49-Final (partea II)

621 46 48
                                    

Sophie pov.

Îi răspund la îmbrățișare, acesta învârtindu-mă de două ori. Nu pot să cred ce a făcut.După atâta timp,atâtea certuri și chestii ascunse. Și la felul cum m-a luat în brațe când am zis "da" am simțit compasiune din partea lui. Nu disperaț.

Se îndepărtează puțin și-mi cere mâna așa că o întind  , punându-mi pe deget un inel frumos ce seamănă cu coroana, adică negru cu o pietricică albă. L.J. se apropie de mine și-mi dă o cutiuță. O deschid și observ un inel negru bărbătesc,ca al meu.Îi cer mâna lui Ben și îi pun și lui pe deget inelul. Ne uităm puțin unul la altul și ne zâmbim reciproc.

Cele două mulțimi au început să se risipească când ritmul muzicii a devenit mai vesel, nu așa lent,  iar câțiva dintre ei au venit la noi doi să ne felicite.

Zalgo se aproprie de Ben și dau mâna, cu singura mână a lui Zalgo. Mă îngrijorează puțin deoarece nu știu ce a pățit ,iar în loc de cealaltă mână are una de metal.Când i-am întrebat ce s-a întâmplat au zis că a fost un accident și Cat i-a făcut o mână de metal până i se regenerează la loc,asta durând ani buni.

Melissa: Unchiule cât m-am putut abține să nu sar pe Ben când s-a pus în genunchi.zice cu mâna pe inimă și uitându-se la tavan iar ceilalți râdem.
L.J.: Hei Meli, noi când ne căsătorim?
Melissa: Noi?zice râzând. La anul.

Îl observ pe Jack cum scoate o cutiuță de la spate și deschid gura să zic ceva ,dar Ben își pune un deget la gură în semn să tac. Jack se pune într-un genunchi în spatele Melissei iar Ben o atinge ușor pe umăr, aceasta întorcându-se. Când îl vede așa pe Jack își pune o mână la gură înăbușind un strigăt și vine la mine luându-mă în brațe ,râzând. Se întoarce spre Jack și zice "da" iar acesta îi pune pe deget un inel exact ca al meu doar că argintiu.
Sophie: Datorită mie sunteți împreună, vă scuz.
L.J.: Mulțumesc că mi-ai recuperat sufletul.zice cu dezgust râzând. Am avut timp să vorbesc cu Isaac.
Melissa: Deja mi rău.zice sarcastică.

Rose: Gata cu dedicațiile de dragoste, e ziua lui Sophie, hai să ne distrăm!zice ridicând mâinile.

Când ridică mâinile observ un inel pe degetul ei ce arată exact ca al meu și al Melissei, dar este auriu.

Zalgo: Noi mergem la platouri.Ok ,mi amore?întreabă zâmbindu-i lui Rose ,aceasta dându-și ochii scurt peste cap.

Zalgo  pleacă cu băieții, dar după doi pași se întoarce și îi face cu mâna lui Rose, făcând-o să râdă încet. În timp ce flutura mâna am observat un inel bărbătesc auriu, după modelul lui Rose. Rânjesc.
Sophie: Bun venit în familie, Rose. Vinerea este seara de jocuri și avem în fiecare sâmbătă întrunire. A, să nu uit. Duminica mergem la biserică.
Rose: Hai că m-ai lămurit.zice și râdem.

Începem să dansăm, dar Melissa se apropie de mine.
Melissa: Cum ai luat mai exact suflet lui Jack?
Mă încrunt. Știu exact despre ce vorbește. Încerc să țip în mintea mea cuvintele, ea auzindu-le și murmurând:
Melissa: I-ai zis lui Ben?
Sophie: Bineînțeles că nu. Uită-te doar ce fericit este, zic și ne uităm amândouă spre Ben ce râdea alături de ceilalți.
Melissa: Ai dreptate,  dar după petrecere îi spunem. Așa era înțelegerea, până mâine.
Sophie: Da, da.

Dark și Jeff se apropie de noi. Jeff este îmbrăcat în ceva pantaloni gri și cămașă neagră. Dark este îmbrăcat exact ca Ben ,dar are un papion sângeriu.
Jeff: Pe April ați văzut-o?
Nina: Cred că este cu Jason.spune apărând de lângă Raluca.
Jeff se întoarce pe călcâi și pleacă ca fulgerul. Mă uit cum pleacă. Nu știu dacă îl afectează moartea lui Chrissy, dar le exterior pare să nu-i pese.
Raluca: Și tu?întreabă uitându-se la Dark.
Dark: Am venit să o invit pe Sophie la dans.
Sophie: Nu mer---
Dark: Nu era o întrebare, zice și mă trage de mână mai departe de fete.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum