~17 ani mai târziu~
Sophia pov.
Stau pe tronul meu tipic din Lumea SubPământeană, rozându-mi unghiile. Deja îi enervant.Crăciunul este chiar azi, iar pe mine mă macină o chestie: dacă pot să mă întoarcă la conac.
Cu două zile în urmă am fost chemată de Zalgo în Iad, deoarece Leviathan, băiatul Melissei,a mai distrus un vapor iar eu trebuia să văd trecutul fiecărui om, câte păcate a făcut și să-l trec în dosar alături de celelalte din Camera Doinelor, cum o numim noi.Odată trecuți în dosar trebuia să duc sufletele la locul lor alături de celelalte.
În urmă cu patru ani, Lucifer a binevoit să mă lase să păstrez sufletul mamei în medalion,lucru ce mă face să mă simt mai încrezătoare.
Nico: Mamă, zice intrând în sală,Levi iar vrea să meargă în Marea Diavolului.
Sophie: Dacă vrea Diavol îi arăt eu!zic nervoasă, aripiile ieșindu-mi din spate doar într-o secundă. Este Crăciunul, în numele lui StarkMan!zic gesticulând cu mâinile în aer.
Nico oftează și-l observ cum își bate limba, în care se află un piercing, de cercul gurii ca un tic nervos. Înainte ca brunetul să deschidă ușile o umbră neagră trece prin crăpătura dintre ușă și podea , venind pâna la mine apoi se așează pe un tron.
Nico instant îi aruncă o grimasă răutăcioasă verișoarei lui, acesta privindu-l scurt printre gene.
Măcar relație dintre ei evoluează. Nu a mai atacat-o pe One ,fiica lui Rose,de data asta.
One: Mătușă, poți venii. Melissa l-a prins pe Levi înainte de a ajunge iar la Marea Diavolului.
Îi zâmbesc fetei, ascunzându-mi aripile în spate și mă uit spre Nico ce stă doar și o privește pe verișoara lui.
Relația dintre cei doi nu este cea mai bună ,cum am zis, dar se înțeleg cât să schimbe câteva vorbe. Mai mult ca sigur dacă ar putea, Nico s-ar închide singur în medalionul meu doar să nu o mai vadă.
Zalgo: One?întreabă fericit ieșind din încăperea unde se antrenează Levi.
One: Tată.zice încet și merge la el pentru a-l lua strâns în brațe.
Zalgo: Ce face campioana mea?întreabă ciufulindu-i părul.
One: Bine...Și i-ați mâinile de pe părul meu că te crăp, zice dur dar îi stârnește niște chicote tatălui ei.
Sophi: Haideți să mergem, îi întrerup iar toți pleacăm spre subsolul cu suflete încă noi.
ZexOne, Nicolas și Leviathan au împlinit 17 ani, iar peste vreo trei luni vor împlinii 18,toți trei fiind născuți în februarie spre surprinderea mea.Fiecare în parte va trebui să-și ajute părintele până ce acesta va pleca de la conducere.Nico ajutându-mă foarte mult la sortat, Levi ținând sub control spiritele și neînțelegerile din ape alături de Melissa ,iar One se antrenează din greu cu Zalgo pentru că ea va conduce.
Ofteaz nervos și-mi masez tâmplele când îl văd pe Nico încruntat, One mișcându-și buzele de parcă i-ar zice ceva.
Băiatul dă să o împingă, dar dintr-o dată silueta, umbra, fetei rămâne pe perete iar corpul dispare,Nico aproape căzând . One se lasă pe podea traversând întreaga încăpere ca fiind o umbră. Uneori îmi place de Levi și One deoarece nu se sfiesc să-și folosească puterile, profitând din plin de ele.
Toți patru trecem prin perete, Rake întâmpinâdu-l pe Zalgo cu un mârâit subtil. Zalgo zâmbește ironic când vede animalul și trece rapid încăperea urcând pe scări alături de fiica lui. Încă din acea zi, când Rake i-a smuls mâna lui Zalgo, mâna lui nu s-a regenerat întru-totul lipsindu-i palma și degetele, iar deocamdată are o mână artificială de la Cat.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...