"Neden içtiğimi merak ediyordun değil mi? İçiyorum çünkü seni becermeyeceğim, sen kendini becereceksin."
~~~~~~~~~~~~~
Yoongi karşısındaki adamın söyledikleri ile şaşkınca konuşmuştu.
"N-ne? Nasıl yapacağım?"
Jungkook'un kaşları şaşkınlıkla havaya kalkarken gülmüştü.
"Sadece hafızanı kaybettin. Kendini nasıl tatmin edeceğini de mi bilmiyorsun?"
Yoongi bir süre kendini becermek derken Jungkook'un ne demeye çalıştığını düşünmüştü. Aklına gelen şey ile ise derin bir nefes vermişti. Ah hadi ama... Kim buna kendini becermek derdi ki?
"Hazırlamak gibi mi?"
Jungkook başını sallarken onaylayıcı bir ses çıkarmıştı.
"Aynen öyle yapacaksın ama daha seksi bir şekilde. Bana kendini göster bebeğim. Benim gözlerimin önünde, benim komutlarımla kendini becerirken delilercesine inle."
Yoongi dudağını ısırırken Jungkook çoktan ayağa kalkmış ve odasındaki koltuğuna yerleşmişti.
"Sözünü unutma."
Yoongi bir söz vermişti ve bu sözden pişman olmamak için dua ederken üzerindeki tişörtten kurtuldu. Dağılan saçları düzeltmesinin ardından elini
pantolonuna atmıştı ve pantolonunu çıkarırken Jungkook'un gözleri hâlâ dikkatli bir şekilde Yoongi'yi izliyordu.Yongi Jungkook'un kendisini izlediğini gördüğünde gülümsemek istese de gülümsememişti.
Boxerından da kurtulmasının ardından yatakta geriye çekilerek yatak başlığına yaslanmıştı.
Parmaklarını ıslatmak için ağzına götüreceği sırada bir ses onu durdurmuştu.
"Islatma. Kuru parmağının deliğine girerkenki hissettirdiği acı güzel olacaktır..."
Yoongi yutkunmuştu ve başını sallayarak elini ayırdığı bacaklarının arasına yerleştirmişti. Eliyle küçük deliğini bulmasının ardından küçük pembe deliğinde bir süre elini gezdirmiş ve ardından da ilk parmağını yavaşça içine itmeye başlamıştı.
"Ahhm!"
Yoongi acıyla gözlerini yumarken deliğindeki acı yüzünden kendini kasmıştı. Bu gerçekten acıtıyordu...
"İkinci parmağı da ekle ve hızlı bir şekilde git geller yap. Çok yavaşsın."
Yoongi acı ile derin nefesler alırken ikinci parmağını da deliğine konumlamıştı. İçine itmesinin ardından acıyla dişlerini sıkmıştı ve diğer eliyle ise altındaki çarşafı da sıkmaya başlamıştı. Hangi insan kendi parmakları ile becerilirken bile bu kadar acı çekerdi ki...
"Acıyor mu hım? Sana acı veren şey bana zevk veriyor Suga... Ve sen bu acıyı benim için ömrün boyunca çekeceksin."
Jungkook yüzündeki gülümseme ile konuştuğunda Yoongi dolan gözlerine rağmen ağlamamış ve içindeki parmakları hareket ettirerek parmaklarıyla git geller yapmaya başlamıştı. Madem ömür boyu bu acıyı çekecekti, o zaman kendini buna alıştıracaktı. Yakışıklı ve seksi Jeon Jungkook'la acı ve seks dolu yeni bir hayata başlayacaktı... Artık Suga olacaktı.
Yoongi parmaklarının içine girip çıkmasıyla inlemelerini serbest bırakıyordu ve içindeki parmaklar yüzünden penisi sertleşmeye başlamıştı. Bir süre sonra parmağının kuru olması yüzünden hissettiği acı ise yerini sadece zevke bırakmıştı. Acı yüzünden uyuşan deliği artık onun canını yakmıyordu...
Kolunun yorulduğunu hissetmesi ile hareketleri yavaşlamış ve diğer eli de sertleşen penisine gitmişti.
"Kendine dokunma!"
Jungkook'un sert çıkan sesi ile Yoongi elini penisinden çekmek zorunda kalmıştı ve parmağıyla git gellerine devam ederken zorla konuşmuştu.
"P-penisim... A-acıyor ıhmm lütfen..."
"Benimki de acıyor Suga..."
Jungkook ayağa kalkmasının ardından Yoongi'ye yaklaşmıştı. Parmakları ile deliğini hâlâ yavaşça beceren bedene bakarken üzerine eğilmiş ve dudaklarını öpmeye başlamıştı. Yoongi'nin öpüşmeleri arasında Jungkook'un ağzına bıraktığı inlemeler Jungkook'u daha fazla çıldırtırken Jungkook daha fazla dayanamamış ve hızla üzerindekilerden kurtulmuştu.
Jungkook'un Yoongi'nin parmaklarını deliğinden çıkarmasıyla Yoongi'nin eli
kendi penisine gitmişti. Jungkook'un penisi içini doldururken penisindeki elin çekilmesi ile ağlamaklı bir şekilde inlemeye başlamıştı."S-ana... kendine dokunmama-ahh siktir!... Söylemiştim."
Jungkook git gelleri arasında konuştuğunda Yoongi içindeki penis ile deliler gibi zevk alıyordu. Jungkook'un dudaklarına bıraktığı küçük ve ıslak öpücükler ise ilk defa kalbinin daha önce hiç hızlanmadığı bir şekilde hızlanmasına sebep oluyordu. Bu duygu onu mutlu ediyordu...
Yoongi penisinde hissettiği el ile zevkle kapanan gözlerini zorla da olsa açarken Jungkook'un penisini çektiğini görmüştü.
"Şu an... N-nedense acı çekmeni isteyemiyorum Suga... Zevk inlemelerin kulaklarımı çok güzel dolduruyor..."
Yoongi penisindeki el ile daha fazla dayanamayarak menilerini Jungkook'un eline bıraktığında Jungkook da kendini Yoongi'nin içine tekrar tekrar itmeye devam ediyordu. Altındaki hâlâ zevkle inleyen bedenin İnlemeleri Jungkook'un yüzünde bir gülümseme oluşturuyordu menilerini içine bırakmıştı. Penisini Yoongi'nin içinden çıkarmasının ardından küçük delikten akan kendi sıvısını eliyle temizlemişti ve altındaki bedenin beyaz vücuduna öpücükler bırakırken gördüğü tekrar sertleşen penis ile gülümsedi.
"Bu sefer kendini sen rahatlatmalısın bebeğim... Çünkü eğer devam edersek bu sefer iyi birisi olmayacağım."
Peki ya daha sonra iyi birisi olacak mıydı..?
Selam :3
umutlukalp adlı kullanıcı birisini arıyor ve profilindeki son yazıya bakıp aradığı kişiyi tanıyan varsa ona mesaj atabilir mi, uzun zamandır o kişiyi arıyormuş >.< Teşekkürler~
Yb için; 80+ vote 80+ yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.