Sally se ridică repede şi fuge după Chrissy. Sophie stă şi se uită la ele. Văzând că cele două se distrează a început să facă o grămăjoară de iarbă, punându-și mâna peste ea și făcând-o cenuşă. Ia un pumn de cenușă și o suflă, zâmbind. Zâmbesc slab și mușc marginea dozei.
Chess:Trebuie să recunosc,e drăguță.zice uitandu-se la Sophie care făcea cerculețe mici de foc în aer, încercându-și puterile.
Ben:Mda...zic cu juma de gură.Mă cunosc cu Chess şi ştiu că lui îi plac lucrurile logice şi ia totul logic fiind mereu calm, dar nu îmi place să vorbesc cu el despre fata care-mi place şi mă poate auzii că sunt doar vreo 25 de metrii distanță.
Melissa iese din casă cu un tricou verde şi blugi gri în mână. O urmăresc cu privirea, dar nu mă vede. Merg încet în spatele ei înainte să coboare scările.
Ben:Ce faci cu alea?
Melissa:Aoleo!zice punându-şi mâna pe inimă și tresărind. Să nu mă mai sperii niciodată!I le duc lui Sophie,ce ți se pare că fac?
Ben:Nu iau foc?întreb sceptic.
Melissa:Ai văzut hainele de pe ea că au luat foc?
Ben:Nu.
Melissa:Bun atunci.Hei!Soph!strigă şi fuge spre ea.O ia în brațe şi nu are nimic. Mă mir puțin, dar îmi trece rapid pentru că e logic.Melissa îi este soră şi e ca ea.
Meli își încrucișează mâinile la piept și se uită de sus la ea.O observ cum își mișcă buzele,șoptind ceva.Sophie se ridică în picioare şi stă drept. Durează o secundă ca hainele să îi fie schimbate iar părul este drept pe spate cu bretonul după ureche. Trebuie să recunosc că uneori mă impresionează Melissa. A schimbat-o cu ajutorul vitezei pentru a nu vedea nimeni nimic.Îi zice ceva şi o mângâie pe cap apoi vine spre noi cu fața încruntată.
Ben:S-a întâmplat ceva?întreb dar nu mă bagă în seamă şi intră rapid în conac.
Ben: Idioată, mormăi și beau ultima gură de cola.
Mă uit spre Sophie iar aceasta stă întinsă pe jos ,pe spate şi se uită la cer.Chess îşi termină doza,o striveşte şi o aruncă departe. Fac acelaşi lucru şi oftez. Chess îmi aruncă o privire apoi intră în conac. Ce-i drept,trebuie să ne întoarcem la muncă.Intru şi eu şi închid uşa.
Living-ul începe să arate ceva mai bine.Urc pe scări şi o văd pe Melissa ce se sprijină de uşa Ninei,cu privirea în pământ şi mâinile încrucişate.
Ben:Începem camera Ninei?
Nu-mi răspunde. Se preface că nu mă aude.
Ben:Melissa?
Nimic.Murmur nervos în gâtlej și tușesc ironic.
Ben:Meli,știi că i-am zis la Sophie adevărul și că vrea să îi calce pe urme lui Hades?mint, ca să-i atrag atenția.
Melissa:Stai ce?
Ben:A,deci la asta răspunzi.
Melissa:Bineînțeles. Nu mă speria așa,oricum,chiar dacă ar vrea să-i calce pe urme lui Hades tot nu ar scăpa de luptă.spune oftând.
Ben: Ne trebe tabla.
Melissa se uită la mine.
Melissa: Tabla Destinului? Dar este chiar la Hades în castel. Instant ce pui piciorul pe teritoriul lui o grămadă de războinici greci, veterani din războaie, schelete și creaturi te atacă. Nu este sigur.
Ben: Dar ne trebe. Pe ea o să fie dusă lupta, știi și tu asta.
Melissa oftează și își întinde mâna în semn să tac.
Melissa: Bine. O să văd eu ce facem.Hai să începem camera Ninei,zice şi intră în camera ei cu mine în spate.Melissa începe să aranjeze patul şi să aranjeze lucrurile de pe birou. Iau mătura în primire şi încep să mătur.
Ben:Auzi,Meli.zic după puțin timp sprijinindu-mă în coada de mătură. Ce ați pățit în fața conacului de v-ați supărat?
Când am întrebat-o, s-a blocat. A lăsat perna să-i cadă din mână şi s-a întors spre mine.Clipește puțin des şi tuşeste fals.
Melissa:Nimic important.
Ben:E legat de Regina Albă. E important.
Melissa:Nu,serios nimic. Doar că ar vrea să vină în casă să ne ajute.
Ben:Ăhă.zic şi încep iar să mătur.
Melissa: Ben.
Ben: Ce-i?
Melissa: Când ar trebui să-i zicem adevărul și de fosta Regină Albă și Regele Negru cum s-au aliat și...au făcut totul Gri?întreabă atât de absentă, amintirile cred că invadându-i mintea.
Ben: Nu-i putem zice că ea este Gri...dintre Alb și Negru.zic masându-mi tâmplele. Fosta Regină Albă și Regele Negru au făcut Gri din greșeală.
Melissa:Vrei să zici că Sophie e o greșeală?întreabă cu sprâncenele ridicate și sâsâind.
Când sâsâie îmi doresc să am dopuri de urechi. E un sâsâit de șarpe ce te zgârie pe creier ,ca și cum ai avea un șarpe veninos în fața ta și în depărtare cineva zgârie o tablă de fier cu o furculiță. Cum alții mârâie de nervi, ea sâsâie
Ben: Nu..Chiar.Ce-a fost a fost.Acum e iar Alb și Negru.Și nu putem să-i zicem.Ar fi prea confuză decât este deja. Și oricum, el, Zalgo, o iubește pe Sophie ca o soră și nu i-ar face rău. Știi și tu că face toate astea din cauză că-i controlat de Regele Negru.
Tăcem puțin și pământul se cutremură. Am scăpat ușor că i-am zis numele.
Melissa: Și fosta Regină Albă, Maria?întreabă tristă. Ce crezi că ar face?
Mă uit spre Meli și ea spre mine. Știm amândoi ce ne-a zis fosta Regina Albă, toate piesele albe știu ce a cerut. Mă uit la mâinile mele: lovite, zgâriate, pixelate, așa cum sunt,dar punctul alb făcut chiar de fosta Regină Albă încă se vede pe antebrațul meu. Mă uit spre Meli ce se uită și ea la punctul alb, singura chestie ce definește alb de negru și de restul.
Ben: Ar zice să îi protejăm fiica.zic ridicând din umeri.|•|•|
Este 20:26, însfârșit am terminat. Toți suntem în living,mai puțin Sophie. Aşteptăm să vedem ce au pregătit Cane şi Nina de mâncare.Sunt frânt. Mă uit în jos, la picioarele mele pale și observ cum pixelii mișună, deoarece nu am petrecut destul timp.
Nina:Deci,zice fericită. Pe lângă că era să dăm foc la masă.
Cane: De patru ori.mormăie uitându-se peste fiecare în parte.
Nina: De patru ori, cred că o să ne ajungă mâncarea asta și pentru mai mult de o săptămână.
Este o plăcere să o ai pe Nina în casă. Face o mâncare bună şi știe să gătească mâncare după rețete din alte țări. Pe de altă parte,nu le are cu deserturile.
Cane:Eu am făcut o grămadă de prostii și mă bucur că voi furați și alimente.Am făcut cheescake,tiramisu,înghețată,tartă cu fructe de pădure şi special pentru Sophie, mic tort cu vanilie şi sirop de caramel cu ciocolată deci de ăla nu vă atingeți că vă rup mâinile.Dacă tot este ziua ei peste nouă zile să și-o tină înainte să ne sufle ca pe niște lumânări.
Am râs cu toții la avertismentul lui Cane şi am mers în bucătărie să mâncăm. Când am intrat mi-am înghițit cuvintele. Chiar este multă mâncare.Ne aşezăm toți la masă şi începem să mâncăm, povestind şi râzând. Mă uit scurt peste toți criminalii. L.J. stă cu un pahar în mână și se sparge de râs,în timp ce Night joacă jocuri de noroc cu "găsește moneda" cu Jason și Dark,fetele râzând de ei.Merită după ce au muncit toată ziua,dar eu râd pe ocolite.Melissa:Du-te Ben. Dar ia o pizza şi micuțul tort.
Uneori chiar îmi place că Melissa citește gânduri.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...