32-"Şi tu îmi placi"

642 55 24
                                    

Fac exact cum mi-a zis şi ies din bucătărie sub privirile încrezătoare ale lui Toby,Jeff,Chess ,L.J.,Nina,Sadie,Melissa şi probabil cele confuze a celorlalți.Am ocazia să îi zic și voi fi cu un pas mai aproape de putere.
Deschid uşa şi afară este puțin cam întuneric ,dar nu foarte mult. O văd pe Sophie cum stă pe jos cu cenuşă aprinsă în palme şi suflând,scânteiile dansând în aer şi arătând foarte frumos pe întuneric,ca niște licurici de foc. Are un morman de cenuşă care scânteie în spatele ei. S-o fi plictisit.
Merg cu paşi mărunți spre ea şi îi zâmbesc ca să nu par periculos.

Ben:Hei Soph~
Îşi întoarce privirea parcă speriată şi se calmează puțin când vede  cine sunt. Mă salută fluturând încet mâna în aer.
Ben:Ți-am adus să mănânci,zic şi mă aşez în fața ei cu platoul de pizza între noi.
Sophie face ochii mari. Cred că îi este foame. Ia o felie în mână dar o pune înapoi şi oftează. Mă uit la felie şi văd că-i arsă partea de unde a prins. Îmi dau ochii peste cap și mă uit să nu fie nimeni prin jur. Nu este.Iau o altă felie în mână şi i-o întind în față. Se uită la mine ridicând o sprânceană.
Ben:Tu doar muşcă.
Sophie ezită puțin ,dar când pun vârful feliei de pizza pe buzele ei mușcă cu poftă.

•|•|•

Am stat cam aşa şi mai râdeam de ea,iar de fiecare dată când râdeam ea zâmbea ironic. A mâncat patru felii şi mi-a mulțumit printru-un zâmbet ce m-a făcut să zâmbeac şi eu înapoi. A dat să se ridice, dar am oprit-o.
Ben:Stai! Nu e tot. Era să uit.zic şi pun micuțul tort pe jumătatea de platou de pizza.
Se uită când la mine,când la tort şi dă din cap în semn negativ.
Ben:Oh,haide. Cane l-a făcut special pentru tine şi ne-a amenințat că dacă punem mâna pe el ne rupe mâinile.

Scoate un mic râset ,ceea ce mi-a dat o speranță că va vorbi .Scot de la spate două lingurițe de unică folosință şi le scot din punga de plastic. Îi dau una la Sophie şi o îndem să ia. Pune mâna pe lingură ,dar plasticul se topește.Fata se uită ironică la lingură și o aruncă nervoasă,lăsându-se pe spate cu mâinile pe ochi
Ben: Se putea și mai rău,spun ridicând din umeri. Hai. Te ajut și cu ăsta.
Se ridică înapoi în șezut și se uită la mine. Iar îi vad acea flacără în spatele pupilei.

Până la urmă acceptă și  începe să mănânce din micuțul tort cu cremă de vanilie şi sirop de ciocolată cu caramel pe el, dar se opreşte şi se uită la mine provocator.
Poate Chess chiar a avut dreptate,va trece de la sine.Oftează şi apoi chicotește.
Ben:Ce-i aşa amuzant?
Face semn spre lingură apoi spre ea.
Ben: A, deci așa? Râzi de mine? Nu-ți mai dau să mânci.
Instant auzind asta fata sare de parcă e speriată și tot gesticulează sub formă de "X".Încep să râd de ea și se oprește din gesticulat râzând slab.

Sophie se întinde şi-mi pune două degete pe obraz. Mă aşteptam să mă ardă îngrozitor,dar nu a durut foarte tare. Stă foarte aproape de mine şi se uită la urma de palmă de pe obrazul meu,eu uitându-mă doar în ochii ei.Îmi place acea scânteie ce i-a rămas în urma flăcării din spatele pupilei. Îşi ia privirea de la obrazul meu şi se uită la mine zâmbindu-mi. Fără a mă gândi,îi pun mâinile pe umeri şi o împing pe spate ,în cenuşă, şi mă pun peste ea.Scânteiile şi bucățele de cenuşă au început să zboare pe lângă noi iar Sophie se uită confuză la mine. Oftez în sinea mea, pentru că chiar am mințit când am zis că nu voi mai risca. Și acum risc mult. Răspunsul ei înseamnă dacă voi ajunge Rege Alb sau nu.

Ben:Nu sunt genul să-mi cer scuze,dar cred că ar trebui să-mi cer scuze că stau peste tine.O fac mai târziu.Soph,vreau să îți zic că îmi placi.Și da,știu. Am încercat să te omor de mai multe ori.Asta este,ăsta-s eu. Și nici genul să zic"mulțumesc" nu-s ,dar asta nu o pot face mai târziu:Mi-ai fost alături chiar dacă încercam să te omor.Ai crezut în mine şi nu pot să cred că peste opt zile, sau mai repede,nu vei mai fi cu noi. La mulți ani.zic și mă ridic de pe ea.
Mă pun în șezut și se pune și ea. Încerc să mă ridic și să plec, dar mă prinde de încheietură.

Mă uit preț de câteva clipe la ea,la ochii ei . Pocnește din degete și reușesc să văd scântei.Scrie în aer "și tu îmi placi" cuvintele fiind nişte scântei de foc apoi suflă spre ele , scâteiile dispărând  în aer. Zâmbesc triumfător. Regina și rolul de Rege sunt parțial ale mele.
Se uită la mine și îmi sare iar în brațe. Îi răspund la îmbrățișare, fără să mă mai uit dacă cineva e în jur.

1 la 1,Jeff.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum