Önceki bölümde gerçekten çok fazla hata yapmışım. Farkettiklerimi düzelttim ama kaçırdıklarım varsa özür dilerim >.<
İyi okumalar~
Suga karnında hissettiği keskin acı ile gözlerini açarken karşısında gördüğü beden gülümsemişti.
"Biraz daha uyanmasaydın öldüğünü düşünmeye başlayacaktım."
Seokjin kollarını göğsünde bağlamış bir şekilde konuşmuştu.
Suga ellerini zorlukla karnına götürdüğünde hissettiği bez parçası ile gözlerini kapattı ve yutkundu. Göğüs uçlarındaki ve dudağındaki sızı ise ona bedeninin artık hiçbir yerini kullanamayacağını hissettiriyordu. Arkasındaki acı bunların yanında bir hiçti...
"Bay Jeon sabaha karşı beni aradı. Geldiğimde seni bu şekilde bulacağımı inan tahmin edemezdim... Eğer aynı şeyleri sana, sen iyileşmeden tekrar yaparsa bu sefer seni kurtarmak için ben bile bir şey yapamam."
"Yapsın..."
Suga kısık çıkan sesiyle konuştuğunda Seokjin şaşkınlıkla ona bakmaya başlamıştı.
"...Böylece ölürüm ve kurtulmuş olurum değil mi?"
Yataktakinin duygusuzca söylediği şeyler ile Seokjin başını eğerek burukça gülümsemişti.
"Ben artık gideyim. Bay Jeon birazdan gelecektir, durumun hakkında bilgi vermem lazım."
Suga başını sallamakla yetinmişti. Jungkook'un kendisine olan bu davranışlarını hiçbir zaman anlayamayacaktı.
*****
"Kendini nasıl hissediyorsun?"
Seokjin elindeki tepsi ile odaya girerken sorduğunda Suga başını ona çevirmiş ve gülümsemişti.
"Daha iyiyim. En azından artık hareket edebiliyorum..."
Suga'nın gülümsemesine karşı, karşısındaki beden de gülümsemişti. Elindeki yemek tepsisini yatağın yanındaki komodine bırakarak koltuğa oturdu ve dudağını ısırarak konuşmaya başladı.
"Bay Jeon aşağıda... Yemek yedikten sonra senin de aşağıya inmeni istedi Suga."
Suga kaşlarını çatarken elindeki kaşığı tekrar tepsiye bırakmış ve histerik bir kahkaha atmıştı.
"Sen ciddi misin? Bu halde onun yanına inebileceğimi mi düşünüyor cidden!?"
Yüzü ciddileşirken sinirle söylediği şeyler ile Seokjin sadece omuz silkmişti.
"Üzgünüm..."
***
Suga zorlukla yataktan kalkmıştı ve odasından çıktığında kapısının önündeki Namjoon eğilerek konuşmaya başlamıştı.
"Ben de sizi çağırmaya geliyordum. Bay Jeon salonda sizi bekliyor."
Suga göz devirmiş ve Namjoon'a gülümseyerek merdivenlere yönelmişti.
Merdivenlere inerek büyük salona ulaştığında gri L koltukta, gayet spor giyinmiş bir şekilde elindeki tablet ile oturan bir Jeon görmüştü.
Yutkunarak koltuğa yaklaşmış ve karnındaki acı ile zor da olsa o da koltuğun yatay tarafına oturmuştu.
"Gel."
Koltuğun uzun tarafında bacaklarını uzatarak oturan Jungkook gözlerini tabletinden ayırmadan konuştuğunda Suga bakışlarını ona çevirmişti.
"Ne?"
"Kucağıma..."
Jungkook elindeki tableti bırakarak gözlerini Suga'ya diktiğinde Suga başını sallamıştı.
Ayağa kalkarak Jungkook'un kucağına yerleşeceği sırada Jungkook kıvırmış olduğu tek bacağını da uzatmıştı ve Suga da yavaşça dizlerinin üzerine yerleşmişti.
Jungkook'un aniden bacaklarını kendisine çekmesi ile kucağındaki beden kasıklarına kayarken kucağındaki bedenin elleri omuzlarını tutmuştu. Suga büyük gözlerle Jungkook'a bakarken Jungkook'un bir anda tişörtünü sıyırması ile geri çekilmeye çalışmıştı. Korkuyordu... Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan.
Jungkook'un işaret parmağını açtığı vücuttaki beyaz sargı bezinde gezdirirken dudaklarını yalamıştı.
"Demek sargı bezi sarılacak kadar derin kesiklermiş..."
Suga karnındaki sargıda gezinen parmak ile titrerken Jungkook'un omzundaki elleri ile omzunu sıkmaya başlamıştı.
Bakışlarını başka yöne çevirmesi ile Jungkook'un bakışları yüzüne çıkarken elini karnından çekmiş ve Suga'nın yüzünü kendisine çevirmişti.
Dudaklarına kapanarak öpmeye başladığında Suga dudağındaki Jungkook'un diş izleri yüzünden oluşan yaraların üzerinde tekrar Jungkook'un dişlerini hissetmişti.
Suga öpüşmeleri arasında acı ile Jungkook'un ağzına inlemelerini bırakırken Jungkook'un elleri Suga'nın belini sarmıştı.
Jungkook dudaklarını ayırdıktan sonra Suga'nın boynuna eğilmişti ve gözlerini kapatarak burnunu boynunda gezdirirken konuşmaya başladı.
"Zamanla alışacaksın. Acı... seks... ve benim dengesizliklerime."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.