44- Kıyafet(?)

6.7K 591 81
                                    

"Bu bence sana çok güzel olur. Git ve dene, üzerinde görmek istiyorum."

Jungkook elindeki şirin(?) küçük kıyafeti karşısındaki bedene gösterirken aynı zamanda pis pis sırıtarak konuşmuştu.

Suga ise Jungkook'un elindeki saçma, seksi ve kuyruklu kıyafeti gördüğünde gözlerinin büyümesine engel olamamıştı. Cidden... Nasıl bir mağazaydı burası?

"Sapıttın mı sen!?"

Omuz silken Jungkook, elindeki kıyafeti Suga'ya vermiş ve onu kabine doğru itelemeye başlamıştı bile.

Aynı zamanda yüzündeki gülümseme ile konuşuyordu.

"Hayır sapıtmadım, sadece o kıyafetin içinde ne kadar seksi görüneceğini merak ediyorum. Eğer istersen sana bunu başka yollarla da giydirebilirim?"

Suga Jungkook'un son cümlesi ile yutkunma isteğine engel olamamıştı.

Aklına gelen tek yol Jungkook'un ona yine eskisi gibi davranarak bunu zorla, acı çektirerek yaptırmasıydı.

Fakat o bu düşünceyi aklından silerek kabine kendi isteğiyle girmiş ve korku yüzünden hızlanan nefeslerini düzenlemeye çalışmıştı.

Neden hâlâ ondan korkuyordu ki? Neden Jungkook'un iyi birisi olacağına inanamıyordu? Neden her şey bir oyun gibi geliyordu...?

Terlediğini hissettiğinde hızla üzerindekilerden kurtulmuş ve birkaç dakika içinde kendisine gelerek Jungkook'un beğendiği kıyafeti üzerine geçirmişti.

Aynaya baktığında gördüğü görüntü ile utançtan ölmek üzereydi. Altındaki boxer şeklindeki şort ve şortun omuzlarına geçirdiği askıları, ah bir de arkasındaki beyaz kuyruk... Cidden, kim böyle bir kıyafet alırdı ki? Ya da pardon, bu bir kıyafet miydi ki?

"Giydin mi?"

Dışardan gelen tanıdık ses ile Suga aynada kendisine tekrar bakmış ve sinirle bağırmıştı.

"Bununla buradan çıkmam ben! Eğer çok görmek istiyorsan gel burada gö-"

Kabin kapısının tıklatılması ile Suga'nın lafı yarıda kalmıştı ve tanıdık ses tekrar duyuldu.

"Kilidi aç..."








Saçmlmyn tabi ki de finale kadar yazck şeyim olmdğı için bölümleri kısa yzmyrm.s.s.S

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin