7-"Chiar vrei să începi asta cu mine,Drowned?"

1.1K 69 6
                                    

Red a început să îmi țină o întregă teorie despre cum să te aperi în fața unui atac ,arătându-mi pe un un sac de box pe care l-a adus dintr-un balcon. Mereu după două minute de teorie gândul îmi zbura la discuția lui Jeff și Ben, neputând să mă concentrez într-un totul.

Red:Smile.Smile!Mă asculți?zice bătând din palme.
Jenny :Ă,da!Te ascult, Red!
Red:Atunci vin-o şi fă-mi o demonstrație.
Fac nişte ochi mari şi mă apropriu de Red care zâmbea. Se pune în poziție de luptă şi începe să îmi dea nişte lovituri multiple.Încerc să mă apăr ,dar nu îmi dau seama cum ar trebuii de acele lovituri,se mişcă prea rapid pentru mine.
Red:Ai zis că mă asculți. La ce tot te gândeşti?zice oprindu-se și punându-și o mână pe șold.
Jenny :Nimicuri. Îmi pare rău,zic lăsându-mi privirea în pământ.
Red:Hai,nu mă lua cu scuze că nu merge.Ai nevoie de aceste lecții altfel o să te pierdem.
Jenny :La ce te referi?
Red:Tsk,drace,zice șoptit de abea am înțeles doar ultimul cuvânt. Hai, zice și se așează iar în poziție.
Jenny :Ai putea să îmi zici ceva despre tine?întreb așezându-mă și eu în poziție ca el.
Red:Aceste informații oricum nu o să te ajute... Trebuie să ști că aparțin unui frate de a lui Slender.
Jenny: Offender?
Red: Splendor. Îți ajunge, hai arată-mi ce poți.

Şi aşa mi-am petrecut două ore în
Arenă alături de Red,care mă ataca iar eu trebuia să mă apăr.Am primit o pauză de cinci minute, aşa că decid să merg în living. Pe când ies din Arenă observ o scară mică ce duce spre o trapă în tavan. Scară pe care nu am mai văzut-o, dar la cum arată pare fi genul de scară ce se ridică chiar pentru a nu se vedea.
Urc şi când ajung sus rămân uimită. Arată că o mansardă cu covoare mari pătrate în diferite culori,draperii albe cu buline negre ,dar unele sunt rupte,sunt două dulapuri pline de cărți ,un televizor extrem de mic, un dulap cu jocuri video , vreo 3 canapele,zece fotolii şi un şemineu.Atât. Nu e chiar multă mobilă pentru o aşa încăpere,mai mult e spațiu.

Observ că Sally şi Azuru se jucau cu păpuşile lui Sally pe podea lângă şemineu.Arătau ciudat acele păpuşi,mutilate,pătate de sânge pe haine şi pot să jur că am văzut una cum s-a mişcat. Ben stătea cu mâinile încrucişate și cu ochii închişi pe canapea ,Jeff lângă el tot cu mâinile încrucişate spunând în continuare ceva ce doar el şi Ben înțelegeau.Nina vorbea cu Sadie şi Pop. E.J citea o carte iar L.J era lângă el învârtind mânerul de la o cutiuță muzicală.Night stă pe spate pe un covor negru de lângă dulapul cu jocuri ,analizându-le.Observ că lipsește băiatul șaten cu topor așa că decid să merg să întreb pe careva.Mă aşez pe canapea lângă Jeff şi închid ochii să mă gândesc dacă am ales persoana potrivită să întreb unde este Toby. Gândurile îmi sunt întrerupte de glasul lui Jeff.
Jeff:Ce faci aici Smile?
Jenny :Mă relaxez. Unde e Toby?
Ben:E supărat că Slender nu ne mai lasă să ne vedem cu cei care îi aparțin lui Offender ,incluzând-o şi pe Clockwork.Așa că s-au certat.
Jenny :De ce Slender nu ne mai lasă să ne vedem cu ei?
Jeff îi dă o palmă peste ceafă lui Ben.Mă încrunt gândindu-mă ce naiba a făcut de data asta blondul
Jeff:Bravo fraere. Dă-i ei toate informațiile.Dă-i și CNP-ul lui Toby dacă poți. Nu puteai să zici simplu că s-a certat cu Clockwork şi acum e la vânătoare să se relaxeze.
Ben:Asta este,Jeff.zice ridicându-se încercând să pară calm şi coboară scara.

Îi arunc o privire nervoasă lui Jeff,acesta stând indiferent. Nici eu nu știu de ce sunt nervoasă,dar știu că cu nu îl agreez pe Jeff.
Mă ridic şi merg dupa Ben. Acesta a coborât până la parter unde s-a îndrepta sub scară. Am fugit după el înainte să intre acolo deoarece știu că nu îl voi mai putea urmării.Îl trag de tricou,acesta întorcându-se şi din acea privire supărată s-a făcut una mirată.
Ben: Ce-i?
Jenny :Ce ai pățit? Ce are Jeff?
Ben:Sunt bine. Nu-ți fă tu griji de unul ca mine.zice punându-și mâna pe capul meu.
Jenny: Ba îmi fac.Încerci să-mi fi prieten și eu am încredere în prietenii mei.

Ben îşi dă mâna jos de pe capul meu şi își pune mâinile pe umerii mei. Stă, uitându-se în ochii mei, și observ că-i curg câteva fire de sânge din ochi. Îmi pun vârful degetelor pe o dâră de sânge ,dar acesta mă trage într-o îmbrățișare detașată puțin și rămân cu mâinile pe lângă corp.

Nu-mi pot da seama ce are. Nu-mi pot da seama ce se întâmplă. Nu mă simt bine atinsă de el.
Jenny:Sigur eşti ok?

Începe să mă strângă puternic, parcă având intenția să mă lase fără aer. Încerc să-i zic numele și să-l împing, dar nu pot. Simt cum sunt trasă și pot respira ușor. Mă uit puțin și-l văd pe Jeff ce stă în fața mea, cu fața la Ben.

Jeff:Chiar vrei să începem asta Drowned?! Ce ți-am zis elfule?!
Jenny: Dar ce a f----
Jeff:Tu taci! Zi Ben! Ce ți-am zis eu?
Ben strânge din pumni,enervându-se.Ochii săi negrii-sângerii par mai mult trişti decât nervoşi. Se uită la mine apoi se uită hotărât spre Jeff, calmându-se.
Jeff:Spune Ben!
Ben:Să nu mă ating de Smile.zice repede cu capul sus.

Jeff mă îndreaptă spre el ,punându-şi mâinile pe umerii mei strângându-mă tare. Strâng dintr-un ochi de durere, din cauza rănii provocate de Sadie care este strânsă de Jeff, iar Ben vrea să vină spre noi ,dar Jeff îi aruncă rapid o privire ce-l face să se retragă cuminte.
Jeff:Smile. Comportă-te normal şi să nu spui cumva la cineva ce s-a întâmplat. Mai ales lui Slener că altfel,îți voi face viața un chin în fiecare minut al zilei.Îți garantez.Acum hai în Arenă. Pop te aşteaptă.zice trăgându-ma pe scări în sus.
Ben rămâne puțin cu privirea în pământ ,probabil meditând la ce s-a întâmplat, apoi se îndreaptă rapid sub scări.

|•|•|

Pop:Nu aşa manevrezi un MiniGun!zice dându-și o palmă în frunte.
Jenny :Da' cum?
Pop:Uite aşa!zice arătându-mi pe sacul de box.
Jenny :Zi şi mie, la ce o să mă ajute să folosesc un MiniGun?
Pop:Are 2000-6000 rotații pe minut. În orice luptă ,daca îți găseşti un loc mai ferit poți lovii de acolo cu ușurință.Dacă ști să folosești un MiniGun, să folosești un pistol normal va fi ușor.Acum mai încearcă încă o dată ,dar pe mine. Țintă în mişcare.

Pop începe să meargă dintr-o parte în alta a sălii aşteptând ca eu să lovesc. Trebuie să mă mişc deodată cu arma care e destul de grea,pentru asta.Încep să trag după Pop acesta accelerând viteza,fugind şi sărind în aer pentru a se ferii.
Pop:Când ai să mă nimereşti poți pleca!
Vreau să se termine ziua mai repede aşa că accelerez .Trag după Pop continuu,dar tot ce face acesta este să fugă şi să sară.Zâmbesc în momentul când oboseşte şi micşorează viteza.Fuge pe acelaşi traseu, din colțul stâng în mijloc,în colțul drept apoi în față.Țin MiniGun-ul îndreptat spre colțul drept deoarece Pop era la mijlocul Arenei.Sunt cât pe aici să-l lovesc ,dar uşa Arenei se trânteşte şi intră Night.
Night:Pop,Offender şi restul sunt aici.Fă-mi o favoare şi nu zi unde este Smile!
Pop:Deja a început Offender...îmi rămâi dator Crawler.zice fugind pe uşă.

Night vine repede la mine şi mă ia în stil mireasă.
Jenny:Ce se întâmplă?întreb încercând să-mi dau seama și să fiu cu mintea prezentă.
Night:O să-ți explice Slender mai târziu. Plecăm!

În următoarea secundă sare pe geam şi fuge în pădure.

Don't go//Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum