem rá dühösen . Nem válaszolt semmit, csak a testem mellett lógó fájó kezemre meredt. A hideg kezével lassan felemelte, hogy jobban lássa.
-Sky, ne csinálj ilyeneket.
-Mit érdekel téged, hogy mit csinálok? Semmi közöd hozzám - mérgesen elkaptam a kezem, nem vártam meg a választ, elsiettem. Elmentem a mosdóba lemosni a kezem, ezután visszaindultam a klub helységbe. Sok lecke volt, ahogy írtam folyamatosan éreztem a fájdalmat.

Reggel korán keltem, még fáradt voltam, de nem tudtam vissza aludni. A kezem tegnaptól sokkal szebb lett. Felöltöztem.Lementem reggelizni, alig voltak ott. Leültem, a mi asztalunknál senki nem volt. Kivettem egy csokis muffint az egyik kosárból.

Kívülállók (Fanfiction) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora