24- Beni siken sensin!

8K 727 351
                                    

Suga uyurken kapının çalmasını duymazken kapıdaki Namjoon derin bir nefes almış ve içeri girmişti.

Uyuyan bedeni görmesi ile geldiğini belirtmek için boğazını temizledi ama hâlâ uyuyan beden hiçbir tepki vermiyordu.

"Suga?"

"Hm?"

Suga homurdanarak konuştuğunda Namjoon göz devirmişti.

"Bay Jeon kahvaltıya sizi bekliyor."

Uyuyan beden tek gözünü açarak karşısındakine baktıktan sonra aniden yatakta doğrulmuştu.

"Neden beni bekliyor?"

"Bilmiyorum... Ama siz dün gece ne yaptınız?"

"Ne yapmışız?"

Suga hızla konuştuğunda Namjoon omuz silkmişti.

"Bunu ben bilemem."

Namjoon konuştuğunda Suga daha fazla meraklanmıştı. Aslında, bir şey yapmamışlardı ama Namjoon'un dediği şey ona bilmeden bir şey yapmış olabileceğini düşündürmüştü.

"Tamam, geliyorum."

Namjoon başıyla onaylayarak odadan çıktığında Suga da yataktan kalkarak saçlarını düzeltirken banyoya yöneldi.

~~~~~~

Suga aşağıya indiğinde masada oturmuş bir şekilde ifadesiz yüzü ile kahvesini içen Jungkook'u görmüştü.

Masaya yaklaşarak Jungkook'un karşısındaki sandalyeye oturacağı sırada Jungkook soğuk sesiyle konuştu.

"Oraya değil..."

Bakışlarını Suga'ya çevirmiş ve devam etmişti.

"Kucağıma oturacaksın."

Suga Jungkook'un soğuk ve emirler veren hâli ile derin bir nefes almıştı. İki kişilikli falan mıydı acaba?

Jungkook'un yanına gittiğinde Jungkook sandalyesini biraz geriye itmiş ve Suga'ya oturması için yer açmıştı.

Suga Jungkook'un kasıklarına oturduğunda Jungkook erkekliğinde hissettiği kalça ile yutkunmuş ve kucağındakinin kulağına fısıldamıştı.

"Dizime oturacaksın..."

"Dizine oturduğumda kalçam acıyor."

Jungkook gözlerini kapatırken derin bir nefes almıştı ve elini kucağındakinin beline attı. Eli ile ince beli sıkarken Suga acı ile yüzü buruşturmuştu.

"Emin ol eğer orda oturmaya devam edersen sadece kalçan acımayacak."

Suga duyduğu şeyler ile yutkunmuştu ve kucağında oturduğu bedene döndü ve ağlamaklı sesi ile konuşmaya başladı.

"Beni siken sensin! Acıyor işte, madem tahrik olacaksın o zaman kucağına oturmamı istemeyeceksin."

Jungkook alayla gülmüştü.

"Siken mi?"

Suga, dediği şeyin farkına vardığı anda gözleri büyürken oturduğu yerden kalkmaya çalışmış ve Jungkook'un belindeki eli başarısız olmuştu.

"Gerçekten çok terbiyesizsin."

"Yanlışlıkla dedim..."

Jungkook başını kucağındakinin boynuna yaklaştırarak konuşmuştu.

"O zaman ben de bu gece seni yanlışlıkla sikeceğim."

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin