Melissa pufnește scurt și face un pas în față.
Melissa:Bună Woods.spune puțin în scârbă la vederea șatenului.
Liu:Pegas.spune cu același ton.Ce mai faci?
Îmi dau seama că nu se prea înțeleg, mai ales după luptele pe care le-au dus pentru pădurea asta s-o împartă. Când Red vorbea cu Jana au zis ca cei de la Slender nu ar fi câștigat fără ea, creaturile lor și ClockWork,cineva numit Hoodie și unul Masky.Brusc, zâmbesc.Și îmi mai dau seama că am aflat al doilea nume a lui Melissa: Pegas.
Melissa:Bine bine. De ce i-ai zis lui Sophie să vă întâlniți?Liu pare serios din toate punctele de vedere în acest moment.Când a venit după-amiază la mine şi a zis că ar vrea să ne întâlnim părea confuz dar hotărât.
Liu:Am vrut să o văd pe Sophie,zice ridicând din umeri,şi să vorbim despre ce s-ar putea întâmpla.
Melissa:Adică?
Liu:Toți trei ştim ce s-a întâmplat cu cei de la Offender,doar îi aveți pe cap.
Melissa:Da,şi?
Liu:Aş vrea ca Sophie să vorbească cu el să nu ne facă vr-un rău. Cu siguranță nu ne vreți şi pe noi la voi în conac.Rămân mirată. Nu-mi dădeam seama la ce se referă când zicea că "să vorbesc cu el".Nu pot să vorbesc cu el.Nu pot să vorbesc în general. Și dacă aș putea,nu aș face-o pentru că încep să am emoții de ce s-ar putea întampla legat de toată chestia asta.
Melissa:Sophie nu poate vorbii, geniule. Cum te aştepți să vorbească cu el?
Liu:Vorbeşte tu.
Melissa:Eu?întrebă mirată. Cu nebunu' ăla. Nu mersi.
Liu:Atunci,Sophie? Măcar încearcă.Oftez în sinea mea şi ridic mâna să facă liniște. Am nevoie de liniște să-mi aud gândurile.Trag cât de mult aer pot în piept și încerc să fredonez ritmul fluieratului.
Închid ochii și când îi deschid mă aflu într-un loc întunecat. Deschid gura şi observ că pot vorbii.Sophie:Zalgo!
Mă opresc după ce-i strig numele, auzindu-se în ecou vocea mea.
Zalgo:Da, mi hermana? ¿Cuál es la fase?
Mă întorc şi-l văd.Arăta exact ca în acel coşmar.Coarnele ce-i ies din tâmple, ochii negri-sângeri, pielea atât de pală de parcă-i gri.
Sophie:Trebuie să vorbim.
Zalgo:Simte-te liberă să vorbeşti,deoarece când te vei trezii nu vei putea vorbii.
Sophie: Îți aduci aminte de conversația noastră, în pădure, lângă copac?
Zalgo:Da.
Sophie:Am zis că nu vreau asta. Am zis multe fără să mă gândesc.zic râzând nervos. Nu știu ce e cu mine.
Zalgo: Eu știu.
Sophie: Nu. Nu despre asta am venit să vorbim. Vreau să clarificăm ceva. Nu le face rău.
Zalgo:Cum?întreabă râzând.
Sophie:Ce vreau să zic este că,nu te atinge de conacul lui Splendor şi nu le face vrun rău prietenilor mei.
Zalgo:Prieteni? Ai uitat în câte feluri te-au făcut să te simți? Cum ai fost pasată pe la conace?Într-un fel are dreptate. Dar nu se merită să intre alții în conflict pentru că n-au făcut nimic.
Sophie:A trecut. Acum sunt bine.Deci, stai departe?Deja ai ars conacul celor de la Offender...şi Zoe...
Zalgo:Nu te mai plânge pentru Zoe. Se chinuie în iad unde îi este locul. Şi-a luat un bilet doar dus acolo când a intrat în joc. zice plictisit de parcă e ceva normal. Perra.
Încerc să nu bag în seamă ce a zis. Nu cred asta. Nu are cum ca Zoe să fie așa.
Sophie: Tu doar lasă-i în pace pe restul.Fă-o pentru mine. Cei de la Splendor,Trender şi Tender nu mi-au făcut nimic.
Zalgo:Adevărat oarecum.Am să-i las în pace. Dar cei de la Slender şi Offender sunt încă în joc și s-au atins de Regina Albă.Întunericul din jurul meu a început să devină lumină,cea ce probil însemna că mă trezesc.
Sophie: Înainte de toate, cine-i Regele Negru?
Mă privește de parcă l-am jignit. Zâmbește straniu, dar ochii lui sunt triști.
Zalgo: Eu. Eu sunt. Și fostul Rege este Andrew, tatăl nostru. Pe dimineață ,cel târziu,vei putea vorbii!Ne mai vedem !Scuze anticipat!
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...