26- Benden nefret etmediğini söyle (M)!

9.6K 730 633
                                    

Kontrol etmedim hatalarım varsa özür dilerim..

İyi okumalar~






Sabah 10.23

"Dün bana benden nefret etmediğini söyledi..."

Jungkook heyecanını engelleyemezken konuştuğunda Bay Park arkasına yaslandığı sandalyesinde öne doğru eğilmişti.

"Bunu gerçekten söyledi mi emin misin?"

Jungkook başını sallarken yutkunmuştu.

"Peki o bunu söylediği zaman sen ona nasıl davranmıştın?"

"Hiçbir şeye tepki vermedim. Sadece... Benden nefret etmediğini söylediğinde benden nefret etmemesini, ona her şeyi anlatacağımı söyledim."

"Sence doğru mu söylüyordu yoksa senin o hâlini gördüğünde mi öyle dedi?

Jungkook derin bir nefes alırken gözlerini kapatmıştı.

"Bilmiyorum... Ama artık sürekli aklıma gelen geçmişimden kurtulmak istiyorum ve ona benzemediğime emin olmak istiyorum. Suga'nın eski bana benzemesinden nefret ediyorum."

"Ne istiyorsun Jungkook?"

Jungkook'un bakışları kısa bir süreliğine karşısındaki bedeni bulurken ardından tekrar önündeki masaya çevrilmişti.

"Suga'nın yaptığım her şeye karşı çıkmasını veya... Bana aşık olmasını."

Oturduğu koltukta arkasına yaslanan Jungkook boş bakışları ile tekrar tavanı izlemeye başlamıştı.

Bay Park kaşları çatık bir şekilde Jungkook'u izlerken önündeki deftere birkaç not aldıktan sonra konuşmaya başladı.

"Ona en kötü şeyleri yap, ama bir gecede. Eğer sen ona bunları yaptıktan sonra sana hâlâ senden nefret etmediğini söylerse aşık olması için bir ihtimal olur. Ondan sadist birisine aşık olmasını istiyorsan bunu denemeliyiz. Ama senden nefret  ettiğini söyler ise işte o zaman iki seçeneğin oluyor; krizlerinin devam etmesi veya ondan kurtulman..."

~~~~~

Akşam 21.52

Namjoon evden çıkarken Seokjin mutfakta yeşil çayını yudumluyordu ve Suga onu gördüğünde hızla yanına gitmişti.

"Sen gitmiyor musun?"

Seokjin başını iki yana salladı.

"Bay Jeon bu gece burda kalmamı istedi."

Suga kaşlarını çatmıştı.

"Neden?"

"Bu ge-"

Merdivenlerden inen beden ile Seokjin'in lafı yarıda kesilirken Suga da merdivenlere bakmış ve Jungkook'u görmüştü.

Jungkook merdivende dikilirken mutfaktaki iki bedenin bakışları da onun üzerindeydi.

"Suga, odama geliyorsun."

Suga şaşkınlıkla ona bakarken Jungkook merdivenleri tekrar çıkmaya başlamıştı.

Jungkook'un ona sabah dediği şeyde ciddi olduğunu bilmiyordu...

Seokjin'e son kez baktıktan sonra o da merdivenlere yöneldi ve Jungkook'un arkasından merdivenleri çıkmaya başladı.

Odaya geldiklerinde Jungkook'un arkasından Suga da girmişti. Jungkook masasının üzerindeki içkiden bir bardak doldurdu ve tek dikişte içtikten sonra bakışlarını karşısındaki bedene çevirdi.

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin