4-"Sunt Ben,dar cred că ştiai"

1.3K 86 2
                                    

Urc pe scări, stând în urma tuturor. Îi pot auzi cum vorbesc că voi muri, că mă va bate.Deșii, și eu cred asta. Lucrurile negândite și spuse pe moment mereu mă bagă în diferite chestii pe care nu le doresc.

Oftez gândindu-mă cum să dau înapoi,deoarece am acceptat provocarea lui Sadie fără să mă gândesc.Totuși,gândul că dacă o să dau înapoi restul au să mă considere o laşă şi cel mai probabil mă vor omorî deoarece nu am puțină ambiție să duc o luptă mă face să mă gândesc că mai bine încerc.

Nina:Eşti sigură că vrei să te lupți cu Sadie?
Jenny :Nici eu nu ştiu ce mi-a trecut prin cap.
Nina:Spune "nu".
Jenny: Nu prea aud eu ca acel cuvânt să-mi iasă pe gură prea curând.

Sally:Jeff,o să mă pot juca şi eu cu Smile?o aud pe fetița mică ce-l trage pe Jeff de hanorac.
Jeff:Să o mai vedem în viață după luptă.

Când aud propoziția zisă de Jeff înghit în sec.
Ajungem în Arenă. Ceilalți merg pe balcoane,sau mai bine zis,locurile pentru spectatori.Sadie merge la perete şi ia două cuțite ce sunt înfipte acolo:unul mai mare,dubios, şi altul mai mic.Întinde pe unul dintre ele și mă uit în spatele meu, la cuțitele din perete, observându-mi cuțitul.
Jenny: Îl am pe ăsta.spun mergând și luând cuțitul din perete.
Sadie:Dacă crezi că acel cuțit mă va rănii, îmi pare rău pentru tine, Smile.zice băgându-şi cuțitul mai mare în teaca ce o purta.
Jenny:Ce drăguț. Mi-ai zis Smile.zic cu intenția de a o enerva.
L.J:Începeți odată.urlă de după plasă sărind pe ea.

Mă uit cu nişte ochi calmi la Sadie, încercând să nu arăt că îmi este frică, îndemnând-o să facă prima mişcare. Zis şi făcut. Se năpusteşte asupra mea  cu acel cuțit.Mă dau într-o parte şi alunec dar mă prind de ochiurile plasei.Sare spre mine şi îmi înfinge cuțitul în urmăr cea ce mă face să scot un icnet de durere. Blonda zâmbeşte mândră. O împing cu toată forța mea, aceasta căzând pe jos, dar ridicându-se rapid în două picioare.Îşi bagă cuțitul în buzunar şi scoate celălalt ce părea mai mult cu o sabie mică acum.Înghit în sec și strâng mai bine cuțitul de mâner. Parcă îmi doresc să fii luat alt cuțit.

Se năpusteşte din nou spre mine şi loveşte cu sabia ,dar ratează , eu lăsându-mă în jos şi cu o lovitură de picior îi "iau" picioarele de sub ea. Mă arunc pe ea şi încerc să-i bag cuțitul direct în piept ,dar mi-l blochează cu sabia. Zâmbesc , simțind cum inima îmi bate cu putere.
Saddy:Îți meriți numele de Smile.zice parcă scuipând acele vorbe.

Mă împinge şi cad pe spate dând cu (,) capul de betonul Arenei,impactul sunând destul de tare ,la fel și vocea mea moartă ce a scos un icnet.Îl puteam auzi pe L.J. cum râde.Sadie mă ridică în aer de tricou și îi prind mâinile încercând să i le îndepărtez.

Nina:Face-ți ceva până nu mă bag eu!o aud cum strigă.Sadie nu știe ce face! O s-o omoare! Și dacă moare,ce faci Slender?Mergi la Offender și-i zici că a câștigat?
Slender nu răspunde și-l observ cum stă și se uită la mine și Sadie.

