Uzun bölüm istediniz, uzun yazdım.100+ yorumdan sonra yb gelecektir.
Suga karşısında onu bekleyen Bay Kim ile yutkunmuştu. Jungkook'un sabah kendisine söyledikleri bile onun korkmasına yetmişti. O bu gece... Jungkook'un sadist yönünü mü görecekti?
"Bay Jeon sizi bekliyor..."
Bay Kim'in konuşması ile Suga başını sallayarak oturduğu yataktan kalkmıştı ve odasından çıkarak Jungkook'un odasına doğru yürümeye başladı.
Arkasından Bay Kim'in gelmemesi onu şaşırtsa da boşvermişti ve odaya geldiğinde önündeki koyu renkli kapıya vurarak içerden gelecek sesi bekledi.
"Gir."
İçeriden gelen ses ile derin bir nefes alarak içeri girdiğinde elleri cebinde ve üstsüz bir Jungkook görmesiyle Suga'nın gözleri büyümüştü. Jungkook'un ise yüzündeki soğuk ve korkutucu ifade sabahki ile aynıydı.
Suga'nın bakışları hâlâ Jungkook'da iken onun soğuk sesini duymuştu.
"Üzerindeki her şeyi çıkar ve yatağa geç."
Suga bakışlarını Jungkook'un yüzüne çevirdiğinde Jungkook'un ifadesiz yüzüyle kendisine baktığını gördüğünde dediğini yaparak üzerindekileri çıkarmaya başladı. Jungkook bir süre onu izlemiş ve ardından da büyük gardolabına yönelerek içinden bir şeyler çıkarmaya başlamıştı.
Suga'nın yatağa uzanması ile Jungkook çıkardığı kelepçeler ile ellerini hızla yatak başlığına kelepçledikten sonra elindeki siyah kumaş parçası ile de gözlerini bağlamıştı. Bu seferki kelepçeler bileğini kesmesi için değildi... Bileğini saracak şekilde ve ellerini kesilerek bile olsa kelepçelerden kurtaramaması içindi sanki....
Suga'nın gözündeki bez görüş açısının kararmasına sebep olurken nefes alış verişleri hızlanmış ve kasıklarında Jungkook'un ağırlığını hissetmişti.
Jungkook Suga'nın kasıklarında otururken elindeki saç teli kadar ince olan ipi Suga'nın kahverengi göğüs ucuna bağlamaya başlamıştı. İnce ipi, Suga'ya acı vermesi için sıkı bir şekilde bağlıyordu.
"Bugün Seokjin ile iyi anlaşmışa benziyordun..."
Aynı işlemi diğer göğüs ucuna da uygularken konuşmaya devam etti.
"İyi anlaşman gereken kişi o değil."
Suga göğüs uçlarını kesen ince ip ile dudağını ısırmıştı ve konuşmak için ağzını açacağı sırada karnında hissettiği soğuk metal titremesine neden olmuştu.
"Şimdi ne yapacağım biliyor musun?"
Jungkook altındaki eşorfmanından ve boxerından kurtulduktan sonra Suga'nın bacak arasına yerleşmişti.
"Seni sertçe becereceğim, ve içine her giriş çıkışımda karnındaki bu jilet beyaz vücudunu kana bulayacak..."
Jungkook penisini Suga'nın içine sert bir şekilde ittiğinde odada Suga'nın acı çığlığı yankılanmıştı. Suga'nın kuru deliğine giren büyük penis ve karnındaki jiletin yaptığı küçük kesik gözlerinin dolmasına neden olmuştu.
Jungkook'un sert girişleri devam ederken Suga'nın karnındaki jilet kesikler oluşturmaya devam ediyordu.
Jungkook ise penisini saran duvarlar sayesinde aldığı zevk ile derince inliyordu.
Suga'nın bacaklarını iki yanda havaya kaldırması ile karnındaki jilet daha fazla ve daha derin kesikler oluşturmaya başlamıştı. Akan kanları altındaki beyaz çarşafı kirletiyordu ve kasıklarına doğru akan kanı Jungkook penisini Suga'nın içinden çıkararak, sertleşmiş olan penisini altındaki bedenin kasıklarındaki kanın üzerinde gezdirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.