1 hafta sonra
Jungkook sabahtan beri evde yoktu ve Suga yine yemek yiyerek ve Seokjin ile sohbet ederek gününü geçirmişti. Günlerdir, hatta haftalardır bu evden çıkmamıştı. Artık normal bir hayat istiyordu...
Her gün, hatta bazen günde birkaç kere bile Jungkook ile seks yapıyorlardı. Bu sekslerden hemen hemen her birinde de Suga'nın vücudunda yeni yaralar eklenmişti.
Jungkook'un soğukluğu ve sert kişiliği hiçbir zaman değişmemişti. Tabii, bazı dengesizlikleri dışında.
Suga odasındaki banyonun aynasında çıplak göğsündeki izlere bakarken ellerini izlerin üzerine götürerek derin bir nefes almıştı.
Aynada elinin yansımasını gördüğünde bakışları kesiklerle dolu olan bileklerine kaymıştı. Her gece bileklerine takılan kelepçeler, her onlardan kurtulmaya çalıştığında bileklerine yeni kesikler ekliyordu.
Neden bunca şeye rağmen ölmüyordu ki?!
Sinirle odasına giderek yatağın üzerindeki gri tişörtünü almış ve üzerine geçirmişti.
Merdivenleri inerek salona Seokjin'in yanına geçtiğinde Seokjin elindeki mısır leğeni ile film izliyordu ve Suga'yı gördüğünde gülerek konuştu.
"Bay Jeon aradı ve seni sordu. Tanrım! Seni cidden önemsiyor."
"Ölüp ölmediğimi merak etmiştir..."
Suga Seokjin'in yanına otururken konuştuğunda yanındaki beden derin bir nefes vererek elindeki patlamış mısırı önündeki sehpaya bırakmış ve Suga'ya dönerek konuşmuştu.
"Neden bu kadar çok ölmekten bahsediyorsun sen?!"
Suga sadece omuz silkmişti ve önündeki televizyona odaklanarak patlamış mısır leğenini kucağına aldı.
Suga oturduğu koltukta televizyon izlerken çalan zil ile başını kapıya çevirmişti.
Kapıya bakmak için kalkacağı sırada Seokjin ondan önce davranarak ayağa kalkmış ve kapıyı açmıştı. Karşısında gördüğü kişi ile nazik bir şekilde konuşmuştu.
"Buyrun?"
Yine kısa bir bölüm oldu biliyorum, uzun bölümler yazamayacağımı belirtmiştim lütfen neden kısa demeyin :'(
Kısa olduğu hakkında yorumlar almak kendimi kötü hissettiriyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
Fiksi PenggemarJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.