Reușesc să scap din mâinile ei,căzând pe beton.Sadie sare cu  sabia de-asupra capului ,dar mă învârt pe o parte ,blonda băgându-şi sabia în beton şi chinuindu-se să o scoate. Mă târăsc până la uşa Arenei unde încerc să ajung la clanță, dar nu pot,simțind că nu am stabilitate pe picioare. Din spate vine Sadie şi mă trage de glezne înapoi în Arenă.Dau continuu din picioare până o lovesc oarecum în nas şi-mi dă drumul. Mă ridic cât de rapid pot pe picioare şi merg spre uşă. Ajung acolo şi mă sprijin de ea prelingându-mă în jos,simțind că durerea din umăr devine încet insuportabilă.Închid ochii şi aștept următoarea mișcare a lui Sadie.Îi deschid puțin şi o văd cum vine nervoasă spre mine parcă vrând să mă sugrume .

Uşa Arenei se deschide rapid şi sunt trasă afară. Puteam simții cum sunt strânsă la pieptul cuiva pentru a sta pe picioare. Îmi ridic privirea aşteptându-mă să-o văd pe Nina, dar nu este ea.Mă strâmb ușor când observ că-i Ben, dar cutele de pe frunte îmi dispar când îmi dau seama că practic m-a salvat.

Night:Pe când devenea interesant, spune parcă supărat băiatul cu tatuaj cu lacrimă sub ochiul stâng.
Nina:Să vezi cât de interesant va fi când voi pune mâna pe tine!spune ,dar tipul doar își dă ochii peste cap.
Ben: Am acționat oricum sub presiune.
Vocea lui bruiată ca un televizor stricat îmi răsună în urechi. Exact ca în noaptea când m-a atacat.
Încep să apăs tare zona unde am fost străpunsă de sabia lui Sadie, pentru a oprii sângele ce curgea puternic din cauza acțiunulor mele bruște.
Slender:Ben,du-o tu în cameră. Sadie. Jeff. Voi veniți cu mine.

Sadie cu Jeff şi Slender pleacă iar toți se risipesc la treburile lor.Ben mă ajută să merg, sprijinindu-mă de el, până ajungem la mine în cameră. Mă așez pe pat, iar Ben merge și se sprijină de pervazul ferestrei. O liniște se așterne peste noi, devenind ciudat, așa că o sparg.
Jenny :Mersi.
Ben: E ok,Smile.
Jenny :Zi-mi Jenny. E ciudat să mi se zică Smile.
Ben:Păi şi eu sunt Ben, dar cred că ştiai deja.
Jenny :Cum să nu te ştiu.
Ben:Ști cine sunt?întreabă întorcându-și capul spre mine
Jenny: Logic. M-ai atacat la Cloe acasă.
Dintr-o dată expresia feței îi devine anostă și-și dă ochii peste cap.
Ben: Oricum,ai putea să-mi mai zice despre viața ta?
Jenny: Viața mea privată nu te privește...Dar tu? Voi? Ce-i....cu locul ăsta?
Ben se uită la mine și nu zice nimic, parcă gândindu-se. Într-un sfârșit, zice:
Ben:Suntem nişte adolescenți normali. Toți. Am ajuns cum am ajuns din cauza trecutului.Omorâm doar când suntem plecați în misiuni sau să ne descărcăm furia.

Cuvintele spuse de Ben îmi stârnesc puțin curiozitatea și începem să construim o conversație normală, cât de cât.

Am petrecut ceva timp cu Ben ,timpul trecând repede.M-a ajutat cu umărul , să mi-l pansez și să mi-l dezinfectez. La un moment dat, poate din neatenție,a zis ceva de fratele lui Slender,Offender,ce a găsit şi el o fată. M-am gândit direct la Cloe şi l-am rugat să mă ducă acolo.Blondul a ezitat foarte mult dar apoi a stat puțin și s-a gândit. Până la urmă a acceptat dar cu condiția să vină și restul, cu motivul "de siguranță" .

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum