12- Kıskançlık

8.9K 776 216
                                    

"Bir şey sorabilir miyim?"

Suga oturduğu yemek masasında karşısındaki kendisi için yemek hazırlayan Seokjin'i izliyordu.

"Tabii sor."

"Ağrı kesicilerin yerini biliyor musun?"

Suga arkasındaki acı yüzünden  yüzünü buruşturarak sorduğunda  Seokjin olumsuz anlamda başını sallamıştı.

"Bay Jeon herhangi bir ilaç kullanmanı istemiyor Suga. Bilmiyorum ama bilsem bile söyleyemem."

Suga gözlerini kapatarak derin bir nefes aldıktan sonra arkasına yaslandı. Cidden... Jungkook'un amacı neydi..?

"İstersen sana bir bitki çayı yapabilirim? Neren ağrıyor?"

Seokjin bir anne gibi ilgiyle sorduğunda Suga dudağını ısırdı. Ağrıyan yerini ona söyleyemezdi... Ama belki de bu evde olanları Bay Kim biliyorsa o da biliyordur?

"Önemli bir ağrı değil. Şey... Sen bu evde olan her şeyi biliyorsundur değil mi?"

Seokjin elindeki tavadaki pişirdiği yumurtaları tabağa koyarak Suga'nın önündeki masaya bırakmıştı ve ellerini masaya yaslayarak konuşmaya başladı.

"Senin yaşadıklarından bahsediyorsan, evet biliyorum. Zaten  bunun için işe alındım. Beslenmen ile yaraların iyileşecektir. Bileğindekiler gibi..."

Seokjin gözleriyle bileğini işaret ettiğinde Suga bakışlarını bileğindeki iyileşmek üzere olan kesiklere çevirmişti.

"Ayrıca senin sadece beslenmen ile de ilgilenmeyeceğim. Aynı zamanda doktorunum da. Yaraların ile ben ilgileneceğim ve sana verebileceğim tek ilaç sadece ölmeni engellemek için olabilir..."

"Ne?! Neden bana bir şey olduğunda beni hastaneye götürmek yerine bana aşçı olan bir doktor tutuyor?"

Sikeyim tek derdi benim ölmemi istememesiydi! Gerisi umrunda bile değildi.

"Bay Jeon onun olana hiç kimsenin dokunmasını istemez. Beni de evli olduğum için bu işe kabul etti..."

Seokjin bakışları Suga'nın arkasına kayarken konuşmaya devam etti.

"...Ama emin ol şu an bana bile bakışları beni öldürmek ister gibi."

Suga arkasını dönmesi ile gördüğü Jungkook'la yutkunmuştu. Jungkook'un sert bakışları Suga'ya kayarken soğuk sesiyle konuşmuştu.

"Bundan sonra merak ettiğin soruları bana sor. Ben gerkenlerin cevabını veririm."

Suga Seokjin'in dedikleri ile Jungkook'un kendisini kıskandığını düşünse de konuşmalarını duyduğu için buna kızmış olabileceğini de düşünmeden edemiyordu. Jungkook'un kendisine bakan koyu gözleri korkmasına neden oluyordu.

"S-sen neden geldin?"

"Almam gereken bazı dosyalar var. Sen yemeğini ye."

Suga başını salladığında Jungkook Seokjin'e kısa bir süre bakmış ve merdivenlere yönelmişti. Gerçekten kıskanıyor muydu..?

Bir süre sonra Jungkook'un elindeki dosyalar ile tekrar merdivenlerde  görünmesi ile Suga kahvaltısına devam etti.

Birkaç saniye sonra ensesinde hissettiği nefes ise bir anda donup kalmasına sebep olmuştu.

"Bu akşam benim için tekrar hazır ol. Bu gece gerçek beni göreceksin..."

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin