Mă uit spre Melissa, puțin agitată. Nu pricep ce se întâmplă.
Melissa: Nu ai mai fost la o noapte ca între fete?
Chrissy: Sub ce piatră ai trăit?Tresar când aud vocea lui Chrissy din spatele meu. Clatin din cap. Nu am mai fost la nopții ca între fete, dar știu că nu scandează și huiduiesc fete ce se bat.
Înaintăm spre mulțimea de fete ce o aclamau pe Jill, aceasta câștigând lupta. Mă așez lângă Nemesis, aceasta jucându-se cu un yo-yo, aruncându-l în sus și în jos. Prinde Yo-Yo-ul în mănă și începe să facă din ața sa ca o pânză de păianjen. Mă uit atent la acel Yo-Yo mov și observ că nu este chiar unul obișnuit, având lame ascuțite pe margini. Mă gândesc cum naiba poate ataca cu așa ceva , eu abea știind să țin unul normal în mână corect.
Clock: Sophie.
Îmi ridic privirea iar instant Clockwork mă trage de tricou punându-mă pe picioare și mă trage în mijlocul living-ului , unde s-au bătut Jill și Azuru. Mă uit confuză la ClockWork, aceasta dându-mi un pumn în maxilar înainte să pot vedea orice alt ceva. Zâmbesc în colțul gurii și îmi prind maxilarul mutându-l dintr-o parte în alta, oasele trosnindu-mi puternic și sonor. Nu ezit și-i dau un pumn în burtă, aceasta sărind spre mine. Aplică mai multe lovituri la față și la abdomen, apărând câteva dintre ele, întorcându-i fapta. Peste ceva timp în care ne trageam amândouă sufletul, Clock ridică pumnul să-mi mai dea una ,dar i-l prind și mă las în jos trăgându-mi piciorul de-a lungul podelei pe sub picioarele ei făcând-o să cadă. Fetele strigă și îi îtind o mână lui Clockwork, aceasta zâmbindu-mi și strângându-mi mâna. O ridic și ne așezăm în grup cu celelalte. Știu că m-a lăsat s-o bat. Dar nu știu de ce.•|•|•|
Jane: Urmează partea mea favorită!zice dându-și o șuviță de păr pe spate.
Nemesis aruncă yo-yo-ul în aer și-l scapă pe piciorul meu,lamele intrându-mi îm carne,durându-mă tare. Deschid gura simțind cum îmi pușcă ceva în gât și zic rapid la nervi:
Sophie: Dați-a-aș un cap în gură Nemesis!
Melissa: Lucifer ajută! Poți vorbii!
Sophie: Lasă asta! Pe mine mă doare piciorul! Luați-aș yo-yo-ul în țeapă Nemesis!Fetele încep să râde de reacțiile mele, la care sincer și eu aș râde dacă m-aș vedea.
Sophie: Nu mă băgați în seamă, spune partea ta favorită Jane.
Jane își freacă mâinile zâmbind și își pune o mână pe după umerii mei.
Jane: Sigur vrei să vorbim despre asta?
Sophi: Orice ar fi fac față.
Jane: Haide să vorbim despre băieți.
Îmi vine să râd. Despre băieți? Ce subiect comun și tipic.
Azuru: Hm. Bună idee. Am chef să-i bârfesc puțin pe Red și Nick. Ați auzit că s-au împăcat?
L.Jill: N-are cum!spune râzând și lovindu-se peste picior. Night este împreună cu Nick.
Lazary: Am auzit și eu de asta!zice fericită ridicând mâna. Și Dark îi gelos!
Nemesis: Gay, spune oftând. Nu putem trece la ceva mai serios?întreabă în timp ce face o plasă din ața de la Yo-Yo.
Jane aprobă printr-o mișcare de mână.
Jane: Dacă îmi permiți să întreb,următoare conducătoare a iadului, Regină Albă, pe cine vei lua cu tine?
Cane: Adevărat. Nu-l iei Dark?întreabă ștergându-și un pistol negru.
Sadie: Nu are cum. Pe Liu.
Azuru: Ce Liu mă? Pe Ben.
Jane: Sau poate pe Toby.
L.Jill: De unde știți că nu pe fratele meu?
Nina: De ce nu l-ar lua pe Jeff?Restul: TERMINAȚI!
Clockwork: Nu-l va lua pe Toby. Garantez eu.
Chrissy: Jeffrey Woods este al meu.
Melissa: Voi chiar sunteți oarbe sau nu a-ți văzut că sunt cu L.J.?
Sally: Sophie mi-a zis că nu-l suportă pe Dark.
Nemesis: Liu o consideră soră mai mică. Și dacă Sophie l-ar place, Liu ar băga-o în zona prieteniei.Nu-i mai trebuie puterea.zice jucându-se cu yo-yo-ul.
Mă uit spre restul, așteptând să zică ceva și despre Ben. Dar nimeni nu zice nimic.
Lazary: Atunci singurul care a mai rămas este Ben. Sophie?Mă uit spre ele, și ele spre mine. Ridic din umeri.
Sophie: Nu cred că îi așa de important.
Nina: O, ba da.
Azuru: Sunteți împreună?
Când Azuru mi-a zis asta mi-am dat o palmă în frunte. Mi-a zis că mă place, i-am zis că țin la el, dar după faza de azi nu știu ce să cred.
Clockwork: Lăsați-o în pace să-și petreacă liniștită ultimile zile pe aici.
Azuru: Da mă, da. Ascultați de pionul alb.zice ironică.
ClockWork se uită spre Azuru și o lovește rapid peste ceafă. Azuru mormăie ceva inexplicabil în barbă și o lovește cu pumnul în picior.
Azuru:Alb,mormăie nervoasă.
ClockWork:Negru,zice cu același glas.
Pufnesc și întreb spre Clock:
Sophie: Ești pion alb?
ClockWork își încrucișează mâinile la piept și se uită în altă parte zâmbind.
Sophie: De ce nu mi-ai zis?
ClockWork: De multe ori este mai bine să știi puține. Să știu că ai aflat că îți sunt pion nu mă liniștește. Ai putea să mă scoți oricând din joc, și tu și așa ești gri.
Mă încrunt.
Sophie: Gri?
Melissa: Hey! Termină!strigă spre Clock.
ClockWork își dă ochiul peste cap.•|•|•|
Toată noaptea am petrecut-o în living cu ele, râzând și povestind ca niște adolescente normale ,ce nu suntem ,dar totuși a fost plăcut să mă simt detașată de probleme.A fost o noapte lungă și nebună, Sally și Lazary făcându-și un fort din pături, Jill aratându-ne trucuri de la circ, Melissa schimbându-și continuu forma și tot așa.
Băieții nu și-au făcut apariția, iar pe la ora 10-11 dimineața toate am adormit în living, până și Nina a adormit având o mască specială pe ochi. Mă simțeam bine. De parcă nu am greșit cu nimic.Ben pov.
Dark: Trebuia să-i vedeți fața la fetița aia când am intrat în casă! A crezut că-s taică-su în puii mei!exclamă și râzând.
Night: .... Pedofilule. Stai departe. Mori. Nu te apropia. Poate ești și zoofil.
Dark: Mă scuzi? Zoofil? Dar cine-s eu? Red? Oricum nu m-aș uita după tine, ești plat și luat de Nick.Începem să râdem cu toții iar unii dintre noi scot niște "ooou"-ri lungi și batjocoritoare.Night își dă ochii peste cap și i-a o creangă de pe jos dându-i peste cap la Dark.
Dark: O, deci vrei să vezi pedofilul din mine?spune frecându-și palmele și zâmbind.
Night: Să te văd.
Dark râde și sare pe Night, dar nu sare în felul ăla în care să-l doboare. Îi sare în brațe, ținându-se cu picioarele de bazinul lui și mâinile după gât. Night se împleticește între picioarele lui, dar reușește să rămână în picioare.
Night: Ce ar trebui să însemne asta?
Dark: Taci și cară-mă!
Night: Până la conac, patruzeci de dolari.
L.J.: Nu va fi o problemă pentru el. Plătește și în alt mod.zice și râdem iar.Cred că râd isteric.
Vânătoarea s-a terminat ,iar acum suntem toți pe drum spre conac. Noaptea asta a fost amuzantă și distractivă alături de băieți și acum povestim cum a decurs.Toby: Serios? L.J. ai distrus un circ?întreabă după ce clown-ul își zice povestea.
L.J.: Ce pot să zic. Încă am o inimă de copil dornic de circuri.
Jason: Tu ai inimă. Eu am o cutie muzicală. Mi se pare corect.spune în timp ce verdele din ochi îi dispărea.
L. J. : Și tot nu ești vesel...depresivule, zice scoțând limba și râzând.
Jeff: Tăceți bă puțin.
Tăcem și ne uităm în jur. Suntem în fața conacului fiind liniște. Mereu se auzea un strigăt, un râset,o vorbă sau ceva,dar nu.Acum este liniște.
Intrăm în conac și ne oprim la fel de brusc de cum am ajuns aici.Ridic sprâncenele în timp ce unii râd . L.Jill doarme atârnată cu capul în jos de candelabru, Sally cu Lazary dorm sub o grămadă de perne și pături, Nemesis doarme cu mâinile încâlcite în ața yo-yo-ului ei, Cane doarme pe covor cu un pistol la piept, Nina stă pe canapea cu masca de dormit pe ochi iar Clockwork lângă ea, o pisică mică și neagră doarme pe masă aceea fiind sigur Melissa, Jane cu Azuru și Sadie dorm întinse pe niște perne alandala de le jos, Chrissy doarme întinsă pe covor iar Sophie doarme cu capul pe abdomenul ei.
Chrissy: Mergeți dracu.mormăie somnoroasă. Râdeți în altă parte.Night: Eu clar nu fac curat după ele.
Jeff: Mai încet mă. Haideți să mergem în mansardă.
Îl aprobăm pe Jeff și urcăm. Urcăm pe scări și mă uit înapoi, văzându-l pe Dark încă în dreptul ușii. Mă încrunt.
Ben: Idiotule! Treci aici!
Dark: Acum!zice și vine.
Urcă în fața mea și mai arunc o privire la fete. Mă uit la Sophie ce zâmbește slab și se întoarce pe o parte și la Melissa ce toarce liniștită sub forma ei de pisică. Pufnesc și urc scările, prinzându-i din urmă pe restul. Cât de liniște pot să doarmă, chiar dacă știu că războiul e aproape.Până și eu îl pot simți, fapt ce-mi face pielea de găină.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...