Min Yoongi
Sabahtan beri yatakta yatarak televizyon izliyordum ve artık buraya alışmaya başlamıştım. İki hafta geçmişti ve şu ana kadar hiçbir şey olmamıştı. Zevk vermek derken ne demeye çalışmıştı ki? Bu iki hafta içinde sadece birkaç kez yanıma gelmiş ve bir süre beni izledikten sonra geri gitmişti.
Kapının açılmasıyla bakışlarımı kapıya çevirdim ve içeri giren Jungkook'la yutkundum. Yine siyah takım elbisesini giymişti ve saçları ise her zamanki gibi özenliydi.
"Nasılsın?"
"İyiyim."
Adımlarını hareketlendirerek yatağın yanındaki kanepeye oturdu ve tekrar beni izlemeye başladı. Beni izlemek mi ona zevk veriyordu..?
Bakışları hâlâ üzerimdeyken huzursuzca kıpırdandım ve konuştum.
"Neden beni izliyorsun?"
"Deniyorum."
Kaşlarımı çattım.
"Neyi?"
Sessizleşmişti ve arkasına yaslanarak konuştu.
"Zamanı gelince öğrenirsin."
"Cidden... Nereye düştüm ben? Emin ol eğer her şeyi hatırlıyor olsaydım burada bir saniye bile durmazdım."
"Ama hatırlamıyorsun."
Gözlerimi devirdim. Cidden çok sinir bozucuydu. Kim olduğunu bilmediğim birisinin evinde, onun aldığı eşyalarla yaşıyordum ve onun gözleri sürekli benim üzerimdeydi. Onun hakkında tek bildiğim şey adı ve zengin olduğuydu. İki haftadır ona sorduğum her soruya değişik ve sinir bozucu cevaplar veriyordu, hiçbir şey öğrenemiyordum.
"Zevk vermek derken neden bahsediyordun?"
"Çok soru soruyorsun Suga."
Suga benim adım değildi, bu onun bana taktığı bir isimdi ve her ne kadar hatırlamasam da benim de bir adım vardı.
"Bana Suga deme."
Gülmüştü.
"Bana emir verme."
Ben de güldüm ve gözlerimi gözlerine dikerek konuştum.
"Verirsem naparsın?"
Hızla kalkarak tek eliyle boynuma yapışmıştı ve boğazımdaki eli nefes almamı zorlaştırıyordu. Koyu gözleri gözlerimdeyken gözlerim dolmaya başlamıştı.
Elini gevşettiğinde derin bir nefes aldım ve elim boynuma gittiğinde gözlerini boynuma dikti.
Kaşlarını çatarak boynuma bakıyordu ve kendi elini boynumdan çekerek arkasındaki kanepeye bir tekme geçirdiğinde gözlerimi yumdum.
Gözlerimi açtığımda bana dönmüştü ve sinirle bana bakarken güldü.
"En kısa zamanda bunların acısını senden çok fena çıkaracağım."
Beğenmediğiniz şeyler var mı? Varsa söyleyin lütfen >.<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.