34- Tedavi pt¹

7.5K 658 183
                                    

"Dün gece neler oldu öyle?"

Seokjin kollarını göğsünde bağlamış bir şekilde ayakta dikilirken yeni yeni uyanan bedene sormuştu.

Suga'nın ise uyanır uyanmaz dün geceki jilet hâlâ deliğindeymiş gibi hissettiği için nefesleri hızlanmıştı...

Hâlâ Jungkook'un yanında olduğunu sanıyordu.

Jungkook'un yanında olduğunu, ve kendisine zarar vermeye devam edeceğini...

Seokjin göğsü hızla inip kalkan bedeni farkettiğinde kaşlarını çatmıştı.

"Hey!"

Yatağa yaklaşarak iki eli ile yataktaki bedenin omuzlarını kavramıştı ve gözlerini gözlerine dikti.

"Sakin ol!"

Suga karşısında gördüğü açık kahve gözlere bir süre bakmış, ardından da bu gözlerin sahibinin Jungkook olmadığını anlamıştı.

Suga'nın nefesleri düzene girdiğinde omzundaki eller gevşerken karşısındaki yüzün endişesi ise azalıyordu.

"Tanrı aşkına Suga! Neler oluyor?"

Seokjin endişe ile bağırdığında Suya yutkunmuş ve kuruyan dudaklarını ıslatmıştı.

Üzerine eğilen beden geri çekilirken ise kapı pervazına yaslanmış bir şekilde onları izleyen Jungkook ile karşılaşmıştı...

Jungkook ciddi ifadesini bozarak alayla gülmüştü ve bakışlarını Seokjin'e dikerek sert sesiyle konuştu.

"Kocan artık sana yetmiyor mu?"

Seokjin duyduğu şey ile sinirlenmesine engel olamamıştı.

Jungkook'a bir şey yapamazdı ve bunun acısını kendi ellerinden çıkarıyordu. Sıktığı yumruğu yüzünden tırnakları avuç içini kesiyordu.

Kocasına ve ona olan sevgisine bunu söylemesi, içind onu öldürme isteği uyandırıyordu.

Bu işe girdiğine pişman olmuştu.

Suga her ne kadar sadece Jungkook'un kölesi olsa da, Seokjin'in ona her yaklaşmasında Jungkook ona öldürecek gibi bakıyordu ve bu...

Biraz garipti.

"Ben çıkayım."

Seokjin eğilerek Jungkook'un yanından geçip odadan çıktığında Jungkook odaya girerek yatağın kenarına oturdu.

Suga Jungkook'a bakmamak için bakışlarını kaçırsa da, Jungkook derin bir nefes alarak ona doğru eğilmiş ve yüzünü yüzüne yaklaştırmıştı.

"Bunu yapmak zorundaydım. Beni buna mecbur bıraktın..."

Fısıldamasının ardından Suga yutkunmasına engel olamamıştı.

Tişörtünün açıkta bıraktığı boynunda hissettiği dudakların ardından ise büyük odada tek başına kalmıştı.

Ve lanet olsun ki arkasındaki acı ve bacaklarındaki yanıklar ile bu yataktan nasıl kalkabileceğini hiç bilmiyordu...

******

"Bay Park'a mı gideceksiniz?"

Namjoon arabayı kullanırken konuştuğunda Jungkook arka koltukta otururken onu onaylamıştı.

"Evet."

"Bir sorun mu var efendim?"

"Hayır, sadece artık Suga'nın bu karşı çıkmalarından sıkıldım."

"N-ne yapacaksınız?"

Jungkook çoğu zaman yasal olamayan şeyler ile bir şeyler yapardı ve .Namjoon Jungkook'un yapacaklarından korkuyordu. Onun yaptığı pislikleri her zaman temizleyen kişi kendisiydi ve şu an tek isteği Jungkook'un büyük bir şey yapmamasıydı.

Ama Jungkook ona hiç beklemediği bir cevap verdi;

"Tedavi olacağım."




Tedavi derken iyileşmek değil, kendini kontrol etmeyi öğrenmesi sadece.

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin