21-"Dă-mi un motiv bun"

825 63 6
                                    

Sophie POV.

Îmi deschid cu greu ochii,fiindu-mi încă somn, dar nu mai pot să dorm.Mă ridic în șezut și arunc o privire în jur.Tot acolo mă aflu.Tot la Splendor.
Fără să-mi dau seama așteptam.Mă aşteptam să vină Toby în cameră şi să vrea să discutăm sau Sally să mă cheme la joacă cum a promis că o să facă într-o zi.Stau puțin şi mă gândesc apoi îmi aduc aminte că aseară,după ce mi-au arătat fetele camera, au vrut să îmi facă un tur a conacunul, dar eu m-am aruncat în pat ,fiind adormită din cale afară,şi am adormit.

Ies din cameră şi îi văd pe Pau şi fratele ei alergând pe hol şi râzând cu o mască în mână şi o sabie. Apar Bloody şi Angels fugind după ei.Râd puțin în sinea mea ,neașteptându-mă să văd ceva de genul,şi cobor pe scări.Multe gânduri îmi trec prin minte,gânduri ce mă fac să nu mă simt așa de bine. Câteva dintre acele gânduri se referă mai mult la trecut și viitor, la piesele de puzzle pe care le-am strâns până acum și la tot jocul de șah. Dar nimic nu are logică.

Când ajung jos este nevoie să mă frec la ochi pentru a fi sigură că este adevărat ce văd.În living ,Liu,April,Red şi Jana se jucau Twister iar Cat le spune unde să se aşeze.Stau puțin şi mă gândesc dacă ei chiar sunt nişte criminali iar abea după îmi dau seama că sunt ,tehnic vorbind, nişte adolescenți .Red mă observă şi-mi face cu mâna iar din cauza aia cad toți unii peste alții.Încep să râdă şi se ajută reciproc să se ridice.Jana îl înjură pe Red pentru ce a făcut, pe motiv că aproape câștiga. El ridică din umeri rânjind și se întoarce spre mine.

Red: Cum ai dormit?
Sophie:Bine.
Red:Vrei ceva de mâncare? Doll a făcut nişte clătite. Sunt în bucătărie pe masă.

Mă întorc pe călcâi să pornesc spre bucătărie, dar mă întorc ştiind că nu am făcut turul conacului şi nu cunosc camerele.
Sophie:Unde ar trebui să fie bucătăria?
Liu:Îți arăt eu.

Liu se întoarce şi merge sub scări.Prima mea întrebare a fost de unde fac rost de mobila asta colorată, dar a doua a fost de când nu am mai mâncat clătite.
Mă aşez la masă şi înşfac o clătită.Sunt simple, fără nimic. Dar gustul lor îmi aduc aminte de acasă, când mama îmi aducea clătite în cameră. Pot zice, fără a sta pe gânduri, că-mi lipsesc acele momente.
Liu:Şi,cum ți se pare la noi?spune aşezându-se pe scaunul de lângă mine.
Sophie:Este o atmosferă foarte ...diferită.zic rar deoarece nu-mi pot găsi cuvintele. Voi nu omorâți?
Liu:Să nu omorâm?întreabă râzând. Ba din contră,mai mult decât ceilalți.Splendor crede că merităm tot ce-i mai bun. De aia ne distrăm ca toți ceilalți oameni, nu doar omorând.Ce zici,după ce mănânci vrei să jucăm darts?
Sophie:Sună bine.
Se lasă un moment de liniște, în care eu mâncam iar Liu își sprijinea bărbia într-o mână și se uita la mine.

Liu:Mă bucur că te-am adus aici.zice după ce înșfac a treia clătită.Eşti ok și știu că dacă rămâi,nu va rămâne mâncare în plus la cum mănânci .spune zâmbind.Trebuia să te aducem mai devreme. Nu crezi la fel?întreabă jucându-se cu fularul.

Evit întrebarea lui,uitându-mă pe pereți. Nu știu ce să răspund,deoarece ei au fost drăguți cu mine,dar în interior mă gândesc că mai bine este la Slender.Înghit ultima bucată de clătită și mă uit la Liu.Inspir aer și încep să fluier,el uitându-se cu o sprânceană ridicată la mine.Pereții albaștri din bucătărie devin negri. Mă uit în jur și observ că totul este negru, un vid. Negrul se transformă încet în flăcări, de parcă ar lua foc. Mă încrunt, deoarece de obicei este doar negru și atât.

Mmmm...asta nu e de bine.Muy malo.

Ce s-a întâmplat?

Ceva nu-nu e bine...S-a întors roata ,mi hermana. S-a întors roata.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum