Aleg să-l ignor și îmi caut niște haine prin dulapul îngust din lemn.
Îmi iau un tricou pe mine și aleg să rămân în pantalonii ăia scurți. Îmi îndrept spatele și ,în următoarea secundă,mă așez la calculator.Lumina verde îmi bate pe față,făcându-mă să mă simt brusc mai înviorat. Mă întorc spre L.J. care zâmbea ciudat.L.J.:Ce faci,Ben?
Ben:Ce-i?întreb cu mâna pe mouse.
L.J.:A,nimic. Ce ascunzi acolo?zice făcând semn spre dulap.
Ben:Nu te interesează pe tine.zic vrând să dau click să intru în lumea mea.
L.J.:O,haide.zice oprindu-mă.Te-am văzut deja. Stai calm,nu zic la nimeni. Pentru că şi eu am luat unul roz pal de la Meli,îmi zice şoptit şi rânjind.
Rânjesc și eu și batem palma, râzând slab.Melissa:CE-AI FĂCUT TU ?urlă de pe hol, din fața ușii.
L.J.:A,soarele meu.zice râzând.Ce faci?
Melissa:Nu mă lua cu "soarele meu". Ce ai făcut tu?!
L.J.:Cred că ma cheamă Toby. Pa!zice şi fuge pe lângă mine.
Melissa:Treci înapoi!zice şi fuge după el.Râd puțin apoi o observ pe Lazari ce se uita ciudat.
Ben:Îmi pare rău că a trebuit să vezi asta.
Lazari:Nu-i nimic. Şi ai încredere,nu îi zic lui Sophie.
Ben:Ah,mersi. Pentru o clipă credeam că o să mă spui şi apoi nu mai ajungeam.....
Mă opresc înainte să mai zic ceva și mă gândesc. Chiar urma să zic "nu mai ajungeam Rege Alb"? Ce-i greșit cu mine.
Lazari chicoteşte .
Ben:Ce-i aşa amuzant?
Lazari: Tu. Cred că povestea că vrei puterea a ajuns până la Tender deja. Ești sigur că asta vrei?
Ridic o sprânceană. De unde știe ea ce vreau eu? Tonul ei atât de precaut și de hotărât mă face să mă îndoiesc de mine. Pic puțin pe gânduri, dar ridic capul hotărât, încercând să-mi mențin privirea rece.
Ben: Da. Sunt sigur.
Lazari: Bine atunci. Dar, atunci de ce când ești singur cu ea te comporți diferit?
Îmi dau o palmă în frunte apoi îmi las palma să alunece pe față. Am uitat cât de băgăcioasă este Lazari. Îmi vine să o bat și s-o bag în dulap, dar m-ar face pachet Jason.
Ben: Fii atentă.Lucrurile nu mai sunt că acum un an-doi când râdeam de acele amintiri. Ea chiar s-a întors, am găsit-o. Și peste nouă zile s-ar putea să nu ne mai găsim unul pe celălalt. Poate chiar mai devreme. Înțeles?
Lazari: Dar de ce te comporți diferit?insistă, zâmbind.
Ben: Eu--uite, nu mă comport diferit. Lucrurile sunt diferite. Eu doar mă adaptez.
Lazari: Este un fel subtil de a zice că tu chiar o placi.
Ben: O, mai dă-mi paci.zic exasperat şi ies din cameră.Înaintez puțin pe hol, dar mă opresc. Mă dau pașii pe care i-am făcut în spate și mă întorc. Arunc o privire pe geamul de la capătul holului,adică de lângă camera lui Sophie. Afară, Sophie cu Sally se joacă ,iar Chrissy stă pe iarbă şi se uită la ele.Zâmbesc în colțul gurii când văd că Sophie face cu mâna cercuri în aer ,formându-se cercuri de foc, iar Sally sare şi se fereşte de ele. Dacă învață să își controleze puterile,sunt șanse să-l păcălim pe el.
Sally pare că se simte bine , chiar râde. Pe de altă parte ,Sophie pare şi ea fericită. Dacă totul este bine, decid că am văzut destul.Cobor scările şi îi văd pe toți făcând curățenie iar din bucătărie vine un miros puțin de ars. Mă uit pe sus după un ceas şi văd că îi 12: 35. Mă uit prin încăpere și-l văd pe Chess ce se sprijină în baston, uitându-se pe geam. Se întoarce spre mine.
Chess:Ben,vrei să vi cu mine să bem ceva?
Ridic din umeri.
Ben:De ce nu.
Intrăm în bucătărie şi le văd pe fete , mişcându-se rapid de la masă, la blat ,la cuptor şi aşa mai departe.Masa este plină cu farfurii şi boluri,o parte din masă fiind ocupată de făină şi tocător. Îmi vine să râd. Noi facem curățenia aia anuală acum și ele fac mizerie în bucătărie.
Ben:Ce faceți ?
Nina:De toate,spune încântată.Când îi văd entuziasmul zâmbesc în colțul gurii.
Mereu mi-a plăcut Nina cu comportamentul ei pozitiv. Orice ar fi încearcă să vadă partea bună din om,sau demon,sau,mă rog, orice ești.
Chess:Cane?Desert?
Cane:Specialitatea mea.
Chess zâmbeşte şi merge spre frigider, scoate două doze de cola.Când o ai pe Sadie în casă,nu duci lipsă de nimic.Îmi dă o doză şi îmi face semn să merg după el. Iese din conac şi se sprijină cu spatele de uşă uitându-se la cele trei fete din fața conacului cum se distrează în mijlocul luminișului.Rămânem în liniște și se aude doar cum deschidem dozele și râsetele pierdute în vânt ale lui Sally.Chess:Îți place aşa-i?întreabă brusc.
Ben:Ce?întreb ducând doza de la gură.
Chess:Te întreb dacă îți place de ea.zice şi face semn cu capul spre Sophie care fugea de Sally,zâmbind şi lăsând iarbă arsă după ea.
Mă foiesc puțin pe loc, dar mă uit cu sprâncenele ridicate spre Chess.
Ben:Poate,zic stânjenit sorbind din doza de cola şi uitându-mă în altă parte.
Nu am de ce să mint cu el.
Chess:Nu-i nimic. Şi mie îmi place de Zoe.Mi-a plăcut.se corectează instant. Înainte să o pierd în incendiu.zice calm scuturând ușor doza.
Mă surprinde liniștea din vocea lui și cât de calm poate zice asta. Nu-mi pot imagina dacă ar trebui să zic eu ceva de genul. Oftez, neștiind exact ce să zic.
Ben:Îmi pare rău.Ştiu cum e să pierzi pe cineva.zic uitându-mă după Sophie cum întinde o mână, lăsând o umbră de foc în urma ei.
Chess observă unde mă uit.
Chess:Nu ai pierdut-o.Ai găsit-o și ai adus-o aici. Ea,a fost pion negru,echipa mea.A avut un rol important,și nu a prea dat pe la conac din cauza asta.Doar ca s-o inducă în eroare pe ea.spune fixând-o pe Sophie cu privirea.Poate te urăşte sau nu vorbeşte cu tine,dar măcar o poți vedea.Plus,supărarea trece de la sine dacă ține la tine.Nu ai idee cum este să nu o văd zâmbind cu Lazari dimineața când veneau împreună să mănânce.
Ben:Te cred.
Îl înțeleg pe Chess că suferă măcar puțin după ce şi-a pierdut prietena la care ținea, după ce și-a pierdut partenerul, celălalt pion negru. Nu vreau să îmi imaginez cum ar fi fără Regina Albă. Ar fi confuzie uriașa, la fel ca Regina Neagră ce lipsește.Mă uit spre ea cum fuge şi sare. Cât timp a stat la Splendor, cele două zile,se vede că a prins din agilitatea lui Red.Doar când stai pe lângă băiatul ăla îți crește energia.
Face semn cu mâna,Sally oprindu-se iar Sophie îşi trage sufletul. Face ceva semne iar Sally râde. Îmi dau seama că vorbesc prin semne. Pufnesc.Nu-i corect.Sophie se pune pe pământ şi face semn cu două degete cum ar alerga. Face semn spre Chrissy apoi pune mâna pe iarbă arzând-o. Mi-a trecut un fior pe șira spinării când am văzut rânjetul lui Sophie.Mă gândeam că a ajuns Regele Negru s-o controleze și pe ea. Încerc să mă uit în ochii ei, după acea flacără, dar e prea departe sa-i văd privirea.
Sally aprobă din cap şi fuge spre Chrissy. Vreau să merg să o opresc ,dar Chess îmi taie calea cu bastonul său.
Chess:Mai aşteaptă puțin.zice şi mai bea o gură de cola liniștit.
Sally sare pe Chrissy şi începe să o gâdile. Chrissy râde. Are un râs foarte colorat. Nu credeam că am să o văd râzând.
Sally:Acum te antrenezi cu noi?
Chrissy:Da! Dar termină! E stânjenitor!Sally îi dă drumul iar Chrissy îi aruncă iarbă în fața. Supărată,Sophie, face o mică mingiuță de foc şi o aruncă spre Chrissy,nimerind-o. La cât de mică era mingiuța nu i-a lăsat nici o urmă pe obraz,unde a nimerit-o,dar a făcut-o pe blondă să observe supărarea ei, că a aruncat cu iarbă în Sally.Chrissy îşi cere scuze apoi o atinge pe Sally zicând "leapşa"şi fuge.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...