25-"Contezi"

776 54 4
                                    

Ben se oprește în fața mea și-și bagă mâinile în buzunare. Mă uit spre el și-l întreb:
Sophie:Ce-i Ben?
Ben:Am vrut să-ți zic că Melissa a glumit la faza cu nunta. E o prostie, spune râzând slab. Mereu face așa. E mai idioată de fel. Semănați.

Îl urăsc la cum se comportă cu mine uneori.Se crede superior sau dacă începe să arate puțină compasiune redevine un nemernic.
Oftez când aud un șuierat în mintea mea ce zice "minciuni". Nici eu nu sunt convinsă până la oase că am aflat adevărul, dar e destul șocul pe care l-am avut pe ziua de azi.
Sophie:Bine Ben. Melissa a glumit tot ce a zis,de fapt eu mă gândeam la vechea mea viață.zic încercând să mă scot.
Ben:Că venind vorba.N-ai văzut ziarele din orașul unde am fost în misiune?Ești dată dispărută.Eşti un zvon pe acolo. Pe semne că Mara chiar se ține de promisiuni.Ai dispărut fără urmă.
Sophie:Fără urmă? Spune-mi că glumeşti. Ai distrus masa din bucătărie iar Jeff i-a distrus camera lui Zoe.
Ben:Cum am zis,fără urmă.zice şi zâmbeşte.

Îmi place când zâmbește.Nu zâmbetul lui de ticălos,sau criminal,ci cel sincer.Este cald și îmi vine să zâmbesc înapoi. Pot zice cu mâna pe inimă că e nebun ,dar nebun sau nu tot interesant rămâne.Stau puțin cu gândul la el ,dar apoi îmi scutur capul încercând să alung acel gând.Dacă fix acum mă iau cu sentimentele o să sfârşim toți arşi.Aş vrea să ştiu ce gândește, aș vrea să știu dacă el vrea doar puterea.

Ben:Eşti ok?zice cu o privire de cățeluş prefăcut ,dar nu-și poate abține un zâmbet stupid pe buze.
De fiecare dată când zâmbește așa,minte.Jeff mi-a zis asta într-o seară când am dat din greșeală unul peste celălalt în bucătărie."Când zâmbește într-un stil de rânjet și zice ceva mai bine ascultă un perete" mi-a zis Jeff atunci.
Dar din alte unghiuri și ocolind toate aerele de ticălos,nemernic și criminal  pare un băiat supărat de locul unde a ajuns şi de cine este.
Sophie:Sunt ok. Eu merg în cameră, ne vedem mai târziu.
Intru în cameră şi mă arunc pe pat. După o zi ca asta tot ce vreau este să dorm ,fără a mă mai gândii la spiriduş.
L.Jill: Și, Regină Albă, ce mai face Turnul Alb?întreabă rânjind.
Sophie: O, mai lasă-mă.zic și mă întorc cu fața spre ușă închizând ochii.

Ben POV

Cobor scările și mă așez pe canapea.
Cât de prost am putut minții la cam tot ce am zis.Îmi vine să-mi smulg gura să nu mai rânjesc.
Stau puțin pe gânduri și îmi dau seama că mai prost îmi ascund sentimentele. Sigur, nu le-a observat, fapt ce mă bucură, dar dacă observă mă pot spânzura. Dar îmi doresc atât de mult puterea că mă macină concurența. Și dacă îi zic ce simt, o mint doar pe jumătate, deci câștigăm cu toții. Nu are logică.
Ben:Haide Ben Drowned,nu-i greu să zici "contezi"...Acum mai şi vorbesc singur! Sunt nebun în adevăratul sens al cuvântului.zic şi oftez.
Jeff:Probleme în paradis,Drowned?zice coborând scările.
Ben:Ce faci tu aici? Nu ar trebuii să stai cu Nemesis ca o gazdă bună? Ştii ce,acum mă aud ce zic,las-o baltă.
Jeff:Eu nu prea dorm ,dacă ai uitat. Nici nu ştiu de ce mai am pat în cameră. Asta e tortură!zice şi se aruncă pe canapea
Ben:Tu ți-ai ars pleoapele.
Jeff:Tu eşti un mort viu ce nu poate pronunța cuvintele te iub--,zice înecându-se...te iu--- înțelegi tu blondule,în fața persoanei care trebuie să le audă.
Ben: Aici cam ai dreptate.Unu la zero Jeff...Şi ce ai vrea să ma fac?Știi că aș mărturisi ce simt mai mult pentru putere. Sunt prea egoist, zic zâmbind și ridicând din umeri.
Jeff:Nu serios?întreabă ironic. Știu că îți trebe puterea, toți o vrem, dar tu ai făcut o obsesie pentru chestia asta.
Ben: Dacă ai ține la ea ți-ai da seama ce mare e concurența.
Jeff: Bine că nu o fac. Dacă chiar vrei așa de mult să aflii ceva vorbește cu Melissa. Spre mirarea mea te-nțelegi prea bine cu cei trei frați.

