Orice încerc să le zic, mă ignoră. Și încep să mă enerveze.
Sophie: Nu mă mai ignorați că vă rad în cap când dormiți...
Toby: Ce amenințare.zice râzând.Băieții schimbă ceva priviri, dar apoi își continuă drumul pe strada ce, spre surprinderea mea, nu avea așa multe persoane cum mă așteptam.Mai trec una-două pe lângă tine,dar cam din 5 în 5 minute. Pufnesc ușor și-l împing cu palmele în piept pe Jeff, acesta dându-mi drumul și cobor din brațele lui aruncându-le o scurtă privire și luând-o în direcția opusă. Urăsc să fiu ignorată și că nu-mi ziceau unde mergem. Lovesc o piatră cu piciorul nervoasă și merg tot înainte.
•|•|•|
Merg de mult timp singură,începând să regret.Prima mea intenție a fost să merg la mașină să îmi iau cuțitul și să stau acolo până trebuia să plecăm,dar am ajuns să mă rătăcesc.Observ cu coada ochiului o alee necirculată, față de cea pe care m-am plimbat, printre blocuri iar la celălalt capăt un magazin. Mai exact,un second-hand.Decid să o iau pe acea alee doar pentru a ajunge mai rapid la magazin, sperând că voi găsi ceva ieftin, cam de doi dolari,că doar atât am la mine, pentru a nu îngheța mai târziu. Slabe șanse să găsesc un hanorac de doi dolari.
Merg puțin pe alee, dar aud niște pași ce mă fac să-mi întorc capul ,dar nu văd pe nimeni.Oftez uşurată deoarece nu am nimic la mine cu ce aș putea să mă apăr iar lupta corp-la-corp nu-mi surâde,mai ales că Red nu mai va venii să-mi predea,la fel și Pop,din câte am înțeles.Iar din prima lecție de la Red tot ce s-a prins de mine au fost poveștile despre el și Nick ăla.
Îmi întorc înapoi capul în față și mă lovesc de cineva. La contactul dintre noi cad pe jos punându-mi o mână pe cap.
Sophie:Ai grijă pe unde mergi.
Îmi ridic privirea și când îl văd pe Nick mă încrunt nedumerită, neștiind ce face el aici.
Nick:Îmi pare rău ,Smile.zice întinzându-mi o mână.
Refuz şi mă ridic singură. O iau pe lângă el încercând să-l evit, pe el și gândul meu care mă bate să îi pun diverse întrebări la care poate o să-mi răspundă.Nick:Stai.zice prinzându-mă de mână.
Sophie:Ce?
Nick:Vreau să iau ce am uitat la tine în pădure.
Sophie: Nu ai uitat nimic.
Din instinct vreau să-i dau o palmă, dar vocea sa calmă mă opreşte.
Nick:Fără palme,fără comentarii.Îmi mușc ușor obrazul pe interior când acesta mă ia în brațe, mirosul lui de gel de duș și dezinfectant invadându-mi nările, aducându-mi aminte de cabinetul medical unde mergeam când eram mică și mă răceam.
Două fire aurii mă trag de lângă Nick.Merg câțiva pași în spate și mă uit puțin speriată la Puppeteer. M-a luat prin surprindere, dar mă simt ușurată că nu mai sunt așa aproape se Nick.
Puppeteer:Ai o problemă, Nick.Ai o problemă.
Nick: "Ai o problemă" la-la-la-la, spune imitându-i vocea batjocoritor lui Puppeteer și gesticulând din mâini.
Pufnesc ușor printre buze deoarece reacția lui este prea copilăroasă și mă amuză.
Sophie:Voi ce căutați aici?zic uitându-mă spre Puppeteer.
Puppeteer:Romeo ,aici de față, a vrut neapărat să-ți dea o îmbrățișare.Am accept asta ,dar Trender a aflat.
Sophie:Şi dacă a aflat Trender,ce?Puppeter se uită spre Nick, acesta aprobând scurt din cap şi îşi scoate seringa. Mă uit la amândoi și nu-mi ia mult să mă gândesc să fug,întorcându-mă brusc și băgând șprint.Puppeteer îmi prinde o mână un firele lui aurii. Mi-o trag cât pot de tare,folosindu-mi și cealaltă mână,dar brusc mă prinde și de încheietura cealaltă,trăgându-mă înapoi la el.Mă prinde lipindu-mă cu spatele de pieptul lui și ținându-mi o mână întinsă iar cealaltă la spate. Nick se apropie de mine până ajunge în fața mea,punându-şi două degete pe venele mele.
Nick:Sper că nu îți este frică de ace.zice zâmbit scurt.Și ca să știi, asta am uitat să fac.șoptește rânjind.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...