Hoofdstuk 29

655 39 5
                                    

P.O.V

Aphril

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het voelde alsof de tijd was stilkomen te staan. Voorzichtig maakte mij vingers zich los de knoopjes van zijn blouse. 

" Wat was ik in godsnaam nou aan het doen? "  vroeg een niet wetend stemmetje zich in mijn hoofd af. Bradd keek mij met zijn smaragd groene ogen aan waarin een speelse blik in te bekennen was.  Kort verscheen er een bescheiden glimlach op mijn gezicht. Met mijn hand reikte ik naar zijn blouse toe. Mijn vingers klemde ik om zijn schouders heen. Kort verstevigde ik mijn greep rondom zijn schouders. Bradd huiverde. Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht , onderdrukt door een zoekende blik die zich op mijn lichaam gericht had.  Met zijn hand bespeelde hij mijn gezicht. Liefelijk drukte hij een warme fluwelen zoen op mijn lippen.  Zijn ogen leken wel te twinkelen in het maanlicht. De smaragd groene kleur van zijn ogen leken nu wel nog prachtiger dan voorheen.  Een gevoel in mij lichaam vertelde dat ik hiervan meer wilde weten.  Bradd rechten zijn rug en keek mij met een uitdagende blik aan. Een blik die ik wel mocht. Hoewel ik niet wist of ik hiervoor al in staat zou zijn.

" Maak de rest van zijn knopen los Aphril. " riep een bevelend stemmetje. Vastberaden schudden ik met mijn hoofd. Ergens wilde ik weten wat hij meer te bieden had. Dit was de kans waarbij ik zijn blote bovenlichaam kon zien. Kon zien hoe knap hij werkelijk was in het licht van de maan.  Bradd wierp mij een verlangende blik toe.   In het onbewuste was mijn hand verplaatst naar de knopen die nog vastzaten.  Een voor een maakte ik ze langzaam maar zorgvuldig los.  Bradd was stil , alsof de woorden hem ontnomen waren.  De laatste knoop maakte ik heel langzaam los. Het donkerbruine knoopje wat nog vastzat aan zijn blouse liet langzaam los.

" O mij god. " riep er een opgetogen stem door mijn hoofd.  Hij was knapper dan ik had verwacht. Zijn buik was volledig strakgetrokken waardoor een klein deel van zijn ribben zichtbaar waren. Met mijn vingers gleed ik soepel over zijn strakgetrokken buik heen.  Bradd pakte mij beet bij mijn middel en legde mij zachtjes neer op zijn vest.  Een tinteling voelde ik door mijn lichaam heen stromen. Het was een gevoel van genot.  Zachtjes gaf ik een zachte kreun. Bradd vlocht zijn vingers in mijn haar.  Hij drukte een zoen op mijn kruin en tilde met zijn vinger de onderkant van mij kin omhoog.  Met zijn vingers gleed hij langs mijn hals en drukte vervolgens een zoen vlakbij in de buurt van mijn sleutel been.  Bradd rechte kort zijn rug en trok met een snelle beweging zijn blouse uit.  Zijn blouse belande iets verder op in het hoge donkergroene verse gras.   Hij boog zich al weer snel overheen en glimlachte wat zwakjes.

" Zullen we een stapje verder gaan."  fluisterde hij met een uitdagende stem in mijn oor. Mijn ogen bleven gefixeerd op zijn lichaam hangen. Kort leek het wel alsof ik bevroren was. Ik wilde wel hem terug antwoorden , alleen lukte het niet.  Mijn hoofd draaide ik van hem weg. Een gevoel in mij lichaam wilde wel , maar mij gezonde geest hield mij een of andere manier tegen. 

" Kom op Aphril je wil het!" riep een dwingende stem. Hoofdschuddend schudden ik mij hoofd.

" Nee , ik kan het niet. Ik kan het niet ' riep ik het dwingende stemmetje terug.   Ondertussen merkte ik dat Bradd mijn T-shirt een stukje omhoog geschoven had.  Roerloos staarde ik naar hem hoe hij langzaam steeds meer mijn T-shirt omhoog schoof.  Dit voelde als een genot. Maar tegelijkertijd voelde het ook als iets wat ik nog nooit eerder had ervaren.  Het voelde ergens wel aangenaam , maar aan de andere kant ergens ook eng.  Een bepaald gevoel in mijn lichaam nam het over. Onbewust zochten mijn lippen de zijne om enig contact te sluiten.  Bradd. Hij was recht over mijn lichaam gebogen terwijl onze lippen zich op elkaar hadden vastgeklemd.  Langzaam kwam ik overeind en sloeg mijn armen om zijn hals heen. Hij drukte mij tegen zich aan. Het voelde goed , het voelde als veilig onderkomen.  Bradd schoof het zwarte T-shirt over mijn hoofd heen en gooide hem ergens verder op in het gras neer.   Kort viel ik stil. Mijn ogen keken naar het neergegooide T-shirt die in het gras was beland. Zijn handen vlocht hij rondom mij half naakte bovenlichaam en greep mijn middel vast. Met zijn vingers gleed hij langs de zijkant van mijn zij. Zijn vingers schoven weer een stuk omhoog en stopte bij mijn wit kleurige topje.  Ik voelde hoe hij zijn ademdamp op mijn lichaam daalde. Elke hartslag van hem kon ik voelen.   In een reflex maakte ik mijn armen van hem los.

Silverstar, het paard met een vechtend hart.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu