Sophie pov.
Mă întind în pat, inspirând adânc aer.Închid ochii și zâmbesc în sinea mea amintindu-mi cum sărea Melissa și striga tot felul de lucruri ca să-i atragă atenția lui The Rake. Chipul și fizicul creaturii ce atârna deasupra mea, dintr-un copac, în pădure, mi-a rămas în minte, dându-mi fiori. După creatura cu fata aceea, Rose, cât de pașnică părea în ciuda aspectului, cât de slab părea când Rose trăgea lanțul, nu știu ce să cred mai exact.
Sophie: Zalgo.
Simt cum se încălzește încăperea și mă ridic în șezut pe marginea patului. În fața mea, pe perete, apare o umbră și îi văd coarnele.
Zalgo: Da, mi hermana?
Sophie: Știi ceva de chestia aia?
Zalgo: De Rake? Qui. Îi periculos, aș vrea să-l ard. Mai ales că face partea Albă mai puternică.
Sophie: Cum așa?
Zalgo: Rose. Este pion alb.
Sophie: O știi?
Zalgo: Oh, cum să nu o știu pe Rose?Mi amore.spune și observ umbra cum își pune o mână pe frunte și una pe piept, făcând o scenă.Râd și aud ușa camerei deschizându-se și închizându-se la loc.Ochii îmi fug la Ben apoi la perete și observ cum umbra se târăște pe podea și iese prin crăpătura dintre ușă și podea.
Ben: Ce făceai?întreabă serios.
Sophie: Stăteam. Ce? Nu am voie?îl întreb puțin nervoasă.
Ben: Nu te enerva că nu am început încă discuția.spune și se apropie, așezându-se în fața mea pe scaunul de la birou.
Sophie: Nu prea avem ce vorbi acum.
Ben: O, ba da.
Oftez și îi dau frâu liber discuției. În acel moment aș fi vrut să vorbesc cu el, nu cu Ben.
Sophie: Ai vr-un subiect anume, principal, sau?
Ben: Spune-mi ce făceai înainte să intru.
Sophie: Vorbeam cu el.zic simplu și sec.
Ben: Ai mai vorbit cu el. Știu asta. El vine la tine?
Sophie: Eu îl chem.
Ben: De ce?întreabă încruntându-se.
Sophie: E fratele meu. Dacă îl întreb ceva, îmi răspunde. Voi doar mă mințiți.zic dând din mâini exasperată.
Ben își dă o palmă în frunte și își aduce scaunul în fața mea, punându-se pe el. Îmi ia mâinile în ale lui, și se uită în ochii mei.
Ben: Sophia. GreenWald. Angel. Te iubesc.
Simt cum mă înroșesc, dar îmi trag rapid mâinile din ale lui. Mă macină neîncrederea.
Sophie: Minți.spun și-l privesc serioasă în ochi. Vrei puterea. Ești obsedat. Și nu a fost nevoie de el pentru a vedea asta, așa că nu-l învinovății.
Ben își dă ochii peste cap și-mi prinde strâns mâinile iar.
Ben: E adevărat. Sunt puțin obsedat. Dar nu mint.
Își pune o mână după gâtul meu și mă trage mai aproape, și-și lipește buzele de ale mele. Am rămas piatră. Rămâne puțin așa apoi își îndepărtează capul. A fost o simplă atingere, câteva secunde ce m-au indus în eroare. Exact ca în seara aceea în fața conacului.
Sophie: Știi că nu te pot crede de tot.
Ben: Știu. Și știi și tu că nu pot să-ți zic adevărul, deoarece ne temem că ți-ar putea schimba privirea. Oricum, am zis multe deja.Ben se uită la mine, urechile lăsându-i-se în jos și mă gândesc că poate îi pare rău.
Sophie: Putem schimba subiectul?
Ben: M-aș bucura.
Sophie: Rose îi alb?
Ben: Da.
Sophie: Raluca?
Ben: Din câte știam.
Sophie: Cei doi ce vin mâine?
Ben: Masky ș Hoodie!zice instant bucurându-se.Cei mai tari tipi pe care i-am putut cunoaște și mă bucur că se întorc. Ei doi sunt unul dintre duet-urile de criminali , dacă înțelegi ce zic. Hoodie atrage victimele iar Masky le omoară.
Sophie: Ce tactică interesantă,zic râzând slab.
Ben: Aia e tactica lor. La mine și la Jeff e mai ușor. Jeff le sperie și le face să fugă direct la mine.
Sophie: Nu-i aceași chestie?
Ben: Nu, idioată. Hoodie le atrage, Jeff le sperie. E o diferență.
Mă încrunt și-mi pun o mână pe pantalonii lui Ben, arezându-i sub forma palmei mele.
Sophie: Continuă, fraiere.
Ben:Bine,idioată.Dacă ai nevoie de vreo armă și nu ești în conac, te rezolvă Masky. Dacă ai nevoie de un sfat , orice sfat, te ajută Hoodie.
Sophie: Par de treabă.
Ben: Par.zice rânjind.Nu te lua după aparențe.Ne-a părut rău când s-a făcut schimbul și ne-a luat ceva să ne înțelegem cu Night și Sadie, deoarece ei doi sunt niște ciudați. Trender colecționează criminali ce i se par speciali,ciudați.Exact cum Slender colecționează creaturi pentru putere și încearcă să aibă ce-i mai buni în conac.
Sophie: Creaturi?
Ben: SeedEater de exemplu, pentru intelectul tău știu că înțelegi mai greu.
Pocnesc din degete și Ben sare de pe scaun, acesta luând foc. Râd de el, acesta imitându-mă. Suflu, și focul se răspândește în aer, transformându-se în scântei și dispărând. Elful se așează la loc pe scaunul, acum, negru.
Ben: Totuși orice ai face,nu-l subestima pe Masky. Ai grijă cu el. Este un ciudat mai mare ca Jason,un încrezut ca Jeff, se poate juca ușor cu mintea unei persoane ca Dark iar lista cu comparațiile continuă.
Sophie: Da da.Am înțeles. În concluzie să nu petrec mult timp cu el. Și dacă petrec, ce? Iar te tâmpești?
Ben: Nu mă provoca.spune zâmbind.
Râd și mă ridic de pe pat, mergând spre ușă.
Sophie: Merg să văd ce fac fetele noi.
Ben: Stai!
Mă opresc în dreptul ușii, Ben ridicându-se.
Ben: Trebuie să mergem după Tablă...
Sophie: Tablă?
Ben: Tabla Destinului. În Lumea lui Hades.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...