24-"Zoe a murit"

761 52 19
                                    

Ben mă împinge puțin și se uită la fața mea. Îmi pun repede mâinile pe față, ștergând cele câteva lacrimi de bucurie ce au picat.
Ben:De ce plângi?întreabă rânjind.
Sophie:Nu plâng.Mai taci.Hai să mergem în conac.

Ne ridicăm şi mergem spre conac. Intrăm şi primul lucru pe care-l văd e Melissa supărată, cu mâinile încrucișate și cu L.J. lângă ea,acesta zâmbind şi ținând-o cu o mână de talie.Brusc, ceva are logică.Povestea cu L.J. ce încerca să se apropie de mine pentru a o recâștiga pe ea sună firesc , la cât de hotărâtă îi Meli să-l evite. Dar tot mă gândesc când și unde s-au mai întâlnit.
Melissa: Nicăieri.spune și se uită spre mine.
Mă uit cu o sprânceană ridicată. Ea chiar poate citi minți?

Sadie:Sophie stai jos,avem să-ți zicem ceva.E.J.,adu-mi cartea luată din ultima misiune.
E.J. se ridică şi urcă pe scări. Mă aşez pe covor ,în spatele lui Sally iar Ben se aşează lângă mine.Sally se întinde şi se aşează cu capul la mine în poala,eu începând să mă joc cu părul ei.Ben se uită spre mine şi-și dă ochii peste cap ,zâmbind.

Melissa:Ai o imaginație prea bogată Ben.Clar eu sunt domnişoară de onoare la nuntă,nu Nina.
Ben:Stai ce--MELISSA!ARZATE-AR FOCUL!
Melissa:O să fie,stai liniştită Sally!
Sally: Yay!exclamă cu mâinile în aer.
Ben: Termină să mai citești minți.mormăie încruntat.
Melissa:Dar e mult prea amuzant.
L.J.:Fi atentă doar ce gândesc eu,zice rănjind.
Melissa stă puțin apoi își dă ochii peste cap și gesticulează exasperată şi îşi întoarce privirea în altă parte.

E.J. sare scările şi ajunge jos,dându-i cartea lui Sadie. Blonda trage aer în piept uitându-se spre ceilalți apoi spre mine.
Sadie:Sophie,ascultă ce îți voi zice deoarece nu mai repet încă o dată toată chestia asta.Mama ta,Sara,a avut o "aventură",să zic aşa,cu Andrew.Ea nu ştia că Andrew are un fiu,care îți este frate şi este mai mare cu 6 ani de cât tine.Când a aflat asta şi a aflat că ei vin dintr-un cu totul alt loc ştia că va naşte un copil jumătate om,jumătate demon. Te-a iubit,dar Andrew şi fratele tău au vrut să te ducă cu ei pentru ați împlinii aşa zisul destin,în a devenii următoarea conducătoare a iadului. Melissa,da îți este soră,dar nu din aceaşi mamă ea fiind complet demon.Fratele tău a aşteptat să ai vârsta de 17 ani pentru a putea să te ducă in iad .zice accetând unele cuvinte dar nu-mi dau seama de ce.
Jeff: Asta-i tot. Nimic de adăugat, nimic în minus.

Melissa își dă ochii peste cap apoi tușește ironic.
Melissa:Aici vine faza în care zici că ea poate să aleagă pe cineva,un băiat,pe care să-l ducă cu ea,amândoi devenind stăpâni peste iad.Rege și Regină Alb. Dar aici ține cont și de  decizia Reginei Albe și a Regelui Negru. Dacă ei decid război pe Tabla Destinului, atunci război va fi. Dacă vor pace, atunci totul va fi Gri.
Sophie:Ok,am înțeles.zic încercând să ascund faptul că nu prea am înțeles mare lucru.  Dar cine e fratele meu? Nostru.
Toby:Zalgo,zice mârâit. Coarnele alea...doar când mi le amintesc îmi vine să mă dau cu capul de pereți. Dar să nu-i zici numele. Nimeni nu le zice numele copiilor lui Andrew pentru că aceștia pot să audă oriunde ar fi. De aia folosim "ea" Sau "el".
Sophie:El are părul îi mai ciufulit,ochii negri cu alb scurgându-i-se ceva tot negru din ei,dinții fiind doar canini ascuțiți?
Jeff:Când naiba l-ai văzut tu?
Trag aer în piept. Dacă ei mi-au zis de familia mea și eu ar trebui să le zic de momentele când vorbeam cu el.
Sophie:Am avut un vis...un coşmar mai bine zis. Se făcea că locul ăsta e cenuşă,iar voi sunteți morți.De aia am încercat să stau departe puțin.
Toby:De aia ai stat la Splendor. Ca să fim noi în siguranță?
Sophie:Mda.
Azuru:Drăguț din partea ta,dar Jeff mai avea puțin și-l făcea animal de companie pe Drowned.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum