După încă câteva minute în care i-am întrebat ce fac ei de obicei într-o misiune Slender zice:
Slender:Bine atunci. Jeff,voi pleca din nou cu treburi de ale mele. Până atunci,tu răspunzi.
Jeff:Cum să nu.
Slender:Puteți pleca. Misiunea o veți avea mâine noapte. Porniți din seara asta ca să ajungeți la locuința ei. Toby,tu conduci.
Toby:Yeah!zice făcând un gest din mâini, de bucurie.Ieşim din birou şi mergem fiecare în camera lui. După ce închid ușa în urma mea simt două lacrimi pe obrazul drept.Măresc ochii și-mi dau seama cum îmi pică lacrimile una după alta,fără să vreau.Aflu că mama mea nu m-a dorit.Mare chestie.
Îmi șterg lacrimile și merg să închid geamul.Mă uit încă o dată la pădure și oftez,dorind să am un membru de familie lângă mine în momentul ăla. Mă arunc în pat, fiind obosită fizic și psihic, închizând ochii și suflând tot aerul ce-l țineam în mine.Bătăi apăsate se aud în uşă.Deschid ochii și mă ridic în șezut.
Sophie:Intră.
Toby:Ai vrea să vorbim?zice închizând uşa în urma lui și așezându-se apoi pe marginea patului.
Sophie:Nu avem despre ce să vorbim.zic încercând să pun accent că vreau să fiu singură.
Toby:Ascultă. Şi eu sunt...am fost, exact ca tine la început Sophie.
Sophie:Heh,ce ciudat este să aud numele de "Sophie", murmur întorcându-mă spre Toby pentru a face contact vizual.
Toby:Sophie-Sophia tot una-i,spune dând din umeri.Acum, ce ai zice să vorbim despre misiune?
Aprob din cap. Să vorbim despre misiune ar fi mai ok decât să vorbim despre familie.Sophie:Deci la ce te-ai gândit?
Toby:Păi ar trebui mai întâi să-ți zic cum decurge o misiune. Trebuie să ne ferim identitatea ,de aceea purtăm măşti dacă este nevoie şi persoana pe care trebuie să o omorâm arată vre-un pericol.Ar trebuii să îți găsim şi ție una.După fiecare misiune trebuie să faci un raport și să-l pui în dosarul persoanei omorâ-te.
Sophie:Jeff a zis că voi omorâți persoane care fac umbră pământului,zic deoarece mi-a trecut prin minte.De aceea m-a atacat Ben? Şi pe mine şi pe Cloe?
Toby:Nu mă înțelege greşit,jocul a început.Primul pion, negru pe înțelesul tău, a fost mutat pentru a ataca Regina, adică Regina albă. De aceea Nebunul Alb și Turnul Alb au fost trimiși. Dar din păcate, Turnul Negru, Chess, a ajuns și a salvat celălalt pion negru. Pionii negri sunt ca șobolanii...se înmulțesc rapid și sunt enervanți de-ți vine să-i sugrumi...Ai înțeles?
Sophie: În mare parte cred că da...dar de ce luați totul ca pe un joc de șah și nu ziceți pe nume?
Toby: Unele lucruri mai bine rămân cum sunt deoarece oricum , în viitorul destul de apropiat aș putea zice, totul va ieși la iveală.
Un mic zâmbet amar mi se ivește în colțul gurii. Am mai colectat o piesă. O piesă din întreg puzzle-ul ăsta ce-mi dă bătăi de cap.
Sophie: Mulțumesc că mi-ai zis, murmur printre buze aruncându-i o privire caldă.Toby mi-a dat impresia că este o persoană cu, care pot vorbii. Acum trebuie să văd dacă este și adevărat ceea ce gândesc.
Toby:Capul sus. Şi eu am fost ca tine cândva şi acum am o familie,zice ridicându-se şi părăsind camera.Toby POV
Merg spre bucătărie pentru a-mi lua nişte vafe, dar când dau colțul ,mă întâlnesc cu Jeff care stătea cu mâinile încrucişate şi privirea în pământ. Îl privesc printre gene așteptându-mă la ceva reproșuri din partea lui.
Jeff:I-ai zis ,aşa-i?
Toby:Bineînțeles că i-am zis. Sunt singurul din casa asta care a fost aproximativ ca ea,tot-odată singurul normal.zic încercand să râd forțat.
Jeff:Toby,ştii că noi suntem priteni şi parteneri ,dar să nu te pună Lucifer să te aproprii de ea ca Ben atunci. O să te răneşti ca şi cu Clockwork când va venii Regele Negru după ea.
Toby:Ştiu Jeff,ştiu.Înțelege-mă şi pe mine. Când mă uit la ea mă văd în varianta feminină,zic băgându-mi mâinile în buzunar și schițând un zâmbet.
Jeff:Ți-am zis doar.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...