A Jövő

704 41 0
                                    

Johnt alig láttuk, de nem baj. Violet is elvolt, és én is Dracoval. Éppen a konyhában főztem, amikor átkarolta hátulról, és a vállamra tette a fejét.
-Visszamész a Roxfortba? - kérdezte.
-Hát, te visszamész? - megfordultam, így vele szemben voltam.
-Muszáj - tudom, hogy Voldemortra célzott.
-Akkor én is visszamegyek.
-Ne ettől függjön.
-De amúgy is mi értelme lenne itthon maradni? Meg kell még csinálnom az RBFmajd a RAVASZ-t. Meg igaz, az sem hátrány, hogy ott leszel- nyomtam gyorsan egy puszit a szájára.
-Rendben. Most mennem kell.
-Támadt egy nagyon rossz ötletem.
-Mi az? - kérdezte gyanakvóan.
-Veled mehetnék.
-Nem és nem. Ez nagyon rossz ötlet. Ha a sötét nagyúr megtudja ki van közöttünk, biztos, hogy veled is zsarolna.
-Is? - ragadtam ki kérdően egyetlen egy szót.
-Most tényleg mennem kell - mondtad, de én gyorsan elkaptam a kezét.
-De majd el kell mesélned, ha visszajössz, hogy mi volt az az is.
-Rendben - sóhajtott, majd adott egy búcsú csókot és elment. Ekkor Violet szaladt le.
-John nincs itthon?
-Nincs, miért?
-Megakartam kérdezni, hogy mikor megyünk az Abszol útra.
-Kétlem, hogy John jönne velünk. Majd elmegyünk ketten, vagy ha jön akkor Dracoval.
-Rendben.
-Violet, én úgy sajnálom, hogy ilyen voltam, tudom, hogy neked igy megnehezebb lett.
-Semmi baj - mosolygott rám kedvesen.
Két vagy három órával később kinyílt a bejárati ajtó.
-Sziasztok, gyere. Beszéljünk - ugrottam oda gyorsan.
-Nyugi Sky, csak most jöttem - nevetett fel Draco. Nem érdekelt, hogy mit mondott, elkezdtem húzni a nappali felé. Csak hát ez nem volt könnyű, hiszen ő erősebb volt, de végül nagy nehezen elértünk a kanapéig.
-Mond el mi volt az az is? - támadtam le rögtön.
-Az van,hogy lesz egy dolog amit megkellesz csinálnom a roxfortban, ami nem jó, nagyon nem jó dolog. Ha viszont nem csinálom meg akkor a sötét nagyúr végez velem is és családommal is. És ezt főként azért mondom el, hogy ne lepődj meg ha eltűnök, vagy valami nagyon rossz dolgot csinálok - nem tudtam mit mondani, másodpercek múlva sikerült megszólalnom:
-Köszönöm, hogy elmondtad - felmosolyra húzta a száját, de még mindig komoly volt - Violettel azon gondolkozunk, hogy mikor menjünk az Abszol útra.
-Sajnálom, de nem mehetek veletek. Anyám azt mondta, hogy ha már egész nyáron alig vagyok otthon akkor oda menjek vele.
-Ja, rendben.
-Amúgy mi van Johnnal? Amióta itt vagyok csak egyszer találkoztam vele, akkor is sietett.
-Hát igen, nem nagyon érdekli, hogy itt vagyunk.

A nyár további része nyugodtan telt. Aztán eljött az a nap amikor Draco hazament. Nagyon jól esett, hogy itt volt és átsegített ezen a nehéz időszakon. Emellett betöltötte a 17. Születésnapját. Megbeszéltük, hogy mivel a nyár utolsó hetét otthon tölti, majd a Roxfort Expresszen találkozunk.

Violettel elmentünk még nyáron az Abszol útra, ahol bevásároltunk mindent ami kellett. Nyilván John nem adott pénzt, ezért a szüleink által ránk hagyott örökségből költöttünk. Nem tudjuk, hogy meddig fog eltartani az a pénz.

Kívülállók (Fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin