19-"Comentezi?"

823 54 6
                                    

Sophie POV

Toți se uită ciudat la mine,urmărindu-mi fiecare mișcare pe care o fac în timp ce-mi întind oasele și casc slab.Îmi pot aminti tot ce s-a întâmplat înainte să mor şi după ce am murit,dar mintea mea se gândește dacă ei se bucură că sunt vie sau nu.

După ce am murit,m-am trezit într-un loc plini de foc, deși flăcările erau inofensive. Nu am înțeles mare lucru, dar ştiu că am văzut o siluetă neagră ce îmi vorbea. A spus că mă poate ajuta,şi o va face de câte ori este nevoie, dar trebuie să fac ce-mi zice deoarece și el face ce zice Andrew.Chiar dacă l-a adus pe Andrew în discuție, nu a vrut să-mi zică cine-i el.Am stat puțin pe gânduri apoi am dat mâna cu acea siluetă acceptând ,deaorece îmi vreau viața,și m-am trezit privită de ei.

Sadie,L.J. şi Jeff vin spre mine uşurați să mă vadă vie,dându-mi seama din privirile lor ce s-au schimbat.Sadie mă bate ușor peste spate și zâmbește.Jeff își pune o mână pe umărul meu iar L.J. îmi ciufulea părul, toți trei parcă testând dacă sunt chiar sunt eu, în carne și oase.

Jeff:Ați văzut mă? Am vrut să o văd moartă,a murit. Am vrut să o văd vie,şi uite-o aici,zice gesticulând cu mâinile spre el.Fac minuni!
Sophi:Sadie ,ce i-ai dat să bea?spun șoptit spre ea iar blonda se încruntă zâmbind strâmb.
Sadie:Mai are şi Jeff momentele lui când e normal,glumeț.
L.J.:Cuțu bun,zice ciufulindu-mi mai tare părul.
Sophi:He-Hei! Lasă-mi părul,zic râzând încet şi prizându-i mâna dând-o jos de pe capul meu.
Râde puternic și îmi mai ciufulește o dată părul. Mă simt bine. Nu extraordinar. Bine. Mă bucur că le pasă.

Ben:Sophie?
Fac ochii mari iar Sadie se dă la o parte ,lăsându-mă față în față cu Ben. Spiriduşul se apropie de mine , dar  pe când se află la 4 pași de mine, mă întorc pe călcâi și merg în spatele lui L.J. şi Jeff,simțind o oarecare fărâmă de frică la vederea lui. O fărămă destul de mare.Ajunsă în spatele celor doi îl văd pe Toby care se uită în altă parte, spre pădure, cu atenție și probabil gândindu-se la ceva deoarece era prea distras în gândurile lui încât să ne arunce măcar o puțin interes. Până atunci nici nu am observat că îi aici.

L.J. şi Jeff se uită unul spre altul iar Jack râde scurt, tușește rapid ironic apoi oftează
L.J.:Presupun că lui Smile îi este frică de tine acum.
Jeff:Cinci metrii distanță de ea.
Ben:Dar--
L.J&Jeff:Comentezi?zic amândoi, Jack lăsându-şi ghearele la vedere.
Ben:Vreau doar să vorbesc cu ea. Între patru ochi.Nu o mănânc de vie,ce dracu'?zice puțin nervos.
Jeff:Nu-mi prea pasă sincer,dar vezi ce faci.Eu merg să-i țin de urât lui Chrissy.spune bătându-l pe umăr pe Jack și fuge spre conac.
Ben:Vreau să vorbesc cu ea.Acum.
L.J:Tu n--
Sadie:Lasă-i să vorbească.
Sadie ,ascultând în liniște și uitându-se la noi până acum îl prinde de ureche pe L.J. trăgându-l după ea spre conac.
Sadie:Veniți şi voi după ce vorbiți, iar tu Ben ai grijă ce faci.
L.J.:Auch auch auch..lasă-mă femeie!
Sadie:Cum mi-ai zis?zice trăgându-l mai tare.
L.J.:Sadie! Minunata Sadie pe care o iubesc din tot sufletul meu de clown-ul singurat!