Mă uit cu o sprânceană ridicată spre Jeff , acesta sprijinindu-și plictisit obrazul în palmă.
Ben:De când dai sfaturi bune?
Jeff:De când ne-am schimbam amândoi. Să nu mai zic că L.J. e topit după Melissa. Ori asta,ori după forme.zice şi râdem amândoi.
Ben:Că venii vorba,îmi cer iertare pentru tot ce am zis cu Chrissy și pionii.
Jeff:Ai avut dreptate atunci. Dar cu ce folos când ești atras de un pion? Nu mai am ce face. Cred că-ți dai seama, dacă tot ai zis de competiție, de ce o țin în beci. Tu și E.J., perverșii conacului.
Ben:Printre care eşti şi tu.
Jeff:Haha.spune sarcastic.Am plecat să văd ce face Chrissy. Tu ai face bine să vorbeşti despre asta cu Sophie deoarece o mai avem doar nouă zile cu noi. Nici alea nouă zile nu sună prea adevărate.zice şi pleacă.

Trag aer în piept şi urc scările,parcă gravitația trăgându-mă în jos. De ce naiba îs stresat? Stau și mă gândesc:îi o fată juma' demon ce poate să-mi dea foc. Acum știu de ce sunt stresat.

Intru pe holul lung şi îl observ pe Dark vrând să intre în camera ei.Înaintez puțin confuz ,gândindu-mă  că poate iar se ține după L.Jill ,dar abea după trei pași o văd pe Jill în cameră cu Nemesis pentru că au ușa puțin deschisă.Îmi dau seama că Sophie îi singură acolo.
Îl văd cum deschide  puțin uşa şi se uită prin crăpătură zâmbind.Mi-a furat multe la viața mea,Dark.Dar,singurul lucru pe care nu mi-l poate fura este Sophie, asta-i clar.   Firar al dracului să fiu de nu-l arunc pe geamul din stânga lui.

Merg spre el cu paşi apăsați şi îl trag de tricou în spate,uşa închizându-se.
Dark:Oh,hei Ben.zice zâmbind inocent.
Ben:Ce voiai să faci?întreb fără să arăt vreo expresie,dar în interior ard de nervi.
Dark face semn cu  capul spre uşă. Ridic o sprânceană şi deschid puțin uşa.Sophie doarme în pat cu fața spre uşă,câteva fire de păr negru cu șuvițe de un gri închis căzându-i pe față. Stă ghemuită cu genunchii la piept şi suflă uşor,fiind cu gura deschisă. Zâmbesc slab,poziția în care stă fiind una drăguță.
Acum ,într-un fel,înțeleg de ce Jeff o ține pe Chrissy în beci.
Închid uşa şi mă întorc spre Dark care zâmbea ciudat.
Dark:Te gândeşti la ce mă gândesc amice?
Ben:Te arunci de bună voie pe geam sau trebuie să o fac eu? Dark,nu vreau să te mai prind pe lângă ea, ai înțeles?
Dark:Dar ce ai man? Crezi că te va alege dacă mă îndepărtezi de ea?
Ben:Ai legat-o de un scaun,ai tăiat-o,într-o sticluță i-ai pus sângele--bă tu eşti normal la cap?
Dark:Cum să nu.zice şi zâmbeşte.
Ben:Du-te naibii.zic și scuip.
Dark: Spre informarea ta, încă nu s-a terminat. Nu a ales pe nimeni. Și abea aștept să mă aleagă pe mine, să-ți râd în față.
Ben: Fiu de cățea. Vorbești mult și prost. Am luptat pentru ea de când o știu. Nu te voi lăsa de data asta să câștigi.
Dark: Mai vedem noi Benny.
Ben: Sper să arzi. Și încă din cauza lui Sophie sper să arzi.zic și intru în camera fetei.

Înaintez uşor spre pat şi o iau pe Sophie în stil mireasă. Primul meu gând a fost s-o duc în beci ,dar apoi ar fi scăzut șansele să fiu ales. O întind pe pat şi pun pătura peste ea.Sting veoza din colț şi îmi dau jos tricoul. Dorm doar în pantaloni scurți din cauză că nu e chiar așa frig,mai ales fiind în august.  Mă aşez lângă Sophie sub pătură şi stau întins pe spate cu privirea în tavan. Respirația ei caldă îmi vine direct pe gât,lucru ce nu mă cam ajută. Oftez şi trag aer în piept. Mă întorc spre ea şi mă uit la chipul ei  cum doarme. Zâmbesc în sinea mea şi o trag mai aproape de mine. O sărut scurt pe frunte aceasta zâmbind, poate în vis. Dacă m-aș vedea, mi-aș trage un pumn în moacă și un șut între picioare, dar e prea târziu.
Ben:Să ştii că nu ești așa de rea.Contezi,proastă.zic şi o strâng la piept apoi adorm.

Sophie POV

Oftez în sinea mea. Şi tu contezi fraere.Dar nu o pot zice. El ar venii după tine şi nu vreau să pățești ceva.Totuşi,să te ia naiba că m-ai trezit când te-ai aşezat în pat.

Mă ridic uşor şi ies din cameră. Am nevoie de puțin aer şi să-mi lipezesc gândurile.Ies din conac şi dau de Jeff ce fuma o țigară şi de Dark ce făcea un vârf ascuțit la un băț cu o brișcă.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum