Bölümler ard arda geldi, önceki bölümü de okumayı unutmayın.
Hasta: Jeon Jungkook
Yaş: 29
Jeon Jungkook, üvey babası tarafından türlü sadistliklere mağruz kalarak büyüdü.
Kendisi henüz bebekken babasının ölmesi üzerine 2 yıl sonra annesi tekrar evlendi. Annesinin yeni eşini babası olarak bilen Jungkook, annesinin kansere yakalanmasından sonra gerçekleri anlatması ile her şeyi öğrenmiştir.
Henüz 14 yaşında iken annesini kanserden kaybetti ve daha sonra da üvey babası ile yaşamaya devam etti.
Annesinin ölümü üzerine sigara ve alkole başlayan üvey babası zamanla eve erkek veya kadınlar da getirmeye başlamıştı.
Her gece evde yankılanan acı çığlıklar ve ağlama sesleri ile yapabildiği tek şey şarkılar söyleyerek onları duymamaya çalışmaktı.
Üvey babasının kendisine olan bakışları ve gülümsemeleri her geçen gün daha değişik bir hâl almaya başladı.
Jungkook her ne kadar polise gitmek istese de evsiz kalmaktan korkmuştu. Çünkü henüz 15 yaşında olması onun hâlâ bir çocuk olduğunu ifade ediyordu.
Aylar geçtikçe Jungkook'a dokunmaya çalışan babası, okuldan geldiği bir gün onu odasında beklemişti ve Jungkook'un odaya girmesinin ardından onun kabusunun başlamasına sebep oldu.
Jeon Jungkook 16 yaşında üvey babasının sadist zevklerini mağruz kaldı.
O günden sonra bir kereyle yetinmeyip yaptıklarına devam eden babası şirketlerinin durumunun kötüye gitmesi ile de sinirini Jungkook'dan çıkarıyordu. Jungkook ise olan her şeye rağmen vücudunda görünen yaralarını kapatarak okuluna devam etti.
5 yıl boyunca bunlara mağruz kalan Jungkook zamanla artık hiçbir acıyı hissetmemeye başlamıştı.
22 yaşına geldiğinde üvey babasının alkollü araba kullandığı için geçirdiği kazada ölmesi üzerine iflasın eşiğinde olan şirketlerinin başına geçti.
Jungkook yaşadığı şeylerin acısını çıkarmak istediği için kendisine tuttuğu erkeklere acılar çektirmeye başlamıştı. Erkeklere yapıyordu çünkü kendisi de bir erkekti ve bir erkeğe bunları yapması ona zevk verir miydi merak ediyordu.
Başladığı bu şeye bir son veremeyen Jungkook'a sadist teşhisi konuldu.
Eskiden çektiği acılara alışarak vücuduna zarar vermeye devam etmesi ile ise aynı zamanda mazoşistdi de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
Fiksi PenggemarJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.