În timp ce îmi tot aruncam ochii peste sol ,uitându-mă la un loc mai potrivit, simt o mână pe umărul meu. Mă uit cu coada ochiului și mă încrunt ușor când îl văd pe Jeff. Nu înțeleg ce se întâmplă, ce îi trebuie și acum.
Jeff:Ce tot faci Smile?
Jenny: Mă uitam.zic simplu.
Jeff:Sigur.Iar eu m-am născut ieri.zice ironic, trăgându-mă înăuntru. Hai să-ți prezint locul ca să mă scap de o grijă.
Jenny: Deja s-au ivit zorii...lasă-mă să dorm.
Jeff:Dormi mâine. spune deplasant.Acum hai până nu regret că nu te-am lăsat să sari.Ieșim din cameră și mergem la parter, în living ,de unde va începe să îmi prezinte conacul aparent.
Jeff:Cred că livingul l-ai văzut deja,bucătăria la fel.zice încet ca pentru sine. Acolo, zice arătând spre o ușă de sub scări, să nu mergi. În caz că vei merge mă voi ocupa personal de pedeapsa ta.
Dau din cap aprobator şi urcăm pe scări . Ne oprim în drept la etajul 1.
Jeff:Acest etaj îi cam aparține lui Slender. Doar eu am voie să vin aici fără voia lui.zice parcă mândru.Îmi dau ochii peste cap şi urcăm la etajul trei, fără să comentez deoarece doresc să terminăm odată.Direct cu scările este o uşă de fier,mare neîncuiată aparent. Jeff deschide uşa şi intrăm. Este o cameră, mai bine zis nu chiar cameră mai mult sală.În mijloc este un ring înconjurat de plase de fier. În spate sunt două balcoane ,fiecare de vreo șase persoane. Pereții sunt de culoarea cimentului cu cuțite înfipte în ei. Între ring şi pereți este un spațiu destul de mare ca să încape trei persoane,pentru a se putea înconjura ringul și a se circula de la ușă la balcoane.
Jeff:Camera asta e special pentru atrenamente,lupte,certuri,jocuri.
Jenny: E frig aici, zic frecându-mi antebrațele.
Jeff: Te așteptai să fie cald? Obișnuiește-te Smile, o să-ți petreci timpul aici.
Jenny:Eşti bătut rău în cap,murmur încet.Eu nu mă ştiu lupta.spun încrucișandu-mi mâinile la piept.
Jeff:Nu?Serios?
În următoarea secundă aruncă cu un cuțit spre mine. Aştept să mă străpungă direct în gât, singurul lucru pe care l-am văzut fiind cuțitul în aer înainte să-mi închid ochii de spaimă,dar nu se întâmplă asta.
Îmi deschid încet ochii, uitându-mă printre gene la cineva nou. Un băiat.
??:Poți fi așa un copil uneori, Jeff.spune plictisit cel ce a oprit cuțitul.Mă uit spre el și observ că chiar este un băiat,cu o mască albastră cu două găuri negre din care se scurge un lichid negru. Este îmbrăcat tot în negru, iar părul îi este șaten. Faptul că își ascunde fața mă face să mă gândesc că poate și el este mutilat ca Jeff și Nina.
Jeff:O testam doar.
Jenny:Te testez şi eu ?zic îmbufnată ,aruncând cuțitul meu gri spre Jeff, dar se ferește.
Mă uit în altă parte hotărâtă, știind că m-am făcut și de rușine.
??:Tu cine eşti?
Jenny :Eu---
Jeff:Ea e Smile.spune și schimbă ceva priviri cu tipul. E proxy.
Jenny:Proxy?Eu nu sunt proxy, habar n-am nici ce înseamnă.
??:Cum ziceți voi...Jeff,te aşteaptă Slender în birou alături de Ben,Toby şi Sadie.
Jeff:Însfârșit!Ne vedem mai târziu Smile. Mergi în camera ta.zice și pleacă.Mă întorc pe călcâi și plec rapid spre camera mea. Intru și mă arunc pe așternuturile patului.Praful colcăie în jurul meu și tușesc,dar oboseală din mine mă face să mă bucur că am ajuns în pat.Mă pun pe spate și mă uit la tavan. Gândul îmi zboară la Cloe și oare ce i s-a putut întampla. Dar gândindu-mă la ce i s-a întâmplat mă face să mă duc cu gândul la nimic, deoarece nu am idee ce i s-ar fi putut întâmpla. Este și ea în clădirea asta? A murit? A scăpat? Nu am idee.
