Jungkook'un odaya girmesi ile Sokjin eğilerek ona selam vermiş ve odadan çıkmıştı. Jungkook'un bakışları ona ne yapması gerektiğini anlatıyordu. Konuştukları seks konusu ise onu daha fazla geriyordu.
Odada Suga ile yalnız kaldıklarında gözlerini Suga'nın üzerine dikmişti.
"Ne konuşuyordunuz?""H-hiçbir şey."
Jungkook, elleri beyaz spor gömleğinin altına giydiği siyah pantolonunun ceplerindeyken yatağın yanında dikiliyordu ve tekrar konuştu.
"Pekâlâ..."
Yatağın ucuna oturduğunda Suga'nın bakışları ona çevrilmişti.
"Nasılsın?"
Jungkook'un sorduğu şey ile Suga şaşkınlıkla Jungkook'a bakmaya devam ediyordu. Az önce nasıl olduğunu mu sormuştu..?
"İyiyim... Sadece biraz acıyor."
Jungkook başını sallamıştı ve ardından ayağa kalkarak elini Suga'ya uzattığında Suga sorar gözlerle ona bakıyordu.
"Gel."
"Nereye?"
Jungkook gülmüştü.
"Odama gideceğiz."
Evet Suga'yı şimdi istiyordu çünkü akşam geç geleceği ve yorgun olacağı için yapacağı tek şey uyumak olacaktı.
Suga derin bir nefes alarak yataktan kalkmıştı ve Jungkook elini tutmadığında başını yana yatırmış ve kaşlarını çatmıştı.
Odadan çıkan beden ile Jungkook da odadan çıktı. Odasına doğru yürürken çalan telefonu ile duraksayarak yine ifadesiz yüzü ile aramayı cevapladı. Uh... Galiba bu aralar sadece Suga'ya gülümsüyordu...
"Hazırlıklısın?"
Jungkook telefon konuşması bittikten sonra odasına gitmişti ve yatakta çıplak bir şekilde oturan Suga'ya bakarak konuştuğunda Suga omuz silkti.
"Çabuk bitmesini istiyorum. Uykum var ve uyuyacağım."
Jungkook büyük yatağa yaklaşarak boş tarafına oturup bacaklarını da uzattıktan sonra bacaklarına yavaş bir şekilde vurmuştu.
"Otur."
Suga dediğini yaparak Jungkook'un kucağına yerleştiğinde Jungkook ellerini kucağındaki bedenin sargı bezi sarılı olan beline sarmıştı.
"Birkaç gün boyunca yapacağımız tek şey öpüşmek olacak..."
"Neden?"
"Merak etme... Benim çıkarlarım için."
Kucağındaki bedenin çenesinden tutarak yüzünü yüzüne yaklaştırmaya başlarken konuştuğunda meraklı gözler onu izlemeye devam ediyordu.
Dudakları birleştiğinde Suga'nın elleri Jungkook'un saçlarına gitmişti ve Jungkook'un sert öpüşlerine karşılık vermek için uğraşıyordu. Alt dudağının çekilerek bırakması ile kısa süreliğine de olsa nefes almıştı.
Jungkook Suga'nın dudaklarını büyük bir açlıkla öpmeye devam ederken Suga'nın çıplak kalçası kasıklarında öpüşlerine uyumlu bir şekilde hareket ediyordu ve şu an... İçkiye ihtiyacı vardı.
Jungkook, Kucağındaki bedeni karnına zarar vermeden hızla altına alarak üzerine çıkmıştı. Suga kırmızı ve ıslak dudakları ile şu an altında çırılçıplak bir şekilde yatıyordu ve derin bir nefes alarak bir süre sadece onu izledi.
Tekrar dudaklarını ince dudaklar ile birleştirdiğinde Suga da öpücüklerine karşılık vermeye başlamıştı.
Suga'nın kıvrılan dizi Jungkook'un erkekliğine baskı uyguladığında Jungkook dudaklarından ayrılmış ve tıslamıştı.
"Sikeyim yapma şunu!"
"N-neyi?"
Suga bilerek yapmadığı şeyler için korkarken Jungkook dudağını ısırmıştı ve derin bir nefes aldı.
"6 gün... Sadece 6 gün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.