Május vége felé már úgy éreztem nem fér már több információ a fejembe. A RBF miatt pedig minden velem egy korú feszült volt, annak ellenére, hogy még egy fél hónap volt hátra. Draco már pontosan tudta,hogy mikor jönnek a halálfalók a Roxfortba, ezért ő sem a legjobb napjait élte. Hiába kérdeztem,hogy mikor nem válaszolt. Azt mondta,hogy így biztonságosabb, ha nem tudok róla. Hát, igen. Ezért haragudtam is rá pár napig, de nem hatotta meg.
Ma egész nap fáradtabb voltam mint valaha. Ez annak köszönhető, hogy tegnap a Szükség Szobájában sokáig voltunk kettesben Dracoval. Leértem a Nagy Terembe. Már sokan voltak. Miután megreggeliztünk, rohantunk is Legendás Állatok Gondozására. Hiába volt már szinte nyár kabátban mentünk le az erdő széléhez.
-Szia Luna - mosolyogtam a lányra amikor megláttam. Ilyenkor mindig velük volt összevont óránk.
-Szia Sky.
-Üdvözölök mindenkit, ma a Furkászról fogunk tanulni. Tudom, hogy már tavaly volt róluk szól, de gondoltam, hogy átismételhetnénk - mondta Hagrid - A Furkászok bár szelídek, nem jó őket házban tartani, mert fel forgatják a dolgainkat. Kincs gyűjtő állatok, akik minden csillogó, értékes dolgot elvesznek az emberektől - kezdett bele a tananyagba.
-Elegem van - suttogtam Luna fülébe.
-Miből?
-A tanulából.
-Amúgy nekem is. Annak ellenére, hogy én Hollóhátas is vagyok.
-Na látod. Ez már kész. Mi lesz RAVASZ előtt?
-Fogalmam sincs.
Amikor vége lett az óráknak írtam egy rövid levelet.Fred!
Hogy vagytok? Nekem most per pillanat tele van a fejem a RBF-el, majd kívánj sok szerencsét.
Sky.
Összehajtottam a lapot és odaadtam Bubónak. Imádom ezt az időszakot. Nincs már hideg sem, de meleg sem.
Kellemes nyári nap volt. Július közepe lehetett. Már sötét volt kint, valószínűleg tíz felé járhatott. Dracoval egész nap nem találkoztam, így hát gondoltam elmegyek a szükség szobájához. Éppen megálltam a fallal szemben amikor fekete ruhás emberek léptek ki rajta, élükön Bellatrix Lestrangel. Majdnem futásnak éredtem, de ekkor már rám fogta a pálcáját.
-Ha nem tévedek Lawson - mondta a fekete ruhás nő.
-Ömmm.. Honnan tudja? - kérdeztem furcsán.
-Kislány vagy még - mondta miközben közeledett felém - Tudod, itt a roxfortban még a falnak is füle van. Tudjuk, hogy Dracoval vagy- suttogta, majd pedig nevetett egyet. Mögém lépett és a nyakamhoz nyomta a pálcát - Gyere, sétáljunk egyet - végig vezett a fél roxforton amire elértük a csillag vizsgáló tornyot. Ahogy a lépcsőn tolt fel a lépcsőn a nő megpillantottam a szőke hajat. Tudtam, hogy mit kell tennie. Teljes mértékben tudtam a tervet, csak azt nem tudtam, hogy mikor lesz. Amikor felértünk a lépcsőről, Draco teljesen ledermedve nézett rám.
-Mit keres itt ez a lány?
-Nem játszd az ártatlant Draco. Komolyan azt hitted, hogy nem figyelünk? Pontosan tudom, hogy mennyit ér neked ez a Hugrabugos - könnyeim alól próbáltam kitekinteni - Snatch - szólt oda az egyik halálfalónak és átlökött hozzá.
-Tedd meg Draco, tudod mi lesz a lánnyal, ha nem teszed meg - suttogta a fülébe.
-Ne, ne tedd meg - kiáltottam fel, mire egy másik férfi lépett elém és adott egy pofont. Az ütés elejétől meg el is botlottam volna ha éppen nem fog le egy másik.
-Szerintem, jobb hogyha csendben maradsz szép kislány - suttogta a fülembe az engem lefogó Snatch. A tekintetem összért az aggódó Dracoéval.
-Hagyja elmenni a lányt, neki nincs köze semmihez - mondta Dumbledore.
-Tudtam, hogy nem tudja megtenni a fiú, olyan mint az apja - szólalt meg egy újabb hang.
-Tedd meg - kiabálta Bellatrix.
-Nem - hallottam meg egy teljesen új hangot. Pitoné volt.
-Avada Kadavra - kiáltotta az igazgató felé.Sziasztok! Először is bocsánat a sok kihagyásért 🙁 Másodszor pedig, mint láthatjátok ezt a fejezetet inkább a film alapján írtam, mert úgy gondolom, hogy többen ismeritek a filmes story, mint a könyveset. Nem tartom az eddigi legjobb fejezetnek amit írtam, és rövid is lett. Sajnálom 🙁💔
YOU ARE READING
Kívülállók (Fanfiction)
FanfictionSky Lawson, eddig csak átlagos boszorkány volt, de amikor beleszeretett egy kívülről gonosznak tűnő varázslóba, minden megváltozott. Még a halálfalók társaságába is belekeveredett. És aztán, hogy keveredett a képbe Fred Weasley? Aki eléggé elbizonyt...