Casc și-mi trec o mână prin păr,blocându-mi-se din cauză că este încâlcit.Am nevoie de un piaptăn.Mă ridic în șezut ,începând să-mi descurc părul cu mâinile.Fiind o așa liniște,pot auzi firele de păr cum se rup .Este chiar foarte multă liniște,o să-mi aud gândurile. Cum unii oameni zic că nu își pot auzi nici gândurile în așa gălăgie,eu nu vreau să le aud deoarece petrecând mult timp cu Cloe am ajuns să gândesc ca ea.
Aștept puțin, în liniștea aia, și încep să fluier. Un ritm sus, unul mai jos, unul iar sus și tot așa. Mereu când fluier, îmi aud gândurile mai bine, iar acum aș vrea să am de făcut ceva. Închid ochii, încă fluierând. Brusc, aud fluieratul pe fundal, dar nu este de la mine.
Ascultă,încearcă să nu îți mai pese de Cloe.Care-i faza?Sunt mulți oameni în lume,nu văd care-i problema că Cloe îi în minus. Idiotas...
Ea mi-a fost alături mereu.
Şi eu ți-am fost dar tu nu voiai să mă asculți
Slender:La masă!urlă de pe hol trezindu-mă din visare.
Deschid uşor uşa şi ies pe hol.Merg până jos în bucătărie .Mă așez la masă,cei prezenți fiind doar o fetiță mică cu păr șaten lung și Nina.
Pe rând, bucătăria s-a umplut de persoane. Primii ce au intrat au fost Jeff și un băiat cu un topor sprijinit pe umeri. După puțin timp a intrat o fată cu o rangă, păr negru și breton albastru peste ochiul drept și o fată blondă cu un ochi complet negru.
Peste încă câteva minute au intrat blondul ce m-a atacat în seara aia, cel ce a oprit cuțitul aruncat de Jeff în Arenă și un băiat cu pielea aproape albă cu un tatuaj cu lacrimă neagră sub ochiul stâng. Ultimul ce a intrat a fost un băiat a cărui aspect ducea mult clown, în non-culori, înalt de cel puțin doi metrii și cu un rânjet permanent pe buze chiar dacă nu dă semne de a fi mutilat.Mă uit în fața mea și-l văd pe Ben ce se uită plictisit spre fata blondă ce vorbește cu băiatul cu topor. Stau, și le ascult discuțiile, până îmi aud numele.
Slender: Ea este Jenny, spune accentuându-mi numele, și stă cu noi de acum.
??: Mă bucur să te---să te cunosc!zice zâmbind clownul , întinzându-mi mâna.
Îi zâmbesc ,dar îi refuz strângerea de mână, acesta retrăgându-și-o puțin supărat.?????:Deci tu ești Smile...de ce ți se zice așa?întreabă fata blondă.
Nina: Las-o ,Sadie.
Blonda îi aruncă o privire Ninei, aceasta înghițindu-și orice ar mai fi vrut să zică.
Sadie se uită la mine, parcă analizându-mă, și-și continuă discuția cu acel băiat.Pe durata mesei am ajuns să le aflu la toți numele doar din felul cum se strigau între ei. Am tăcut, mâncând ce aveam în farfurie în liniște și sperând în adâncul sufletului să nu pățesc ceva.
Slender: Sadie, vreau să începeți antrenamentele cât mai repede.spune și face referire la mine, simt asta.
Sadie:Nu o poate antrena Nina pe una ca ea?
Mă ridic de pe scaun și mă uit la ea, restul uitându-se la mine. Nu-mi place ca cineva să mă vorbească. Nu-mi place să fiu comparată, nu-mi place să-mi fie frică. În momentul ăla simțeam același sentiment ce-l simțeam când mă enervam : o arsură în piept.
Nina:Smile?
Sadie:De ce îi mai zici "Smile" la asta?
Jenny :Vrei să vezi de ce îmi zice Smile?Zâmbesc spre Sadie ,iar câțiva de la masă se uită la mine ciudat.Ce-i drept,dobândesc un zâmbet destul de dubios, iar expresia "zâmbește până la urechi" ,sau ceva de genul,mi-i se potrivește pe deplin. Când zâmbesc, colțurile gurii mi se întind de la o ureche la alta, făcându-mi zâmbetul să arate toți dinții și măselele pe care le am.
Jenny: Și pot mai mult de atât.zic fără să mă gândesc.
Sadie: Ești cam tare în gură.a zis dând cu degetul ritmat în masă.Să te văd cum te știi bate.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...