30- Min Yoongi

6.8K 711 248
                                    

Önceki bölümlerdeki yorumlarınız gerçekten beni çok mutlu etti, hepinize çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum~ ❤


Jungkook önündeki yatakta baygın bir şekilde yatan bedeni izlerken, kuruyan dudaklarını ıslattı.

Ardından da bakışlarını karşısındaki Namjoon'a çevirerek sormuştu.

"Neden gelmiş?"

"Para için, sanırım artık daha fazla para istiyor."

Jungkook histerik bir kahkaha attığında kapının tıklatılması ile  Seokjin elindeki yemek tepsisi ile içeri girmişti.

"Hâlâ uyanmadı mı?"

Seokjin'in sorusuna karşılık Namjoon başını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Biraz önceki Bayan... Tekrar geleceğini söyleyerek gitti."

Jungkook, Seokjin'in söylediği şeyler ile sert bakışlarını ona çevirdi ve ardından da Namjoon'a çevirerek soğuk sesiyle konuştu.

"Ondan kurtul, eğer bir daha bu eve para istemeye gelirse sen suçlu olursun."

Namjoon şaşkınlık ve korku ile eğilerek onu onaylamıştı.

"Peki efendim."

Jungkook'un bakışları tekrar yataktaki bedene çevrilirken ayağa kalkmıştı ve elini onun yanağına koyarak baş parmağı ile yanağını okşamaya başladı.

Daha sonra ise odadaki ikiliyi umursamadan dudaklarına bir öpücük bırakmış ve odadan çıkmıştı.

~~~

Jungkook, Namjoon ile odaya girdiğinde Seokjin hâlâ yatakta baygın yatan bedenin başında oturyordu.

"Neden uyanmıyor?"

Jungkook kaşları çatık bir şekilde sorduğunda yatağın başında oturan beden omuz silkmişti.

"Bilmiyorum..."

Jungkook derin bir nefes alırken kolundaki saate bakmış ve konuşmuştu.

"Benim şirkete gitmem gerekiyor, uyandığında bana haber ver."

"Tabii."

Seokjin başını sallayarak konuştuğunda Jungkook, Namjoon ile odadan çıkacağı anda Seokjin'in sesi tekrar duyulmuştu.

"Uh uyanıyor!"

Jungkook duyduğu şeyler ile yatağa yaklaşırken içindeki heyecana engel olamıyordu.

"İyi misin?"

Merakla sorduğunda Suga boş bakışları ile ona bakıyordu.

Jungkook bakışlarını bir saniye bile ondan ayırmazken Seokjin ve Namjoon merakla onları izliyordu.

Suga'nın cevap vermemesi ile Jungkook endişelenmeye başlamıştı, ve Suga Jungkook'u daha fazla endişelendirecek şeyleri söylemişti.

"Min Yoongi... Bu benim, değil mi?"

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin