15- Koltuk fantezisi

9.2K 698 187
                                    

"Nasıl hissediyorsun?"

"Bu ahhm... çok güzel."

Suga inlemeleri arasında konuşurken Jungkook kucağındaki çıplak bedeni izliyordu ve gülümsemişti. Penisini saran duvarlar ve önündeki bu güzellik onu kendinden geçiriyordu.

"Çok güzelsin."

Suga dudağını ısırırken Jungkook'un kucağında yavaş hareketlerine devam etmişti ve bir süre sonra içine dolduran sıvı ile penisinde hissettiği eller onun da boşalmasına sağlamıştı.

Vücudundaki acılara rağmen bunu tekrar yapmıştı. Çünkü Jungkook Suga kucağında otururken ondan bunu yapmasını istemişti. Suga'dan tüm kontrol onda iken kendisine zevk vermesini istemişti. Ona biraz olsun zevk vermek istiyordu...

Suga kucağında zıplarken ona zarar vermemek için kendisini zor tutmuştu. Ona bu haldeyken zarar verirse eğer durumu daha kötü olacaktı. Sadist bir insan bunu her zaman hesap eder ve sadece sadist yönünü tatmin etmek için daha küçük şeyler yapardı. Jungkook da sadece Suga'nın kalçasını morartacak derecede sıkmakla yetinmişti.

Bu akşam Suga'nın fazlasıyla zevk aldığı bir gece olmuştu. Çünkü Jungkook ona sürekli çok güzel olduğunu söylemiş ve gözlerini bir saniye bile ondan ayıramamıştı.

Jungkook, üzerindeki bedenin kalkarak kendisini kanepenin diğer tarafına bırakması ile ayağa kalkmıştı ve yerdeki boxerını alarak üzerine giydi.

Kanepedeki bedeni kucağına alırken duyduğu acı inleme ile bakışlarını onun yüzüne çevirmişti.

"Acıyor..."

Yorgunluk ile sesi kısık çıkan beden konuştuğunda Jungkook ifadesiz yüzü ile merdivenlere yönelmişti. Normalde olsa bunu Namjoon veya Seokjin'den isterdi ama bu akşam için ikisini de erkenden evlerine yollamıştı.

*****

Jungkook, Suga'nın sırtını yatakla buluşturduktan sonra anında uyuduğunu farkettiğinde üzerini örterek odadan çıkmıştı.

Kendi odasına girdiğinde yatağın yanındaki çekmeceden bir jilet almıştı. Elindeki jilete boş gözlerle bakarken canının yanacağını umursamadı ve odasındaki banyoya girerek kapısını kilitledi.










:)
:)
:)
Error veren beyinlerinizden öpüyorum xvsjakahdkajlad

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin