Toby: FUGIȚI!strigă și ne ridicăm toți de cum stăteam și coborâm jos, în living.
Ajunși jos le observăm pe fete, hainele fiindu-le murdare, pătate de sânge, șifonate sau chiar rupte, stând pe unde au apucat să se pună și gâfâind. Doar Cane cu Jill stau cu spatele lipit de ușă blocând-o, iar Sophie stând pe podea cu Sally în brațe , dându-i câteva fire de păr de pe frunte. Fata cea mică și brunetă nu arată toarte bine.
Pop: Ce-ați făcut?
Jane: Întrebarea mai bună este "ce n-ați făcut? ",zice râzând.Nu am făcut nimic.
Night: Serios? Chestia ce încearcă să intre la noi în casă zice alt ceva. Ziceți ce-ați pățit, la naiba.
Melissa: Sally l-a găsit pe The Rake ,sau el pe ea,iar chestia aia a atacat-o.Magic,ce pot zice.zice ironică.I-am auzit țipătul și am mers toate să o ajutăm. Unde naiba-i pionul ăla alb să-și ia creatura?
Jeff: Nu era cal?
Melissa: Cal-pion pentru mine tot una-i!exclamă nervoasă.Mă aproprii de Sophie și mă așez jos lângă ea. Îi pun o mână pe după umeri și-și așează capul pe umărul meu, încă ținând-o pe Sally în brațe. Oftez,și-mi dau seama ce fac de față cu toți și îi ridic capul de pe umărul meu,dar îmi las până pe după umerii ei.Se uită puțin la mine,dar apoi își duce o mână la față ,ligându-și o dâră de sânge ce i se scurge pe braț,de parcă nu-i pasă.Mă uit la ochii ei și în locul de focul normal ce-l vad în spatele pupilei,văd un foc verde.Rămân puțin sceptic,gândindu-mă că a fost influențată de partea neagră și de el.
Sophie: Creatura aia îi mereu așa?mă întreabă.
Ben: Mhm.aprob și-mi pun o mână și pe umărul lui Sally.Știu cum este să te lupți cu Rake, doar că eu am avut norocul să vină pionul alb , să-l ia înainte să-mi facă felul. A fost prima și ultima dată când am văzut-o , în comparație cu Melissa care o vedea zilnic pe fata aia.
Night: Eu merg să mă bat cu chestia aia.zice detașat.
Pop: Perfect.
Night: Cincizeci de dolari.spune întinzând mâna.
Dark: Da' ce mă prostule, viața ta costă cincizeci de dolari?
Night: Bine punctat, idiotule. Două sute de dolari. Și vine cineva cu mine.
Pop: Nu puteai tăcea.zice lovindu-l cu pumnul în umăr pe Dark ,făcându-l să râdă. Du-te cu Jeff, și daca trăiești primești după banii.
Jeff: Eu nu ies afară să mă bat cu chestia aia! Puteți să mă bateți cât vreți, eu nu ies!
Jason: Zici că te poate omorî... fricosule.
Jeff: Mă poate!Niște bătăi puternice în ușă se aud, iar toți ne încordăm fiind pregătiți de orice.
Slender: Deschideți ușa!
Jeff: Zi parola! Poate e Rake și se dă drept Slender!
Slender: Jeffrey Alan Woods, criminal în serie, dacă nu deschizi tu însuți ușa asta o să-ți scot ochii și o să-i dau lui The Rake!
Jeff tresare și fuge spre ușă, dându-le pe fete la o parte și deschizând-o. Pe ușă intră Slender cu Offender, fără urmă de Rake. Toți suntem bucuroși să-i vedem și mergem să dăm mâna cu unchiul Offender . Slender se aproprie de Sophie, care nu mișca de jos cu Sally.
Slender: Ce-a pățit fetița mea?
Sophie: A atacat-o The Rake când am fost la vânătoare.
Slender își pune un tentacul pe capul lui Sally
Slender: Ai ajutat-o?
Sophie: Bine-nțeles.
Slender dă din cap și se întoarce spre Offender ce o ținea pe un umăr pe Lazary ,iar pe celălalt umăr o ținea pe Jane, într-un tentacul avându-l pe Jason ,iar în altul avându-l pe Dark, cei doi încercând să ajungă unul la altul deoarece se ceartau și pentru a nu ajunge să se bată i-a despărțiți. Slender dă din cap în stânga și dreapta la ce haios arată Offender.
Slender: Tu te joci cu tâmpiții tăi și nu o aduci în casă.
Offender: Vine singură, are picioare. Lasă-mă că nu mi-am văzut copiii de mult!
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...