"Hallettin mi?"
Jungkook üzerindeki hasta önlüğü ile doktoru bekliyordu ve yanına gelen Namjoon etrafı süzerek ardından bakışlarını Jungkook'a çevirmişti.
"Evet."
"Herkes onun yurtdışına çıktığını düşünüyor değil mi?"
Namjoon başını sallamıştı.
"Yurtdışına çıktığını ve şirket hisselerini de size bıraktığını.."
Jungkook memnun olmuşcasına gülümsemişti. Bunu o sürtüğe daha önce yapmalıydı.
"Suga... O nasıl?"
"Seokjin ile konuştum ve iyi olduğunu söyledi efendim. Sanırım... O yeni hayatına alışıyor."
"O böyle bir hayatı haketmiyor, onun elinden aldığım şeyler o kadar fazla ki..."
Jungkook'un acı çeker gibi olan yüz ifadesi Namjoon'un şaşırmasına sebep olmuştu.
Jeon Jungkook'un sadece basit birisine karşı bu kadar aciz olması her defasında onu şaşırtıyordu.
Kapının açılması ile ise odadaki ikilinin bakışları o tarafa çevrilmişti ve Jungkook gördüğü doktor ile yutkunmasına engel olamamıştı.
"Hazır mısınız Bay Jeon?"
~~~~
"Bu gece için hazır mısın oğlum?"
"Ağlama..."
"Sadece küçük birkaç çizik."
"Babana çok güzel zevk veriyorsun."
"Acı çekmeni seviyorum."
"Annene de bunları yapıyordum biliyor musun?"
"Göbek deliğine bu bıçağı sokmam seni öldürür mü?"
"Kanının tadı... Güzel."
"Tüm vücudun kana bulanana dek, gözlerin sonsuzluğa kapanana dek, ölene dek bu acıyı çekeceksin..."
Kahkaha, kan, acı, gözyaşı, birbirine çarpan vücutlar ve iğrenç zevk inlemeleri...
Yıllar sonra tekrar beynine dolan şeyler Jungkook'un gözünden bir damla yaşın akmasına sebep olmuştu.
O da Suga'ya bunların hepsini yaşatmıştı. Üvey babasının kendisine yaptığı her şeyi, o da Suga'ya yapmıştı.
Tüm bunlar aklına geldiğinde kendini öldürmek istiyordu.
Ölmek ve Suga'yı bir kez olsun mutlu etmek istiyordu...
~~~~~
"Bay Jeon?"
Jungkook hissettiği büyük bir baş ağrısıyla zorlukla gözlerini araladı, karşısındaki doktora bir süre bakarak şiddetli baş ağrısı yüzünden gözlerini tekrar kapatmış ve kendisini beynindeki çınlama ile baş başa bırakmıştı.
Neler oluyordu? Neden kendini bu kadar güçsüz ve yorgun hissediyordu.
Ah... Emin olun beyninizin içine elektrik verilseydi siz de öyle olurdunuz.
Birkaç bölümdür Suga'yı doğru düzgün göremiyoruz biliyorum, ama telafi edeceğim :)
Ve finale az kaldı,
Ama hâla yapmak istediğim çok şey var...
Napacağım bilmiyorum xbdksjskjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.