BAB 18- who is the killer?

440 59 0
                                    

Jisoo dibawa ke suatu gudang lama. Jisoo diikat kaki dan tangannya.

"Hyo Rin! Apa kamu buat ni?" Jisoo cuba lepaskan diri.

Hyo rin mendekati jisoo. "Bagi...pisau masatu!"

"Pisau?" Jisoo terlupa tentang pisau itu dan dia baru teringat tentang itu.

"Kalau awak dah bagi kat pihak polis, siaplah awak. Bagitahu saya mana pisau tu" marah Hyo Rin.

"Jadi... Awaklah pembunuh keluarga awak sendiri!" Jisoo sangat terkejut dengan perbuatan Hyo Rin.

Jadi betul ke Hyo Rin.... Pembunuh tu?

Hyo rin menggelengkan kepala dan mula mengalir air mata. Jisoo pelik dengan Hyo Rin.

"Bukan saya... Pembunuh tu. Saya takkan bunuh keluarga saya sendiri. Saya memang terseksa sekarang" kata hyo rin sambil menangis.

Hyo Rin mula imbas kembali masatu

*FLASHBACK*

Masatu beberapa orang masuk dalam rumah mereka. Mereka sangat terkejut.

Hyo Rin cuba menyorok tapi seseorang telah menarik rambutnya. Hyo Rin cuba melawan dengan orang itu tapi dia terjatuh ke lantai.

Hyo Rin mula menangis. "Tolong... Jangan apa-apakan keluarga saya, saya janji akan bayar hutang awak balik"

"Dah 6 bulan awak tak bayar hutang. Awak mintak duit kat saya disebabkan nak bersama dengan lelaki!" Dia geram dengan Hyo Rin.

Hyo Rin mula merayu dan melutut didepannya.   "Kita... Kawan. Tolonglah... Saya akan bayar nanti"

"Dah terlambat. Kita bukan kawan lagi!"

Orang suruhannya menarik makcik dan shin Ah pergi ke ruang tamu.

Mereka berdua sangat terkejut.

"Unnie... Apa semua ni? Saya takut" Shin Ah memeluk ommanya.

"Hyo Rin, apa kamu dah buat! Kamu dah gila ke?"

Hyo Rin menangis sekali lagi. Dia bersalah dengan apa yang dia buat selama ni. Hyo rin memandang mereka dan minta maaf berkali-kali.

"Hyo rin, ini balasan awak. Awak kena tengok semua ni!". Seseorang mula mengambil sebilah pisau dan menikam ommanya berkali-kali.

Percikkan darah makciknya terkena di muka Hyo Rin. Hyo Rin terkejut dan mula menutup matanya. Dia tak boleh buat apa lagi, kalau dia lawan mesti dia akan kalah.

Shin Ah menangis dan pegang muka ommanya. Tangan Shin Ah dipenuhi darah ommanya. "Omma... Bangunlah... Saya takut"

3 orang mendekati Shin Ah. Shin Ah memanggil Hyo Rin tapi Hyo Rin dalam trauma.

"Unnie... Tolong..."

Seorang lelaki mengangkat kepala Hyo Rin untuk tengok Shin Ah.

Shin Ah dipukul ditendang ditampar. Shin Ah tahan sakitnya, shin ah menjerit dan menangis dengan kuat

Hyo Rin cuba untuk tidak melihatnya. "Shin ah... Shin ah..."

Beberapa minit kemudian, Mereka berhenti memukul Hyo Rin. Shin Ah hampir mati.

Hyo Rin pergi kearah Shin Ah. "Shin... Shin..."

Shin Ah memegang muka Hyo Rin. Hyo Rin tak berhenti menangis.

Waktu tu dah malam, tiada siapa dapat menolong mereka. Hyo rin sangat menyesal dengan perbuatannya.

Hanya demi lelaki, dia sanggup buat apa saja. Sekarang atas perbuatan dia, dia kehilangan keluarga dia.

【C】Do I Hate YouWhere stories live. Discover now