Ben pov.
Din cauza sâsâitului șerpilor, Zalgo o aude pe Melissa în spatele lui și își întoarce capul 180°, tăind aerul dintr-o dată cu o mână,o linie oblică de foc îndreptându-se spre Meli. Ea își pune antebrațele în față , în formă de X, blocând focul.
Ochii lui Zalgo parcă iau foc, oricum erau roșii, și se năpustește asupra Melissei, ea făcând același lucru asupra lui. Zalgo îi bagă o mână în stomac, fata scuipând scurt sânge. Șerpii din păr încep să i se agite , deschizând gurile și mușcându-l pe Zalgo pe unde au apucat. Se dă puțin înapoi scuturându-și mâna ,câteva firicele de sânge căzând pe podea. Melissa se dă și ea puțin înapoi, uitându-se spre fratele ei.
Zâmbește spre Zalgo și își întinde mâinile, căpătându-i ușor o nuanță de portocaliu cu dungi negre,terminându-se în labe și gheare, la fel și picioarele.
Rose: L-a mușcat deja!exclamă exasperată. Îl omoară!spune și vrea să se ridice, dar o trag înapoi.
Ben: Nu știu ce are de gând să facă, dar are un avantaj uriaș dacă șerpii chiar l-au mușcat.
Rose: Și cu membrele masive de tigru ce crezi că face? Face flotări?întreabă ironică.
Masky: Mai tăceți.Meli își dă cu labele peste păr, acesta devenindu-i o coamă de leu doar că din bronz. Ochii alungiți și negrii ca de reptilă, cu solzi în colțuri o fac să arate foarte amenințător.
Sare pe Zalgo, țintuindu-l de podea cu ghearele , curgându-i șiroaie de sânge din stomac, dar nu vrea să arate că o doare. Zalgo face ochii mari iar focul din ei, depășindu-i fruntea ,și suflă aer, formându-se un uragan de foc în jurul lor ce nu ne lasă să mai vedem nimic.
Am strigat toți trei deodată "nu" și am privit tornada, uraganul, de foc ,ce mistuia încăperea. Rose se ridică nervoasă din locul nostru ferit și se uită spre Andrew , strângând din pumni și pot observa cum din trandafirul din păr încep să-i cadă pe spate tulpini groase de trandafiri cu niște țepi ascuțiți mai ceva ca lama,ca un scut.Ambele mâini i se înfășoară în tulpini iar pe restul corpului i se mai găsesc câteva tulpini, părul fiindu-i împletit și găsind ici-colo alți trandafiri. Se îndreaptă spre Andrew, trecând pe langă tornadă, fiecare pas făcut lăsând în urmă o mică crăpătură din care iese câte un trandafir mic, roșu intens.
Odată ajunsă în fața dreptelor, Rose lovește puternic cu piciorul podeaua, întreaga încăpere cutremurându-se ușor. De sub piciorul lui Rose podeaua începe să se crape puternic până sub tronul lui Andrew. Înainte ca tulpinile groase cu țepii lor mari ce ies din crăpături să-l prindă pe Andrew,imaginea lui începe să pălească.Se transformă în fum.Rose strigă nervoasă și își întinde brusc mâinile în față, tulpinile groase de trandafiri cu țepi țâșnind din toate crăpăturile lăsate în podea și răspândindu-se prin încăpere. Unele tulpini au intrau în pereți, fiind greu să te mai miști prin încăpere. Se aude un râs frustrat, Rose strângând din dinți și urlând "arată-te".
Andrew se arată în spatele lui Rose, fiind totuși cam blocat de tulpini. Fata, parcă simțindu-l, își lasă o mână jos și cu cealaltă face un cerc în aer. O tulpină înfășurindu-i gâtul lui Andrew, înainte ca acesta să poată dispărea. Rose râde și se întoarce cu fața spre Andrew.
Rose: Dă-i drumul.spune cu referire la Zalgo.
Andrew: Nu-mi spune nimeni ce să fac.zice și se uită la mâna lui Rose.Fata strigă și își scutură mâna în aer, deoarece Andrew a încercat să i-o topească. Măresc ochii în timp ce Rose își ține mâna la piept.
Ben: PÂNĂ AICI!strig nervos.
Sar din acel loc ferit, fugind spre ei. În drumul meu, mă feresc de tulpini, uneori agățându-mă în țepi. Ajung în spatele lui Andrew și vreau să acționez.
Dar înainte să acționez observăm cu toții cum din tornada de foc este aruncată Melissa, părul fiindu-i iar șerpi iar mâinile fiindu-i acoperite de solzi, ce rămâne pe jos. Tornada se stinge ușor și-l observăm pe Zalgo ce nu arată nici el mai bine.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...