Újra Otthon

626 37 7
                                    

"Hirtelen egy halálfaló jelent meg előttem. A pálcáját rám szegezte.
-Curcio - kiáltotta el magát. Olyan fájdalamat éreztem mint meg sosem. A földre rogytam."

-Stupor - hallottam meg az ismerős hangot. Oldalra néztem, láttam, hogy ott feküdt az engem megtámadó férfi, hiszen kábítóátkot kapott.
-Mit keresel itt? - gugolt le mellém, és belenéztem a szürke szempárba.
-Ezt én is kérdezhetném Draco - néztem fel a fiúra aki felállt és a karomnál fogva felhúzott a földről.
-jól vagy?
-Azt hiszem - ahogy kimondtam megszédült velem a világ, de szerencsére Malfoy megtartott.
-Visszaviszlek.
-Köszönöm - mondtam dideregve, hiszen pizsamában voltam. Draco is észre vette ezt és a kabátját rám adta. Átkarolta a derekamat és így indultunk vissza.
-Megidézek egy patrónust, hogy figyelmeztetsen, ha maradt még itt halálfaló - én csak bólintottam - Expecto Patronum.
-Az én patrónusom is róka - mondtam mosolyogva.
-Ez fura, nekem eddig farkas volt - mondta a szemöldökét ráncolva.

A ház égett. Mindenki körülötte állt. És nézte, ahogy lepusztul. Aztán Ginny észre vette minket.
-Nézzétek - kiáltott fel. Mindenki meglepődve nézett, főleg Dracora. Odasiettek hozzánk.
-Curcio átkot kapott, de jobban lesz, csak pihennie kell - szólalt meg zavartan a fiú, majd pedig átadott Frednek.
-Köszönöm - mondtam Draconak, aki bólintott, majd halálfaló formájában el is tűnt.
-Mi történt? - kérdezte Fred.
-Megtámadott egy halálfaló és Draco meg elkábította.
-Én mondtam, hogy halálfaló lett - mondta Harry, majd rám nézett - nem tűnsz meglepett Sky - nem válaszoltam - te tudtad?
-Igen - szólaltam meg végül sóhajtva. Violet szorosan átölelt.
-Mindenki jól van? - kérdeztem.
-Igen.
-Simi? - kérdeztem aggódva, de Ginny oda jött és kezembe adta a cicát.
-A ládákat invitoval kihoztuk. A tiéd is itt van valahol- nézett körül a lány.
-Reamus hazaviszed őket? - nézett ránk Mr. Weasly.
-Mi lesz veletek, hova mentek?
-Majd megoldjuk, de ti legyetek otthon minél hamarabb - mondta Molly.
-Sky, ebben benne van a holmitok, csak majd légyszíves add vissza- mondta Hermione majd egy varázs erszényt adott át nekünk.
-Majd a roxfortban találkozunk - mondtam, majd Lupin megfogta a kezemet, és a Violetét. A következő pillanatban már a John háza előtt álltunk.
-Ez rémes volt - mondta a húgom.
-Vigyázzatok magatokra.
-Kérdezhetek valamit? - szólaltam meg gyorsan.
-Persze - mosolyodott rám.
-Az lehetséges, hogy valakinek megváltozik a patrónusa.
-Igen, ennek különböző okai lehetnek.
-Mint például?
-Hogyha két ember nagyon szoros kapcsolatban van egymással akkor előfordulhat, hogy ugyan az lesz a patrónusuk.
-Köszönünk mindent -mondtam majd Lupin elhopponált, mi megálltunk az ajtó alőtt.
-Alohomora - suttogtam.
-Miért kérdezted ezt? - kíváncsiskodott a húgom.
-Mert Draconak a patrónusa rókára változott. És nekem mindig is róka volt - mondtam fülig erő mosollyal. Ezek szerint tényleg nagyon sokat jelentek neki. Beszélnem kellett vele.

John szokás szerint nem volt otthon. Amint felértem a szobámba letettem Simit az ágyamra, majd pedig elővetttem egy tollat és két papírt.

Draco!
Szeretnék majd veled beszélni, meg mielőtt vissza megyünk. Légyszíves gyere el, vagy mond, hogy hova menjek. Pár dolgot megkéne beszélnünk. Itt vagyok Johnnál.

Ui: Tudom, miért lett más a patrónusod.

S.

Neki láttam a másiknak is.

Ginny!

Hol laktok most? Remélem jó helyetek van. Sajnálom a házatokat. Kérlek küldj rögtön választ.

S.

A leveleket feltekertem, majd átkötöztem őket egy-egy piros szalaggal. Átmenetem Violethez, aki pont pakolt. Az ablak párkányon ülő Bubóhoz sétáltam.
-Légyszíves ezt vidd Draco Malfoynak, ezt pedig Ginny Weaslynek. Köszönöm - mondtam, majd átadtam neki a leveleket és megsimogattam a bársonyos tollait. Ezután elindultam a fürdőbe zuhanyozni és rájöttem, hogy még mindig rajtam vagy Draco kabátja, szorosan átöleltem a ruha darabot. Már későre járt, ezért lefeküdtünk aludni.

Reggel amikor kinyitottam a szememet Simi és egy másik bagoly ült a párkányomon.

Elkezdtem olvasni az első levelet:

Sky!
Ne aggódj, Lupin szerzett nekünk egy helyet, ahol nyugodtan lehetünk a hátra lévő időben.

G.

Ezután következett Draco üzenete.

Sky!

Pontosan tudom, hogy miattad lett más a patrónusom. Nagy veszélybe sodornálak, ha elmennék hozzád. Remélem megérted.

D.

Persze, hogy megértettem. De rohadtul fájt. 

Hát helló 😂❤️
Remélem tetszett nektek ez a fejezet is. Sajnos személyese okok miatt most nagyjából egy hétig most nem lesz új  rész 😶🙁 Kommentekre szívesen válaszolok (persze nem spoileresekre) 🤓

Kívülállók (Fanfiction) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora