Rămân la intrare în pădure, unde ajung cei de la Slender. Nu-i pot vedea pe cei de la Splendor de frunze și copaci.
L.J: Ok, ok, zice râzând. Hai că faza asta a fost bună. Hai înapoi.zice apropiindu-se de mine.Red se dă peste cap și sare din copac pe L.J.,acesta râzând şi ferindu-se de încercarile lui de-al lovii.
Rânduri de săgeți încep să pice peste noi, Cat și Liu țintind pe oricine pot din cei de la Slender. Ceilalți se mișcă printre săgeți, ferindu-se de ele, Red sărind și râzând în timp ce L.J. tăiea săgețile în aer cu ghearele înainte să-l atingă.
Sally fuge cu antebrațele peste cap, pentru a se apăra de săgeți, și se bagă direct în tufișuri, peste Cat. Încearcă să-l lovească cu cuțitul, dar Cat reușește să-i prindă lama între gheare și să o arunce pe pământ.
April aruncă trei sticluțe din copac, spărgându-se toate de pământ. În aer se lasă un fum gros și începe să mă doară capul. Îmi pun mâna la gură și atac cu cuțitul în aer, crezând că este cineva lângă mine, dar nu este nimeni.
Doll începe să își folosească păpușile, mai ales pe Nina ce a pățit aceași chestia că mine.Încearcă să ajungă la Doll,fumul fiind totuși prea gros și durerea de cap confuză,dar reușește să ajungă aproape de ea.În acel moment cand ajunge aproape de ea,Jana se ridică și o atacă pe Nina cu spada,ea ferindu-se aproape la timp.Când Doll își vede cale liberă,începe să-și facă de cap cu păpușa Ninei.
Night încercă să ajungă la Liu, Angels împingându-l din spate direct în Paul,fratele lui Pau.Night dă cu pumnul în altă parte,nu în cea a lui Paul,aerul și fumul afectându-l și pe el,dar când reușește să dea spre Paul,roşcatul îi prinde pumnul și învărte, Night scâncind de durere dar se roteşte şi îl loveşte cu piciorul în cap.
Toby ajunge lângă mine, punându-mi o mână pe umăr.Jana mă trage în spate brusc,lovindu-l cu piciorul în stomac apoi întinde spada spre el Șatenul învârte toporul în mână , Jana punându-și spada în teaca de pe spate și scoțând două macete din tecile de pe coapse.
Azuru lovea cu ranga în stânga şi în dreapta nimerind-o, neștiind nici ea exact unde dă,din când în când pe Pau care se ferea sărind şi arunca cu cuțite foarte mici în Azuru.
Sadie se ferea de sabia lui Angels care tăia aerul încercand să o atingă pe blondă ,Bloody distrăgându-i uneori atenția lui Sadie. La un moment dat Sadie fuge direct în Angels, dărâmând-o și începând să o lovească cu pumnii.Angels îi prinde în pumni părul trăgând tare și ajung să se rostogolească pe pământ bătându-se.
Ben sare în sus cu cuțitul deasupra capului, încercănd să mă lovească, dar Liu se bagă în fața mea oprind atacu lui Ben cu cuțitul şi îndepărtându-l pe blond de mine.
În spatele meu Jeff încerca să vină spre mine, dar Bloody se rotește și sare ,nelăsându-l să se apropie.
În toată ceața și confuzia aia pot să văd exact ce se întâmplă:Cei de la Splendor m-au folosit pentru a-i ataca,deoarece stau în mijlocul lor.Nu voiam să se întâmple asta. Majoritatea, din ambele conace, râd pentru că au un partener de luptă la care îi cunosc mișcările de luptă. Liu cu Ben, Sadie cu Angels și Red cu L.J duceau cele mai grele lupte, toți fiind puternici. Îmi închid ochii, un gând tâmpit trecându-mi prin minte: dacă nu aș fi sărit pe geam atunci, Jeff și Ben ar fi venit oricum la Cloe acasă? Acel gând nu-și are locul acum.
Pe lângă mine trece o umbră cu o viteză uimitoare.Acea umbră trece printre toți cei care se luptă,chiar și prin copac și tufiș dându-le jos pe Doll și April,risipind fumul,căzând fiecare pe jos cu mâinile pe cap.Dupã ce toți ajung pe jos, umbra se oprește din a se mişca, reușesc să văd o fată cu părul de un roșcat șters,scundă cu ochii de un verde marin,îmbrăcată moton în blugi gri şi un tricou alb.Își întinde oasele și se uită superior spre toți. Unii dintre ei se uită în jur puțin confuzi, neștiind dacă asta este realitate, dar este deoarece fumul nu mai e aici.
CITEȘTI
Don't go//Ben Drowned
FanfictionVol I El, un criminal în serie.Ea,o fată anormală. El,pasionat de jocuri video.Ea,pasionată de cărți. El,stă într-un conac.Ea,stă la parter. El,stă cu familia de criminali.Ea ,stă cu familia adoptivă. El,a vrut s-o omoare.Ea,a ripostat. El,s-a sp...