Râd puțin când îi văd cum "se ceartă" şi mă întorc spre Ben.Înainte să zic ceva sau să reacționez mă ia strâns în brațe.Chiar dacă îmi dau seama de reacția lui, nu mă opun. Mă mustră conștința că poate va încerca iar să mă omoare, dar nu este atât de rea îmbrățișarea lui.
Ben:Îmi..știi tu....,zice împingându-mă puțin pentru a se forma distanță între noi şi lăsându-şi capul în jos.
Sophi:Spune-mi şi mie,ce s-a întâmplat?
Ben:E greu de explicat,zice dând din cap.
Sophie: Încearcă.zic serioasă.
Ben pufnește și se uită la pământ.
Ben:....avem momentele noastre de nebunie din cauza stresului sau când suntem nervoşi. Toți avem.Sadie are grijă de noi,pentru că ei i s-a întâmplat doar de două ori să înebunească.
Mă confuză la el. Toate bune și frumoase, dar de ce?
Sophi:..de ce? De ce ai înebunit?
Ben oftează și râde puțin amuzat, slab, și amar.
Ben:Păi...Am urcat în mansardă şi l-am auzit pe Night vorbind de tine.Am înțeles că L.J. are un plan,un plan pentru a se apropria de tine ca să o recâștige pe ea. L-am luat la întrebări pe Night, dar a refuzat să-mi zică ceva, spunându-mi că nu am şanse să fiu ales.Asta m-a enervat destul de tare și de la o palmă s-a ajuns la un pumn,de la un pumn la un picior,de la un picior la o bătaie... Hmpf,săraca Azuru. A încercat să ne despartă, dar a sfârşit în perete.
Prea mulți "ea" Și "el".Prea multe piese de joc. Vreau nume, persoane
Sophie: Dar cine este ea?
Ben se uită la mine și se încruntă. Se îndreaptă de spate și se dă un pas înapoi.
Ben: Să zicem că cineva important pentru L.J.
Brusc, simt că mă îmbujorez, amintindu-mi ce am făcut când m-a întrebat de ultimele cuvinte.
Sophi:Ben.Tu îți poți aduce aminte tot?Tot ce s-a întâmplat?
Ben:Desigur. Pot să-mi aduc aminte.După ce i-am făcut cunoștință la Azuru cu peretele am mers să te caut ştiind că eşti cu L.J. Când v-am văzut am devenit nebun,pot zice.
Sophi:Credeam că-ți aduci aminte ce am făcut înainte să mor...Adică--

Îmi pun mâna la gură stânjenită de situație.Nici eu nu știu exact de ce am făcut asta .Ben râde puțin și scutură din cap.
Ben:Îmi aduc aminte.Iubirea,descărcarea furiei pe o persoană şi pastilele de la Sadie ne ajută să ținem contact cu realitatea.Ai făcut și tu ceva cu folos măcar.

Jur,că am să-l fac cenuşă pe Ben.

Nu prea cred că poți.

Mai vedem noi. Mi hermana.

"Hermana"? Mi-ai tot zis așa. Ce înseamnă?

Înseamnă "sora mea".

Mă trezesc și observ că sunt întinsă pe jos, lângă mine strând Ben turcește ce se uită drept înainte. Îmi închid înapoi ochii, deoarece vorbește singur și vreau să continue. Vreau să știu ce zice.
Ben:.......atunci ai uitat și am încercat și noi la ordinul lui Slender ,dar nu am reușit. Simt că mi-am luat o piatră de pe inimă că ți-am zis, dar nu contează că tu nici nu mă auzi. Ce prost îs, zice dându-și o palmă slabă în frunte. Vorbesc cu o persoană inconștientă.
Toby:BEN!HAI PÂNĂ AICI!urlă din depărtare.

Ben se ridică repede şi fuge spre Toby. Încep să respir uşurată şi mă întind mai bine pe spate cu ochii închişi luând lacomă guri măricele de aer. Mă întreb la ce se referea, deși cred că dacă am să-l întreb va nega orice.

Trece puțin timp şi aud paşi.Închid ochii, crezând că e Ben, și sper că va continua ce zicea
???:Tsk,ce oameni. Cum să laşi o fată aşa pe jos chiar după ce practic o omori?
??????:Cum zici tu. Să mergem.
???:Adică,a înjughiat-o de mai multe ori,iar acum o lasă pe jos... Hmpf, idioți.

Deschid puțin ochii şi văd un băiat cu ochii verzi,cicatrici pe față şi un fular lung ce-i atingea pământul, negru cu dungi albe,şi alt băiat într-un sacou albastru şi blugi negrii purtând o mască pe față şi părul negru. Băiatul cu ochii verzi îşi dă jos fularul şi îmi leagă încheieturile şi glezenele cu o viteză uimitoare.Înainte să pot zice ceva,celălalt băiat fiind puțin mai înalt mă i-a de pe jos şi mă pune pe umărul lui.Vreau să strig, dar când deschid gură celălalt băiat îmi îndeasă o batistă.

???:E o fată,fi drăguț cu ea.
??????:Mai taci din gură,manieratule.zice mârâind cuvintele.Acum eşti manierat dar când ajungem acasă iar te comporți copilăros.
???:Taci...Hai să mergem.

Ne îndepărtăm de conac şi intrăm în pădure.Fiind puțin confuză îl mușc cumva pe ăla cu sacou iar acesta se smucește,agitându-se,iar din cauza acelei acțiune simt cum mă doare capul și mă liniștesc.Pe un mic drum din pădure se afla o maşină în care încăpeau şapte persoane la cât de spațios arată.Doi în spate,trei la mijloc şi doi în față.La volan se află un băiat cu părul şaten , o bluză de un verde şters și o mască, ce aducea mult a pisică, pe față. Iar pe locurile din mijloc observ o persoană destul de cunoscută. Mă încrunt ușor când îmi dau seama că am dreptate, cunosc acea persoană, este Red.

Băiatul cu părul negru mă pune în spate iar cel cu ochii verzi se aşează lângă mine,pe locurile de doi. Cel cu părul negru se aşează în față şi face semn cu mâna înainte,cel de la volan pornind cu viteză.

Red se întoarce spre mine şi-mi zâmbeşte.Îmi ia batista și o aruncă sub un scaun.
Red:Ce face fosta mea elevă favorită?
Sophie:Red,ce se întâmplă?
Red:Am văzut cum se comportă Ben cu tine,la fel şi L.J., să nu mai zic de Jeff ,aşa că te ducem acasă.
Primul lucru când a zis acasă m-am gândit la casa părinților adoptivi, loc de care duc dor.
Sophie:Acasă?
Red:La noi la conac.spune ridicând din umeri.
Sophie:Nu se poate,zic râzând nervos. Asta e o nebunie.
Red:Ba se poate. Tu doar relaxează-te şi ai încredere.În noi poți avea.
Sophi:Sigur..., zic ironică rostogolindu-mi ochii.
??????:Hm?Ce te tot comentezi atât?Ai prefera să rămâi cu Ben care te omoară,L.J. care îți dă fiori,Toby care se comportă imatur,Nina care e o copilă,Azuru care e îngâfată,Night căruia nu-i pasă de nimeni înafară de el şi Jeff care acum te vrea moartă şi te amenință,acum te vrea în viață şi se comportă drăguț cu tine?Hai că Sadie,E.J. şi Sally sunt de treabă,zice băiatul cu părul negru.

Deschid gura să mai zic ceva dar o închid când îmi dau seama că doar comentez, și pufnesc pe nări.
Îmi las capul în jos ştiind că are, într-o oarecare măsură, dreptate.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum