Voldemort leült az asztal főhöz. Nem szólalt meg, csak csendben végig nézett rajtunk. Az új arcokon, mint rajtam is, több ideig időzött a tekintete.
-Üdvözlök minden halálfalót, újakat és régieket - mondta rekedtes hangon - ez egy rendkívül rövid gyűlés lesz, inkább csak az a lényege, hogy lássam kikre számíthatok - semmi lényegesről nem volt szó. Tényleg nagyon rövid gyűlés volt, negyedóra múlva már elkezdtek feloszlani a halálfalók. A társalgóban beszélgettünk Dracoval amikor odajött hozzánk maga a Sötét Nagyúr.
- Gondolom tudod, hogy ki vagyok. Örülök, hogy megismerhetem Sky Lawson - mondta.
-Szintén - válaszoltam, miközben mégjobban kezdtem el szorítani Draco kezét.
-A szépségedről tényleg igazat mondtak. Mindkettőtök érdekében - nézett Dracora is - remélem, hogy engem szolgálsz.
-Természetesen - hazudtam a szemébe. Bólintott, majd elment némán. Mindent mondóan néztem rá Dracora. Ezután felmentünk a szobájába.-Nem akarok visszamenni. Szökjünk el - mondtam, miközben az ágyban átölelve feküdtünk.
-Nem lehet.
-Meg lett a RBF-em. Menjünk el Amerikában. Ott is vannak varázslók, elbújunk. Nem fog minket megtalálni senki.
-Sky. Ne csináld. Vissza kell menned a Roxfortba. Ne legyél gyerekes.
-Jó - mondtam és felpattantantam az ágyból. Elkezdtem felöltözni.
-Most megsértődtél?
-Nem - mondtam mérgesen, miközben a nadrágomat ráncigáltam magamra.
-De.
-Jó talán mégis. Bocs, hogy nem akarok bele törődni ebbe a szar helyzetben. Bocs, hogy ennyire szeretlek, hogy miattad még Fredet, Lunát, Ginnyt, Violetet, mindenkit elhagynám. Sajnálom, oké.
-Ha már itt tartunk mi van Freddel? Érdekes módon Georgeról sosincs szó. Nekem ez egy kicsit gyanús. Ott voltál náluk egy csomót. Azóta történhetett más is mint egy csók.
-Jó akkor elmondom - már szinte kiabáltam - azóta csókolóztunk már többször.
-Meg gondolom le is feküdtél vele - vágta rá rögtön. Oda mentem hozzá, és lekevertem neki egy jó nagy pofont.
-Nem vagyok ribanc- mondtam majd kirohantam a szobából. Meg sem álltam a ház kapujáig. Sírtam.
-Mi történt Sky? - hallottam meg egy ismerős hangot.
-Snatch - mondtam és a nyakába ugrottam. A könnyeim még mindig folytak. Nem bírtam. Fekete füsté váltam, és Snatch is ott hagytam. Nem bírtam ki. Leszálltam a Roxforti csillagvizsgáló teraszán. Már a diákok aludtak, csak halálfalók mászkáltak fel és alá. Rajtuk könnyedén tovább jutottam.December lett. Eseménytelen volt minden. Dracotól azóta egy levelet sem kaptam, és én sem írtam neki, de nem is akartam. Jó volt ez a kis távolság. A Roxfortban kivételeztek velem, főleg Carrow. Mindekit megviselt a halálfalók ottléte. Reggel kimentem a Mardekár klubhelyiségéből, és az étkező felé ment. Leült Ginnyhez és Lunához.
-Jó reggelt!
-Neked is - mondták a lányok.
-Sky, most hogy összevesztetek Dracoval, nálunk töltöd a téli szünetet? - kérdezte Ginny.
-Hát ha nem baj..
-Dehogy.
-Majd megbeszéltem Violettel is. Amúgy támadt egy ötletem.
-Halljuk - mondta Luna.
-Szóóval, arra gondoltam, hogy mi lenne, ha egy páran a szükség szobájába költöznénk.
-Ez de jó ötlet.
-De kik?
-Hát ugye mi hárman, ha Violet akár akkor ő is, meg pár griffendéles, akikkel ti jóba vagytok.
-Figyelj, én simán benne vagyok - mondta Luna.
-Én is - egyezett bele Ginny is.
-Jó, akkor ma utolsó óra után, szedjétek össze a cuccotokat, és találkozunk a szobában.
-És a halálfalók nem fognak szólni?
-Azt majd elintézem. Ha bármelyik belétek köt, akkor szóljatok. Napközben nem történt túl sok minden. De két óra között sikerült elcsípnem Violettet.
-Hugi, ugye nem baj, ha szünetben Ginnyéknél leszünk?
-Nem, persze. Jobb, mint John bácsinál.
-Az biztos. És jól érzed magadat a házában, a barátaid nem szekálnak?
-Nem, dehogy. Minden szuper.
-Akkor király. Na menjünk órára. Majd találkozunk - órák után rögtön a pincébe mentem, és össze szedtem a cuccom, majd a Szükség szobájához mentem. Miután megjelenő az ajtó, és bementem megláttam Lunát, ahogy a ládáján ülve olvas.
-Szia.
-Helló. Hogy kezdjünk bele?
-Hát arra gondoltam, hogy varázsolhatnánk az oszlopok közé függő ágyakat. Kerestem is hozzá varázs igét - mondtam.
-Na nem is rossz ötlet - mivel nem tudtuk, hogy hányan leszünk, ezért egyenlőre csak négyet varázsoltunk. Miközben a kandallót gyujtottuk be, megjelent Ginny, Nevile, meg még egy pár griffendéles. Nap végére sikerült egy egész szép kis részt berendezni.
-Figyeljetek! - álltam meg a kandalló előtt - kérlek erről senkinek se szóljatok, és csak akkor gyertek be, ha nincs itt a környéken halálfaló. Legyetek óvatosak, mert ebből nagy baj lehet. Csak ennyit akartam.Halihó! Sajnálom, hogy sokáig nem volt rész, egy dög vagyok 🙁 Azért remélem teszett ❤️
ESTÁS LEYENDO
Kívülállók (Fanfiction)
FanficSky Lawson, eddig csak átlagos boszorkány volt, de amikor beleszeretett egy kívülről gonosznak tűnő varázslóba, minden megváltozott. Még a halálfalók társaságába is belekeveredett. És aztán, hogy keveredett a képbe Fred Weasley? Aki eléggé elbizonyt...