20-"Durerea vine la pachet cu Regina"

949 60 7
                                    

Mergem de ceva timp cu maşina ,timp în care doar m-am uitat pe geam fără să mai scot vre-un sunet ,deși mă plistisesc. Red se mai întoarce spre mine şi mă mai întreabă câte ceva despre mine sau despre cei de la conac,cum se comportau cu mine.

Red:Sophie.spune după un alt moment de liniște.
Sophie:Ce-i ,Red?
Red:Am uitat să ți-i prezint pe cei din maşină.
???:Nu serios ,Sherlock. Acum ți-ai dat seama?zice băiatul cu ochii verzi.
??????:Poate că ar trebui să o lăsăm în pace până ajungem acasă.zice băiatul cu părul negru.

Poate ar trebui să ai încredere în ei.Doar poate.Eu n-am încredere în nimeni.Poate sunt mai de treabă. Doar poate. Tal vez.

Şi cei de la Slender? Poate la ei este mai bine decât la...ăștia.

Sigur,ce să zic. Gândeşte-te la ce a zis băiatul cu părul negru. Nu uita,tal vez mi hermana.

Deschid ochii şi dau de cei verzi a băiatului de lângă mine. Mă ține cu o mână pe după umeri şi se uită la mine dubios.Vreau să-i zic ceva ,dar verdele ce-i cuprinde irisul este prea frumos.Ajungem să ne holbăm unul la altul până când Red vorbește din nou.
Red:Hai că ți-i prezint şi după dai nişte explicații.spune și sprânceana deasupra ochiului negru i se ridică ușor.Cel care conduce şi nu zice nimic e Cat. Cel de lângă el e Bloody iar băiatul de lângă tine e----
Liu:  Liu.i-o taie băiatul cu ochii verzi.
Red: Nu mă mai întrerupe.spune și sprâncenele i se strâng, supărat.
Liu: Mai taci.
Red: Îngânfatule, mormăie și îl văd cum își mușcă porțiunea din buză unde i se află piercing-ul. Mă rog. Sophie, explică-mi de ce naiba ai leșinat instant. Sadie nu mi-a zis că faci așa.
Nu știu ce explicație aș putea să dau. Singura care îmi trece prin minte este stupidă, dar alta mai bună n-am.
Sophie:A,asta...Nu ştiu exact nici ce fac...dar cheamă să vorbim.

Red se întinde şi-mi pune mâna pe frunte.Mă uit confuză spre el, acesta ridicând din umeri.
Red:Credeam că ai febră.Cine dracu' te cheamă să vorbiți?
Liu:Da' tu chiar nu şti nimic?întreabă căscând.Taci şi întoarce-te că e drum lung până acasă.
Red:Nu e vina mea că Splendor nu m-a ales pentru întâlnire şi te-a ales pe tine. E normal ca tu să ştii mai multe.

Liu nu-i râspunde şi-şi întoarce capul spre geam. Red ridicâ din umeri şi se întoarce ,iar Cat oftează.Bloody stă liniştit şi citea de parcă e ceva normal ca Red să fie enervant iar Liu să-l facă să tacă. Mă uit la cartea lui Bloody. Am și uitat ce dor îmi este să citesc.

|•|•|

Au trecut mai mult de două ore din câte ştiu, pentru că am și dormit, şi abea acum am ajuns.Nu-mi dau seama ce oră este,dar este aproape dimineață.Eram în fața unui conac cam ca şi a lui Slender şi al fratelui lui, Offender.

Ne dăm jos din maşină iar Liu îşi pune mâna pe după umerii mei, ținându-mă aproape de parcă s-ar teme că fug.Bloody se oprește din citit şi își dă masca jos,iar Cat la fel.
Par chiar oameni normali,nu te puteai gândii la ei ca la nişte criminali.Aspectul lor este totuși diferit,din câte am observat,fiind unii ca Red ,Sadie și Jeff. Toți au ceva ce-i definește. Privirea îmi cade pe mâinile mele, de parcă m-aș uita ce este diferit la mine. Nimic. Doar porțiunile de piele nebronzată ce au rămas în urma loviturilor de când eram mică.
Red merge în față şi deschide uşa. Când intrăm nu îmi veni să cred. Toată încăperea este colorată,mobila,pereții,covoarele. Tot.Este foarte diferit față de la Slender şi Offender.Dar, tot ce este colorat,nu este mult deoarce ca și la celelalte conace mobila îi în minus.
Pe canapea este o fată cu părul negru şi albastru ce citește,îmbrăcată într-un pulover galben şters şi o pereche de blugi închişi la culoare. Lângă ea este o fată cu părul scurt blond,ochii negrii,îmbrăcată într-un tricou alb şi jeans albaştrii,ştergând o sabie.Pe covor stă întinsă pe spate o fată cu părul roz tachinându-şi degetele,îmrăcată monoton în negru .Lângă ea stă întinsă pe spate altă fată,cu părul dat pe o parte, de un mov şters,într-un maieu negru cu un ochi pe el şi pantaloni scurți albaştrii,ținând în mâini un fel de păpuşă.Pe un fotoliu de un albastru deschis stă un băiat roşcat într-un pulover gri închis cu o fată roşcată în poală,tot într-un polover gri închis,băiatul împletindu-i părul.
Este o atmosferă mai distinsă aici iar toți par foarte distraşi de ceea ce fac.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum