42-"Las-o în pace!"

639 46 27
                                    

Ne uităm unul la altul, niciunul dintre noi nefăcând prima mișcare. Amândoi așteptăm să facă celălalt prima mișcare. Îmi îndrept spatele, știind că ni ajung nicăieri așa.

Sophie: Și tu ar trebui să fi Masky.zic punându-mi o mână pe ochi pentru a mă calma și oprii focul din orbitele mele.
Masky: Văd că am fani.
Sophie: Nu te flata, am aflat cum puțin timp de tine.zic mutându-mi mâna în buzunar.
Masky: Și mă rog,  ce cauți tu în camera mea?întreabă băgându-și unul dintre pistoale în centură.
Sophie: Camera ta?întreb pufnind.Asta este camera mea. Scrie și pe ușă.
Masky: Ba este a mea, spune cu vocea unui copil indignat. Sau.
Sophie:"Sau" Ce?
Masky: Sau împărțim.

Ben a avut mare dreptate când a zis că Masky îi un ciudat și un copil.
Sophie: Nu-ți poți găsi și tu altă cameră? Sunt destule.Sau canapeaua de la parter încă îi valabilă.zic ridicând amuzată din umeri.
Masky: Eu vreau să stau aici.
Sophie: Păcat. Și eu vreau.
Masky: Nu te lași, nu?spune râzând nervos. Fie. O pot ține așa toată ziua, zice așezându-se pe marginea patului.

Oftez zgomotos și îmi încrucișez mâinile la piept.
Masky: Și tu ești Sophie.spune în timp ce-și bagă și celălalt pistol în centură.
Sophie: "Văd că am fani", zic încercând să-i imit vocea iar acesta râde.
Masky: Sigur sigur. Și pe cine ai ales? Sau nu ai ales pe nimeni?
Sophie: Tu la ce te referi?zic ridicând o sprânceană.
Masky: Ști tu. Cine va fi următorul conducător al iadului?
Sophie: Vom vedea atunci.zic zâmbind și ridicând din umeri.
Masky: De parcă nu știe toată pădurea cine va fi, zice râzând. Hm, Sophie. Îți amintești de mine?
Sophie: Ar trebui?
Masky: Bun.

Mă așez pe marginea patului, puțin mai departe de Masky și începem să povestim despre venirea lui Zalgo și ce soluții am avea.  Puzzle-ul e aproape plin.Mai am nevoie de o piesă sau două.
Un băiat îmbrăcat ca Masky, fără mască și cu trăsăturile feței destul de frumoase,  intră în cameră dintr-o dată.

??????: Masky. Te cheamă Nina.
Masky: NINA!FĂ-ȚI SINGURĂ CHEESECAKE-UL!  NU TE MAI AJUT!strigă din toți rărunchii.
Nina: DAR EU NU MĂ PRICEP!vine și răspunsul Ninei la fel de tare.
Jeff: DAR TĂCEȚI NAIBII CĂ VĂ TAI LIMBILE!strigă și se face liniște.
Masky oftează și se ridică de pe pat.
Masky: Vorbim imediat, Smile.zice și fuge pe lângă băiatul din dreptul ușii.

??????: Deci tu ești Smile. Mă bucur că te revăd bine. 
Sophie: Și tu ești?
Hoodie:  Hoodie.Aș putea să știu ce căutai în camera lui Masky?
Sophie: Nimic. Este camera m--
Nu apuc să termin de zis că se aude ca un fel de mieunat din dulap. Tresar și deschid rapid dulapul luând ghemotocul de blană în brațe. Am uitat de el. Îi arunc o scurtă privire la Hoodie, acesta stând ca o stână de piatră și uitându-se la animal.
Hoodie: Ce caută Loneliness la tine?zice uitându-se dacă vine cineva și închide ușa dintr-o dată.
Sophie: Lone-cum? Eu mă gândeam să-i zic Timy.Mult mai ușor.

Hoodie vine lângă mine și ia ghemotocul în brațe începând să-l gâdile. Timy pare fericit, scoțând un fel de chițăit până când din spate în ies câțiva  țepi de-a lungul coloanei, blana parcă devenindu-i sârmă, în gură mai apărându-i un strat de colțișori iar din ochii mari și negrii se face un vișinui ciudat. Hoodie lasă animalul pe jos, acesta stând puțin și revenindu-și la forma de dinainte.

Sophie: Ce-a fost asta?
Hoodie: Ăsta a fost Loneliss. Unul din cele 10 cele mai periculoase creaturi, ocupând locul 5. Așa face când e fericit. Și să nu menționez, e un pui.
Sophie: De unde știi atâtea despre el?
Hoodie: Pentru că este animalul meu.zice mângâind creatura de pe podea.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum