Sevgili kardeşim, birbirimizden muhtelif zamanlarda aynı rahmi paylaştığım güzel insan,
Bu mektupları yazarken amacım seni üzmek değildi, yaşarken de üzülmek için yaşamayız fakat üzülürüz mutlaka. Bu da onun gibi bir şey. Bu üzüntü için beni affet. Seni seviyorum.
Bazen sonrasının nasıl olacağını düşünüyorum. Yani benden sonrasının. Annemle babamın hastanede ağladıkları günden bu yana evde her şeyi kaplayan bir sessizlik hüküm sürüyor. Annemin bana bakınca içi acıyor, babamın kalbi sanki her defasında biraz daha sızlıyor. Seninse vize dönemin geldiği için bu tuhaflıktan hiç haberin olmadı.
Bazen ilk öğrendiğinde, tam o anda ne olacağını merak ederken buluyorum kendimi. Bayramda iyi ki eve gelmedin. Yaklaşmakta olan vize haftası ilk kez bu kadar mutlu etmiştir herhalde birini. Onlara müteşekkirim zira senin bunu mümkün olan son ana kadar duymamanı istiyorum.
Sence bu hainlik mi? Sana ihanet ediyor olabilir miyim? Öyle mi hissedeceksin bu mektupları okurken? Öyle mi hissediyorsun?
Ne olur öyle hissetme. Lütfen, gittiğimde beni iyi hatırlamasını istediğim biri varsa o da sensin. O yüzden lütfen bunu ihanet olarak düşünme. Sadece seni çok sevdiğimi düşün, üzmek istemediğimi. Sonra beni affet minik kız. Çünkü gidince en çok seni özleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kardeşime Mektuplar
Historia CortaCanım Kardeşim, Bu tuhaf adamla nasıl tanıştığımın hikayesi.