Rămân blocată, uitându-mă drept înainte. Mă macină frică să calc. Înghit în sec. Chiar de frică n-am nevoie în momente ca astea, dar nu este specific omenesc să nu simt cel puțin oleacă de teroare.
Rose: De ce te-ai oprit?
Sophie: Ce-i înneregulă cu încăperea asta?murmur cuvintele încordându-mă.Mă gândesc că acum îl înțeleg pe Jeff de ce a zis să nu cobor aici. Deși mă pune pe gânduri locul, și îi puțin dubios, îmi pare atât de familiar încât chestia asta este și mai înfricoșătoare. Și acum mă gândesc și de ce a întrebat Rose dacă mă regenerez rapid.
Mai fac un pas în față și mijesc ușor ochii. Ce se află jos e doar o podea simplă din ciment rece, cutii de carton , grămezi de oase și cranii și animale. Nu sunt sigură dacă chiar le pot numii animale la felul în care arată. Restul așa le numesc.Rose: Hai odată.spune și mă împinge ușor.
Trag aer în piept și cobor jos. Când pun piciorul pe podeaua din ciment un animal cu blană albă, urechi verzi, ochi ca ai lui Ben , cu o coadă stufoasă despicată în două și destul de mic se dă pe lângă mine frecându-se de picioarele mele. Mă uit la animal,dar nu mă aplec să-l ating.Rose vine din spatele meu și ,parcă degustată, lovește micul animal cu piciorul făcându-l să se ghemuiască, smiorcăindu-se și lăsând la vedere niște colți ascuțiți. Se uită spre Rose, mârâind, fata aruncându-i o privire cam indiferentă și creatura se retrage călcând apăsat și dând din coadă nemulțumit.Sophie: De ce l-ai lovit?întreb cu o oarecare milă gând văd animalul cum se ghemuiește și-și pune lăbuțele pe bot.
Rose: Nu cred că așteptai câțiva ani să ți se regenereze piciorul. Nu mai avea încredere în tot ce mișcă.
Sophie: Și în ce ai vrea să am încredere? Într-o piatră? Aia nu mișcă, zic sarcastică.
Rose: Mai bine într-o piatră.Rose apasă pe un buton iar toată încăperea devine puternic luminată de niște neoane, majoritatea creaturilor ascunzându-se prin cutiile de carton,neplăcându-le lumina. Rose înaintează printe cutii, cu mine în spatele ei, uitându-se în stânga și-n dreapta. Pășesc încordată,pe lângă faptul că aștept să sare ceva pe mine, simt o căldură și energie ce o simt doar când vorbesc cu el. Nu mă simt confortabil.
Rose: Uite-l! Rake!strigă spre "animalul" care stă într-un colț.
Rake vine alergând spre Rose și sare pe ea. Imaginea asta îmi aduce aminte de ce s-a întâmplat acum câteva ore doar că atunci Melissa striga ca să-i atragă atenția, iar Nemesis a sărit pe The Rake.
Tipa îl mângâie pe Rake și scoate din buzunar o punguliță ce o aruncă într-o cutie, Rake fugind și sărind în cutia respectivă.
Sophie: Ce era în punga a ia?
Rose: Doar mâncarea preferată a lui Rake.zice zâmbind și uitându-se cum Rake sfâșia punga să ajungă la conținut.
Sophie: Adică?
Rose: Ochi.
Sophie: Și brusc regret că am întrebat.Mă întorc pe călcâi și văd o pisică cu ochii roșii, spatele negru și pe burtică cu un fel de roșu șters. Stă pe spate, cu lăbuțele întinse spre tavan și dând din ele de parcă ar înota cu un rânjet aproape omenesc pe chip. Rose observă că mă uit la ea și vine lângă mine.
Rose: Deci Slender a făcut rost de Grinny Cat.zice șoptit ca pentru sine.
Sophie: Grinny nu era a lui Offender.? Am văzut pisica asta strecurându-se în camera lui Jason când m-au luat.Ce caută aici?
Rose: Slender încearcă să strângă toate animalele care aparțin criminalilor. Fiecare are o abilitate specială iar Slender le vrea pe toate. Pe scurt, dorește putere.zice aplecându-se și mângâind pisica ce nu pare s-o bage în seamă.Zâmbesc scurt când îmi dau seama că și Rose poate fi o prietenă destul de bună și poate vorbii lejer, doar că nu vrea.
Rose: Să știi că nu ești ușoară.zice dintr-o dată.
Sophie: Ce?întreb confuză.
Rose: Când ai plecat de acasă. Ai căzut în tufa de trandafiri.zice ducându-și mâna la trandafirul ce-l are în păr. Ești grea.
Mă uit dubios la ea, gândindu-mă că ,de până acum, este cel mai ciudat mod în care mi-a zis cineva că sunt grea. Privirea îmi pică pe trandafirul negru ce-l are în păr și îmi dau seama că nu doar îi este prins acolo. Îi crescut acolo. Orice ar fi, poate aia este abilitatea ei. A venit de la Tender, trebuie să aibă o poveste.
Sophie: Tu mă cunoști?
Rose: Să te cunosc?întreabă pufnind. Sora lui. Cum aș putea să nu-i cunosc o rudă la nenorocitul ăla.
Sophie: Rose.zic serioasă.
Rose: Hm?spune încă mângâind pisica.
Sophie: Ești Alb?
Rose: Da.
Sophie: Și îl cunoști?
Rose: Pe el?spune aruncându-mi o privire peste umăr cât să pot să dau din cap afirmativ apoi se întoarce. Îi cunosc pe toți. Inclusiv pe el. Îl cunosc personal. Dar tu, zice întorcându-se spre mine, ești cea pe care o cunosc cel mai bine.
Sophie: De unde?întreb chiar curioasă.
Rose: Când a reușit fostul Rege Negru, Andrew, zice șoptit,să pună mâna pe tine am plecat să te luăm de acolo. Așa l-am cunoscut și pe el.
Sophie: De ce nu m-ați lăsat acolo?
Rose: Ești proastă?întreabă sec. Ești Gri. Dacă rămâneai acolo deveneai complet Negru. Te spăla pe creierul fostul Rege Negru. Exact cum a făcut cu el.zice și la ultima fază i se frânge vocea. Plus, fosta Regină Albă, Maria, zice iar șoptit, ne-a rugat să te ajutăm. Și el a încercat.zice și i se frânge iar vocea.
Dau din cap, chiar dacă ea nu mă vede pentru că stă încă cu spatele la mine și mângâind pisica. Încet, pe fragmente, aflu de la fiecare câte ceva. Fapt ce mă bucură. Puzzle-ul prinde contur. Acum i-am alcătuit marginile și am câteva piese din mijloc.
Când a zis ce s-a întâmplat cu el, mi-a părut rău pentru că s-a văzut și la el că-i lipsește. Mi-a zis indirect despre ea. Brusc,îmi trece un gând prin minte : oare mai sunt criminali ce au sentimente unul pentru altul dar nu le expun pentru că asta ar însemna un punct slab?Acest lucru s-ar putea aplica și în situația mea cu Ben,dar toată lumea știe de noi doi și nici eu nu știu exact ce este între noi.
Ofițer și mă gândesc la alt ceva.Când a zis "Regina Albă, Maria" nu mi-am dat seama exact la ce se referă. Doar eu sunt Regina Albă, nu?A mai fost înaintea mea o Regină? Și eu în momentul ăsta sunt declarată Regină Albă. Din chestia asta, deduc că trebuie să fiu rudă cu fosta Regină, fapt ce-mi dă și mai mult de gândit.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...