Slender:Plecăm acasă.zice sec și simplu.
Offender:Lasă-i să stea.Sunt tehnic vorbind , nişte copii...Tu trebuie să fi Jenny, aşa-i?zice întorcându-se spre mine.
Nina:Poate vrei să zici "Smile".zice în continuare mândră de sine.
Offender:Desigur.Smile.zice întinzându-mi un trandafiri alb de la spate.Iau trandafirul în mână şi îi zâmbesc strâmb, în semn de "mulțumesc".
Jeff:Dacă tot suntem toți aici, nu le putem zice de ce am vorbit la ședință? Nu am chef să mai facem o adunare separată.
Slender:Nu este momentul potrivit. Plecăm.
Offender:Nu te grăbii. Avem destule camere pentru toți. Rămâneți peste noapte.Slender stă puțin şi meditează ,dar până la urmă acceptă, din nu știu ce motiv.
L.J.:Acum ne ziceți şi nouă de şedință?
Offender:Înainte de asta, vreau să vă întreb ceva. Ce credeți despre Smile și Zoe?
Jason:Zoe nu e prea bună la atac.
Sadie :Smile la apărare.
????:Sunt oameni,o să moară uşor mai ales cu misiunile, zice coborând scările o fată cu pielea albă într-o rochie neagră.
L.J:Par prea fragile.
L.Jil:Mai ales Zoe.
Dark:Smile e bună.
Mă uit atât de dubios spre el, dar nici nu mă observă. În momentul ăla, îmi doream să fug.
Dark se întoarce spre mine şi-mi zâmbeşte, dar Ben îi dă una peste ceafă.L.J.:Hai,gata cu interogatoriul. Nu ne lăsați să ne vedem prea des, aşa că lăsați-ne să ne distrăm.zice agățat de lustră cu (,) capul în jos.
L.Jill:Dacă nu vă suportați asta nu înseamnă că şi noi trebuie să nu ne suportăm. Am plecat,zice dându-se jos de pe lustră alături de L.J.
Slender:Stați.Haideți în biroul lui Offender.Toți pornesc spre biroul lui Offender aşa că mă pornesc şi eu cu Cloe. Un tentacul ne taie calea pe când să fac al treilea pas și aproape pic.
Jenny :Ce nai--
Offender:Zoe,spune întrerupându-mă,mergeți în camera ta. Nu puteți veni.
Cloe :Bine boss.
Plecăm în camera lui Cloe ,ce se află la parter.Era una destul de mică cu negru şi crem.
Jenny: Am pierdut noțiunea timpului, zic pentru mine.
Cloe: Dacă ești idioată.
Jenny:Haha,zic ironică.Nu mai am chef de nimic, îs obosită și confuză ca naiba.
Cloe :Mie îmi place aici. E mai bine decât acasă cu bunică-mea.
Jenny : Poate e mai bine pentru tine, dar eu am niște sentimente uriașe de deja vu... Dă-i paci, uită ce am vorbit deocamdată. Merg să fac niște sandwich-uri. E vre-o problemă?
Cloe: Cât timp toți sunt în biroul lui Offender și nu te văd, nu e nimic.Merg în bucătărie şi scot tot ce îmi trebuie să fac nişte sandwich-uri. Încep să fredonez de plictiseală ,dar mă opresc brusc când aud cum scârțâie podeaua. Îmi îndrept privirea spre uşă iar acolo stătea Dark.
Jenny:Ah,tu erai. M-ai speriat.
Dark:Se mai întâmplă.Hai cu mine la o plimbare prin pădure.
Jenny :Nu prea cred.
Dark:Nu era o întrebare. Vin-o.Mă trage de mână şi ieşim din conac.
Mergem vreo 10 min şi nu zice nimeni nimic.Mă uit cu coada ochiului la Dark,acesta uitându-se la mine şi zâmbind.
Jenny :Șii..unde mergem?
Dark se uită puțin prin jur apoi ridică din umeri.
Jenny :Ne-am pierdut?întreb cu ochii largi.
Dark:Eu? Să mă pierd?Ce glumă bună!Nu ne-am pierdut.Vreau să-ți arăt locul meu secret.
Jenny :De ce m-ai luat pe mine la plimbare? Nu o puteai lua pe Azuru sau Cloe?
Dark:Nu-mi place de ele.zice bosunflându-se.
Jenny :Areți ca un copil mic când te bosunflezi,zic dându-mi ochii peste cap.Dark se apropie de mine şi îşi pune o mână după umărul meu.Vreau să i-o dau jos ,dar alt cineva a făcut-o deja.
Ben:Ce cauți prin pădure singură cu Dark?Slender ne aşteaptă.
Dark:Haide Ben, ești culmea.
Ben:Pleacă până nu te omor.
Dark:Dacă tu zici.spune pufuind. Pa Smile,zice apoi îşi bagă mâinile în buzunar şi pleacă.
Ben:Mergem acasă.zice trăgându-mă de mână.
Jenny:Pot merge, n-am cinci ani!zic trăgându-mi mâna.Care e problema ta?
Ben:Problema mea? Îmi pierd timpul cu tine.
Jenny :Atunci, pleacă.
Ben: Dacă plec, o să te fure.zice nervos.
Jenny: O să mă ce?
Ben:Nimic.Las-o așa.Oricum n-ai înțelege.Hai odată.Slender ne aşteaptă.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...