Ben pov.
De-ndată ce pășesc în perete mă trezesc căzând pe o podea tare ,cu Melissa peste mine.
Scâncesc ușor și mă uit în jur. Locul ăsta rămâne neschimbat, indiferent de câte decenii trec.
În urmă cu zece ani, când aveam unsprezece ani și Sophie opt, a fost prinsă și adusă aici. Nu a prea înțeles mare lucru din toată vraiștea ce a fost.
Slender, obsedat de putere, a aflat unde este și ne-a trimis să o salvăm. O dorea pentru puterea ei.
Pe atunci Raluca și Rose făceau parte de la Slender, dar au fugit la 13 ani și au rămas la Tender. Mulți au fugit. Nu s-au mai întors. Sau dacă s-au întors, nu mai erau ei.Și acum îmi aduc aminte cât de ușor a fost să o luăm pe Sophie,deoarece Melissa făcea pe nebuna și le atrăgea atenția. Zalgo, atunci având patrusprezece ani, era mai conștient de ceea ce se întâmpla și de atunci pot zice că mă urăște puțin.Puțin mai mult.
Tot de atunci , după ce am adus-o pe Sophie înapoi, după ce am văzut palatul de jos și cum trăiește el,mi-am dorit puterea.Și pe atunci,în mintea mea de copil de unsprezece ani,mă gândeam cât de stupid ar fi să îmi placă de o fiică a unui demon și a unui înger.În mintea mea era cea mai mare prostie. Mai ales că după ce am ajuns în conac nu voia să-și ia mâinile de după gâtul meu ,când și-a dat seama că eu am am cărat-o de acolo. Jeff a râs de mine. Toby mi-a zâmbit.Masky mi-a făcut cu ochiul și Nina a chicot.M-am simțit prost.Mă făcusem de rușine.Am părut slab și cu sentimente în fața lor.A fost cel mai jenant moment din viața mea până acum. Și atunci, cu Sophie prinsă la gâtul meu, încercam să le explic că nu e ceea ce pare și că ea se ține. Au râs iar. Și m-a bufnit și pe mine râsul. Credeam că dacă am salvat-o va rămâne cu noi la conac, dar Slender ne-a întrerupt momentul de bucurie spunându-ne că este Regina Albă. Fusese prima dată când am văzut cu adevărat Regina Albă, până atunci auzind doar poveștile ce mișunau prin pădure încă din momentul din care ajunsesem la Slender. Unele povești aveau dreptate, prin faptul că are părul negru și ochii de un verde șters. Slender ne-a dat amintirile vechii Regine Albe,ale Mariei,în care ne ruga să fim Alb și să o ajutăm pe Sophia. Am acceptat, majoritatea dintre noi, restul ajungând Negru sau neutrii. Apoi, Slender pur și simplu i-a șters memoria, cu tot ce s-a întâmplat în ziua aia,și a dus-o înapoi la familia adoptivă, amenințându-ne să nu mai aducem aminte de asta vreodată. Și logic că nici unul dintre noi nu a mai adus aminte de ea, mai ales de față cu Slender, dar când ne plictiseam începeam acest subiect cu replica "dacă ar fi încă aici fosta Regină Albă".
Oftez, când îmi aduc aminte de toatea astea ,și Melissa se dă jos de pe mine. Mă ajută să mă ridic și ne uităm cum ceilalți vorbeau cu oamenii de după gratii.
Jeff: BEN!
Ben: Cee?zic în timp ce fug lângă el.
Jeff: Am găsit o târfă!zice și râdem.
Zoe: UNDE-I ZALGO? CE AI FĂCUT CU EL?!
Jeff: Mai ușor tâmpito. Zalgo întârzie puțin.
Zoe: Mai întâi o văd pe proasta de Sophie apoi pe voi. Credeam că aici îi liniște.
Ridic o sprânceană și mă apropii de gratii. Mă uit la Zoe și văd cum are o urmă de palmă pe obraz. Numa' Sophie își folosește puterile când dă palme.
Ben:Unde-i Sophia?
Zoe: De ce să îți dau ție informații? O fi și ea pe aici, descurcați-vă.
Melissa: Știu palatul ăsta ca în palmă. Bine,aproape ca în palmă.Locul ăsta este atât de încurcat încât mi se face rău doar când mă gândesc.
Zoe: Simți că-mi pasă?Râd puțin nervos și mă aproprii de gratii, băgându-mi o mână printre ele și ridicând-o de tricou pe Blue.
Ben: Te-ai lăsat purtată de Andrew ca să nu ajungi aici când puteai să stai bine merci cu tatăl tău în Elveția.
Zoe: Tata a făcut aceași prostie ca Andrew. S-a încurcat cu o muritoare și m-a avut. Patetic pentru Mr.Creepypasta.
Ben: Simți că-mi pasă?zic zâmbind.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...