1 hafta sonra
Suga dizinde yatan Jungkook ile tedirginlikle sürekli yerinde kıpırdanıp duruyordu. Neden sülük gibi yapışmıştı ki sanki? Bir an bile yalnız bırakmıyordu.
"Eğer rahatsız oluyorsan kalkabilirim."
Suga duyduğu ses ile şaşkınlıkla konuşmuştu.
"Hayır, yani şey... Sadece garip."
Dizindeki ağırlığın kalkması ile Suga karşısında gördüğü yüz ve koyu gözler ile yutkunmuştu. Yüzlerinin arasındaki boşluğun bu kadar az olması kalbini hızlandırıyordu.
"Ne garip Suga?"
"Değiştin, ve sen... Çok iyisin."
"Bunu istemiyor muydun?"
Başını olumsuz anlamda sallayan beden ile Jungkook kaşlarını çatmıştı.
"Sadece bana zarar vermemeni istiyordum, bana dokunmamanı değil."
Jungkook kuruyan dudaklarını ıslatırken gözlerini Suga'nın gözlerine dikmişti.
Dudaklarını ince dudaklar ile birleştirdiğinde ise Suga karşılık vererek özlediği dudakları sömürmeye başlamıştı.
Sırtı üzerinde oturdukları kanepe ile buluşurken, Suga elleri ile üzerindeki bedenin saçlarını kavramış ve sanki daha fazla öpebilecekmiş gibi, daha fazla hızlanabilecekmiş gibi öpmeye devam ediyordu.
Jungkook nefes nefese bir şekilde dudaklarını Suga'nın dudaklarından ayırdığında yüzünü şehvetin ardından acı bir ifade esir almıştı.
"Korkuyorum..."
"Neden korkuyorsun?"
"Sana zarar vermekten."
Bir anlığına Suga kendisi de korksa da ardından güven verici bir şekilde gülümsedi.
"Tedavi olduğunu söylemiştin?"
"Başarılı bir şekilde sonuçlandığını bilemeyiz..."
"Eğer denemezsek başarısız bir şekilde sonuçlandığını da bilemeyiz."
Jungkook bir süre öylece Suga'ya bakmaya devam etmiş ve iç çekerek kısık sesi ile konuşmuştu.
"Ellerini bağlamayacağım. Eğer kendimi kaybederek sana zarar verirsem bana vurabilirsin."
Duyduğu şeyler Suga'nın gülümsemesine sebep olmuştu ve başını salladı.
"Pekâlâ."
"Ama önce benim duş almam, dişlerimi fırçalamam ve saçlarımı düzeltme-"
Jungkook'un heyecanlı konuşmasını Suga'nın sinirli sesi bölmüştü.
"Tanrım! Jungkook, ilk defa sevişmiyoruz!"
Eheueheuhe çok güzel yerde kestim :))
Böyle yerlerde kesmeyi seviyorum chdkdbjxsjsos
denistear 'ın doğum günü için, erken bir doğum günü hediyesi oldu ama olsundu :)
Doğum günün kutlu olsun 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.